Етапно набиране на м42???

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори


Аватар
Мнения: 386
Регистриран на: 1.06.2008
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: 318ис м42 94г
Мечтае да кара: e46 m3
Детайли за колата: всичко по много

Етапно набиране на м42???

Мнение от ///Micev_87 » 17 Юли 2013, 17:52

Значи проблема е следния вкарвам я в обороти реда скоростите но набира етапно не се истрелва как трябва колата е е36 м42 пробвах почти всичко освен дюзи и бензинова помпа и сутрин като я паля гасне и не държи обороти,падат ниско и все едно ше изгасне и в ниските е мн зле направо ужас има някакво предръпване нз на какво се дължи някой ако разбира да помага....че вече доста работи смених
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 4.04.2009
Местоположение: Лом
Пол: Мъж
Кара: кУлУлО

Re: Етапно набиране на м42???

Мнение от ///Mechov » 17 Юли 2013, 18:40

Иди и премери налягането на горивната с-ма , а и няма да е зле да си погледнеш и дюзите.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 27.08.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 325i

Re: Етапно набиране на м42???

Мнение от SlowMotion » 17 Юли 2013, 22:07

Не работеща ДИСА + ламбда + евентуално стъпков мотор ИЛИ, да не те плаша, ама мотора е за Надин ...


Аватар
Мнения: 386
Регистриран на: 1.06.2008
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: 318ис м42 94г
Мечтае да кара: e46 m3
Детайли за колата: всичко по много

Re: Етапно набиране на м42???

Мнение от ///Micev_87 » 17 Юли 2013, 22:17

Маторя е като нов отвътре всичко сменено компресия 13 на 4те така че,нещо по електрониката е но нз кое точно ламбдата я смених преди 2 дена и стъпковия мотор също всичко съм проверил....дюзи възможно ли е или бензинова помпа
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 27.08.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 325i

Re: Етапно набиране на м42???

Мнение от SlowMotion » 17 Юли 2013, 23:15

Като е работила и е топла , като я изгасиш и запалиш след това , пак ли има проблеми с оборотите или само като е стояла за известно време ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is на Гняс

Re: Етапно набиране на м42???

Мнение от sims » 18 Юли 2013, 0:13

:wave: дърпа въздух,провери си всички маркучи и гофрето за пукнатини :idea: и ДИСАТА работи ли...ако не я затапи,успех :driving:

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Етапно набиране на м42???

Мнение от b00st » 18 Юли 2013, 0:28

SlowMotion написа:Като е работила и е топла , като я изгасиш и запалиш след това , пак ли има проблеми с оборотите или само като е стояла за известно време ?

Аз досега не съм виждал М42 да не ги заклати след като е топло и се запали отново. Моя го прави включително ама след 4 сек ги заковава.


Аватар
Мнения: 386
Регистриран на: 1.06.2008
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: 318ис м42 94г
Мечтае да кара: e46 m3
Детайли за колата: всичко по много

Re: Етапно набиране на м42???

Мнение от ///Micev_87 » 18 Юли 2013, 17:54

еми на етапи набира и не се истрелва като за ис в ниските е ужасно а трябва там да откача има прекъсване все едно нещо е запушено и не поема
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 642
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW ///E36

Re: Етапно набиране на м42???

Мнение от don_gori » 18 Юли 2013, 22:15

Колега провери за паразитен въздух отнякъде също си смени и бензиновия филтър. Моята започна така да прави края на тази зима. Смених всички маркучи , вакууми , гофрето и нов филтър и всичко заспа.
Колата също гаснеше в движение като я изфорсирам над 4000 оборота и освободя от скорост , но и този проблем се оправи :winky:
Хайде успех и дано няма повече проблеми с тоя бензин :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 301
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е30 палатка и Е38 735и баткомобила
Мечтае да кара: М20-ката дълги години
Детайли за колата: Необикновена

Re: Етапно набиране на м42???

Мнение от Pe3a4 » 19 Юли 2013, 21:39

Тва с въздуха си е абсолютно правилно , аз смених сума ти маркучи включително гофрето щото се беше накъсало и създаваше проблеми , но зимата така и не разбрах кво ставаше, на студен мотор паля и гасне , втория път няма проблеми обаче ми правеше впечатление ,че директно заковаваше на 800-900 оборота, а не както е редно на 1100 1200 докато позагрее ... споделете аако имате някакви наблюдения :yes:
Fuck replica's, Nur original ist legal.
Изображение Изображение Изображение

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Етапно набиране на м42???

Мнение от b00st » 19 Юли 2013, 21:56

Pe3a4 написа:Тва с въздуха си е абсолютно правилно , аз смених сума ти маркучи включително гофрето щото се беше накъсало и създаваше проблеми , но зимата така и не разбрах кво ставаше, на студен мотор паля и гасне , втория път няма проблеми обаче ми правеше впечатление ,че директно заковаваше на 800-900 оборота, а не както е редно на 1100 1200 докато позагрее ... споделете аако имате някакви наблюдения :yes:

И за мен това е мистерия. Ако леко дадеш гас и оставиш 15 сек после няма да изгасне. Последната теория до която стигнахме е, че с течение на времето веригата и обтегачите са малко по-отпуснати и докато тръгне ламбдата еку-то работи на някви заводски настройки и затова така се получава :dunno: Майстора също спомена нещо за първоначалното пълнене на маслото в тях след като е престояла колата в което има логика при условие, че прави така само зимата и на втория старт вече имаш налягане на маслото. Вече по съм склонен да вярвам на тва, понеже по-важните неща съм замерил и няма нищо притеснително. Но на този етап не съм навит да хвърля 600лв ей така просто да сменям вериги и глупости само заради такава дреболия, при условие че след 30тата сек мотора си работи ок.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 204
Регистриран на: 26.04.2009
Местоположение: София/Силистра
Пол: Мъж
Кара: e36 318ti
Мечтае да кара: всичко
Детайли за колата: М42б18 '94

Re: Етапно набиране на м42???

Мнение от s_kolev » 19 Юли 2013, 22:08

Вземете им направете една центровка на ангренажите на тия ИС-и + смяна на хидравличен обтегач.

пс. до автора, изчисти си дюзите - ефект има, виж дебитомера - това му е много болна тема на ИС-а, погледни ангренажа дали има нужда от презацепване, както и състоянието на обтегача, датчиците - колянов, разпределителен, свещи, бобини.
Последна промяна s_kolev на 19 Юли 2013, 22:14, променена общо 1 път
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 642
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW ///E36

Re: Етапно набиране на м42???

Мнение от don_gori » 19 Юли 2013, 22:09

Да като цяло си е мистерия този проблем. Аз се радвам , че след ремонта проблема изчезна. Бях забелязал , че след смяната на акумулатора пак имаше подобрение , но не за дълго. Явно има и нещо свързано с компютъра на колата :dunno:


Аватар
Мнения: 386
Регистриран на: 1.06.2008
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: 318ис м42 94г
Мечтае да кара: e46 m3
Детайли за колата: всичко по много

Re: Етапно набиране на м42???

Мнение от ///Micev_87 » 19 Юли 2013, 22:11

Моята е мн по сериозен проблем всички маркучи съм прегледал ламбда смених стъпков мотор дебитомер топлинен дат4ик,колянов датчик,разпределителен,датчик сегменти,повдигачи свещи всички гарнитури гумички на клапани дюзи само чистене....и винаги с хубаво масло я карам и само бензин,газ няма и ме хваща яд че я подържам и пак не ще да върви както трябва етапно ускорение в високите е зле в ниските също пука прекъсва абе ужас а на комп съм я закачал мн пъти и каде ли не,остава да пробвам бензинова помпа и дюзите и кабели бобина
п.с Компресия има 13 на всички нещо електроника е ама знае е ли се какво е някои казват релетата,да се сменят
Изображение

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Етапно набиране на м42???

Мнение от b00st » 19 Юли 2013, 22:19

don_gori написа:Да като цяло си е мистерия този проблем. Аз се радвам , че след ремонта проблема изчезна. Бях забелязал , че след смяната на акумулатора пак имаше подобрение , но не за дълго. Явно има и нещо свързано с компютъра на колата :dunno:

Да има, като го откачиш му трябва време да направи сместа и да се адаптира. И аз го забелязах, че като се откачи и после на първото палене не го прави. Но той се адаптира като загрее колата и покараш 5км и после пак си на същото дередже.
s_kolev написа:Вземете им направете една центровка на ангренажите на тия ИС-и + смяна на хидравличен обтегач.

Най-вероятно ще бъде предприето при смяната на гарнитурите на капака и семеринга на коляновия вал понеже са :angel:
Надявам се да има резултат.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook