Проект за спирачки при е36. Отново проблем !

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Проект за спирачки при е36. Завършен :)

Мнение от metodi80 » 13 Юли 2013, 16:28

ogata написа: пробвайте да спрете с левият крак и ще разберете какъв е ефекта от тази модификация :mhihi:



Муахах :mhihi: Аз съм пробвал и знам как се сприа с левия крак - пулиш се :shock: и си викаш бах мааму как спира тая кола , чак се чудиш дали да не почнеш да спираш с левия крак ! :mrgreen:
Каза , че ще го направиш - направи го - браво !

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1278
Регистриран на: 25.02.2005
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
Мечтае да кара: Турбо кола със задно
Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto

Re: Проект за спирачки при е36. Завършен. Ключ !

Мнение от Cosworth » 14 Юли 2013, 3:47

liloff написа:Изкара късмет :) Супер, че се е оправило.
сега отпусни жилата от ръчната докато станат леко хлабави и 2те, нещо като жилото на газта и отиди при тея пичове да ти настроят ръчната от задните апарати като хората.
Ръчната не се настройва от гайките под маншона.

Първо се обират през дупката за болта на джантата, се намира щифта и се върти докато подпре накладките в барабанната част, чак след това горе при ръчната се играе...
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Проект за спирачки при е36

Мнение от ogata » 14 Юли 2013, 20:42

Оказа се, че проблема не е решен.
Вчера както казах, отпуснах жилата и тъкмо се зарадвах, че всичко е ОК и вечерта паля колата, излязох за едни 3-4 км. и отново почна затягането точно като се прибирах :shock:

Дигнах колата на крик - и предните и задните колела не мърдат :paranoid:

Днес отново дигнах колата на крик. Бяха се отпуснали, но всички колела се въртят трудно и без инерция.
Дойде ми на акъла да направя няколко неща - напомпих спирачката, запалих колата и педала на спирачките се отпусна (Направи ми впечатление, че като го натискам съска доста в купето). Извадих маркуча който влиза от колектора в сервото, изсъска, върнах си го на мястото и като че ли след тази манипулация предните колела започнаха да се въртят една идея по-леко. Другото което забелязах е, че между помпата и сервото май смуче въздух. Минава ми през акъла, че може да са деформирали нещо гумичката там :banghead:

По принцип сервото в bmwfans го дават еднакво за всички е36ци
http://bmwfans.info/parts/catalog/34331162965/, видях в бимерфорумс, че доста хора са сложили plug&play само помпата без сервото, така че едва ли е било нужно да слагам това, което пристигна с мковата помпа.

Помпата едва ли може да се ебава нещо, пък и при кофти ГСЦ спирачките липсват, а не задържат.


Давайте идеи, щото снощи не съм спал :ok:
Последна промяна ogata на 14 Юли 2013, 23:45, променена общо 1 път
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !

Мнение от kdl » 14 Юли 2013, 22:38

Имам една идея, но е много кофти, ако съм прав.
Нали беше споменал, че накладките на задните са станали много тегаво. Това при положение, че слагаш дискове 2ра ръка.
До тук имаш поне 2-3мм от дебелината на диска отнети.
What if не си взел апарати от 28ица/23ка, а обикновени апарати.
10мм е дебелината на нормален, 19ка на 23/28мицов.

Значи до тук имаш 16мм дебел диск на обикновен апарат.
Та случайно да е възможно апаратите ти да са обикновени, а ти да опитваш да сложиш двоен диск на тях?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !

Мнение от ogata » 15 Юли 2013, 20:30

Това не е възможно, тъй като по самия супорт си личи за какъв диск е.
Старите са 2 пъти по-тясни от новите, от своя страна рамената на самия апарат също са по-широки за да могат да обгърнат супорта. ;)

За момента имам една идея, която утре ще споделя в сервиза.
До колкото си спомням стержена на сервото подлежеше на реглаж и това ставаше мисля от един болт на върха на спирачният лост.
Новата помпа е с около 12 мм по-къса от старата, което определено оказва някакво влияние ако въпросният стержен не е регулиран.
Съответно има постоянно налягане в системата, което обяснява до някаква степен затрудненото движение на 4те колела.
Защо обаче се усилва задържането на апаратите след определено време шофиране .... :paranoid:

Изображение
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !

Мнение от vld » 15 Юли 2013, 20:52

Щото най вероятно не е обезвъздушена както трябва и като я покараш малко и прави мехура по малък, после пък се разширява опитвайки се да излезе от някъде и така.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !

Мнение от ogata » 15 Юли 2013, 21:11

Днеска я закарах в 8.30 сутринта. Имаше една кола останала от събота.
В 17.30 се обадих дали да ходя да си я взимам и ми казаха, че още не е влизала в сервиза :shock:

Много съм ядосан, тва че им дадох карт бланш да я правят на спокойствие, да я огледат от всякъде за да стане като хората, мисля че съвсем не означава, че трябва да ми се туткат и некви други за смяна на масло да ме пререждат. Ама така е ... нали вече платих :banghead: :banghead: :banghead:

Утре ако не е готова до края на работния ден или няма резултат ше го направа на голям проблем. :bang: :bang:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !

Мнение от In_Memoriam » 15 Юли 2013, 23:10

Смени майсторите, че явно нещо са сбъркали занаята.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Мнение от ogata » 16 Юли 2013, 11:08

Диагнозата от днес е че не се връща течност от спирачките към казанчето. Съмняват се в сервото или помпата.

Sent from my AllviewAX2Frenzy using Tapatalk HD
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !

Мнение от KPETEH » 16 Юли 2013, 12:50

Таа диагноза без да е влизала още в сервиза ли е?! За 5 месеца до са да си направил тия "ръг и тръг" апарати САМ поне 100 пъти! Са и помпа и серво нови ли ще купиш? Не си у ред нещо. Успех все пак...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !

Мнение от ogata » 16 Юли 2013, 13:59

Колата най-накрая е на подемник, помпата е свалена и .. о, небеса ... инерцията на колелата дойде.

Разкарах се до сервиза и добре, че го направих щото измежду 3ма механици дето се чесаха по вратовете, ми дойде идеята да премеря нещо.
И какво се оказа... че сервотата по парт номер са еднакви, само дето разстоянието от върха на стержена до ръба на оригиналното серво е 56мм, а на това което пристигна с мковата помпа е 48 мм. Тоест 8 мм разлика. По моята логика, това е разликата която държи помпата натисната и без да барам педала :winky:
Сега като си сложат новото и като си окомплектоват нещата като хората ще видим какво ще се получи. :paranoid:

Дано днеска да изляза от сервиза и проблема да е тотално решен, че ми писна на к*ра вече ... :kuku: :help:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !

Мнение от Nickelback » 16 Юли 2013, 20:35

Така като чета и се чудя на тия хора плащаш ли им или те ти дават пари да ги обучаваш и за овладяване на "нови" технологии :banghead:

Сайтовете нещо са те подвели, защото преброих поне три видя сервота (поне по парт номера):

M3 Evo: http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... epression/ - 34 33 2 228 094
М3: http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... epression/ - 34 33 1 162 965
328i: http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... epression/ - 34 33 1 162 963
318i: http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... epression/ - 34 33 1 162 963

Това на M3 Evo го дават, че влиза... само в M3 Evo :roll:
На старата М-ка пък е с друг парт номер, пък го дават, че става на всяка Е36-ца :roll: Ходи ги разбери :dunno:

Добре, че си взел помпата със сервото, та си забелязал разликата :yes:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !

Мнение от kdl » 16 Юли 2013, 22:01

Aбе хем има основание да им се цупи на хората от сервиза, хем няма...
В смисъл че е ОК да обърнат внимание на детайли по спирачната система, понеже това в действителност е най-важната в автомобила.
но...
Аз като нося в сервиза разни фантастични модове, си нося последствията... те просто ги монтират.
Няма как да се пробваш дори да им търсиш сметка, за това че слагаш части от различни коли с идеята да стане всичко plug-n-play.

Така че не ги вини, а продължи да им помагаш до отстраняването на проблема, че току що размислих относно М3 помпата :)
Аз съм сигурен, че висиш там и гледаш какво се случва, докато във форума само се ежиш, но лошо няма, интересно е дали сервото е виновно или помпата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !

Мнение от ogata » 16 Юли 2013, 22:14

Повярвай ми,много ми се иска да седя там през цялото време,но просто работата ми не го позволява. Днес са сложили мковото серво и помпа и колелата отново са останали блокирани след обезвъздушаването. После са сложили моята помпа и нещата са си дошли на мястото май. За жалост бях извън града и не можах да ида да си я взема.. та утре ще разбера какво става.

Дори всичко да е ок,аз държа на м помпата и чувството при спиране и по един или друг начин в близкото бъдеще ще се опитам да монтирам и нея.

В крайна сметка изводите от упражнението са 3:
1. Знаех си, че трябваше да ревизирам помпата.
2. Такива модификации повече няма да връчвам на сервизи специализирани в смяната на консумативи.
3. Цел в живота ми ще е да си оборудвам личен сервиз от-до. Та поне да не ме е яд....

Sent from my AllviewAX2Frenzy using Tapatalk HD
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !

Мнение от kdl » 16 Юли 2013, 22:26

Аз изтървах защо сменяш сервото... бях останал с впечатление, че ще смениш само помпата.
Какво ако сложиш М помпата и си сложиш сервото от твоята?

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook