проблем със сигнала към дюзите

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 24.02.2008

проблем със сигнала към дюзите

Мнение от pagoda » 13 Юли 2013, 22:40

Здравейте съмишленици,става въпрос за BMW 318 i е30 м10 мотор 83година. сигнала към дюзите се губи щом включа една от тях.при откачени букси сигнала го има.ако имате някаква идея какво се случва,казвайте или ми препоръчайте някой добър ел. теник който ще се справи с проблема. Благодаря предварително

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 19.08.2009
Пол: Мъж

Re: проблем със сигнала към дюзите

Мнение от Мармот » 14 Юли 2013, 9:48

Как установи че сигнала го има при разкачени дюзи? Кое изчезва? Управляваща маса или плюс?
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 24.02.2008

Re: проблем със сигнала към дюзите

Мнение от pagoda » 14 Юли 2013, 22:23

масата я няма .Цялата работа тръгна от ръжда в резервоара.бензиновия филтър пропусна ръждата,и целия боклук се наби в дюзите.демонтирах рампата с дюзите изчистих всичко старателно. след монтажа спре да пали.слагах и друг комп. от 323ойка, мисля ,че е същия и пак същата работа

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 19.08.2009
Пол: Мъж

Re: проблем със сигнала към дюзите

Мнение от Мармот » 15 Юли 2013, 16:24

С какво и как разбрахте, че сигнала го има при разкачени дюзи?
Иначе провряваш инсталацията от дюзите до буксата на DME-то. Ако кабелите са невредими, без окъсявания и прекъсвания си намираш работещ компютър за М10. Ако има някой разбиращ от електроника може да отворите и твоя, да видите ключовите транзистори, през които минава управлението на дюзите.
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 24.02.2008

Re: проблем със сигнала към дюзите

Мнение от pagoda » 16 Юли 2013, 0:05

Здравей,напрежението го мерим с мултицет. съкращението DME какво ще рече ?

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: проблем със сигнала към дюзите

Мнение от ///Явор » 16 Юли 2013, 4:40

оли,оли,оли :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: проблем със сигнала към дюзите

Мнение от Lenco » 16 Юли 2013, 7:47

Digital Motor Electronics- за М10 е доста силно казано, но така му викат някой.
Тва чудо подава минус на дюзите 2х2, а плюса идва от релето на бензиновата помпа и е постоянен.
На теб кво ти изчезва?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 19.08.2009
Пол: Мъж

Re: проблем със сигнала към дюзите

Мнение от Мармот » 16 Юли 2013, 9:32

pagoda написа:Здравей,напрежението го мерим с мултицет. съкращението DME какво ще рече ?

За компютър си.
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 24.02.2008

Re: проблем със сигнала към дюзите

Мнение от pagoda » 16 Юли 2013, 23:16

Lenco написа:Digital Motor Electronics- за М10 е доста силно казано, но така му викат някой.
Тва чудо подава минус на дюзите 2х2, а плюса идва от релето на бензиновата помпа и е постоянен.
На теб кво ти изчезва?




минуса

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 24.02.2008

Re: проблем със сигнала към дюзите

Мнение от pagoda » 16 Юли 2013, 23:22

Мармот написа:
pagoda написа:Здравей,напрежението го мерим с мултицет. съкращението DME какво ще рече ?

За компютър си.



Ще намеря компютър за проба

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook