Дилема:Вие какво бихте направили?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
56 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- sean-john
- ентусиаст
-
- Мнения: 950
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: Габрово/Атина
- Пол: Мъж
- Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
- Мечтае да кара: М5
Дилема:Вие какво бихте направили?
Здравейте колеги, след като си намерих отново горе долу добре платена работа съм поставен пред дилема.Вариянтите са няколко и ще обесня всичко подробно.
Започвам с това,че моята кола е блъскана 2 пъти (поне) един отпред и един страничен,незнам дали страничния е бил сериозен,но този отпред не е...в следствие на тези удари вече се появиха много забележки които трябва да отстранявам...смяна на преден капак (подкожушил се е кита) както и задна греда трябва да се прави (отново подкожушване на кита).Да поясня,че колата не носи и не е крива,но освен тези неща има и много други външни забележки от камъчета и т.н. та си трябва едно цяло пребоядисване + смяна на капак+оправяне на задната греда...По самата кола трябва да се оправят още някакви неща за които съм сметнал,че ще ми отидат 1000 лева...но това което не ми харесва е,че по колата е много ровено в смисъл много много не е запазено оригиналното състояние,дребни неща са,но мен ме дразнят...Другото което е ,че съм разочарован от вървенето
двигателя си работи като часовник,нямам проблеми с него,имам и газ и ми е и икономичен,но наскоро карах Форд Мондео 2007 TDCI и на вървене го докарва,дотолкова,че да се разочаровам от моята...а форда е 30 коня надолу(няма да изразявам мнение за самата кола...)Дилемата е следната:
1 Да налея 2000-3000 лева в колата за боя и за оправяне на нещата които си знам,но пак ще си остане малко или много в неоригиналното състояние и проблема с вървенето пак ще го имам и ще ме човърка от вътре
...иначе големи проблеми с нея не съм имал на пътя не ме е оставяла и т.н. а и малко или много съм свикнал с нея и й знам почти всичко.
2 Гледам,че баят паднаха тия е39-тки,а модела ми допада много...та вариянта е да си взема едно 528и за 6-7к и моето или да го продам за 2-3 или да го оставя за части...имам фейслифт и мога да подменя него примерно и т.н....
3 Да си взема 525д или 530д пак за 6-7 макс 8к (незнам дали се намира читаво,но цял ден гледам обяви и мисля,че не е невъзможно да се намери,що годе в нормално състояние,никой не говори "като ново" ) но дизел никога не съм имал,и ми е много чуждо...но разглеждах разхода на колегите който са писали и ми допада...а и вървенето си е добро...
Въпроса и в двете коли 528 и 525д/530д е да са в максимално оригинално състояние,без значение седан/комби...
Нека темата не е дизел/бензин,защото знам как ще свърши...въпроса е вие какво ще направите,ако така са поставени нещата.
Започвам с това,че моята кола е блъскана 2 пъти (поне) един отпред и един страничен,незнам дали страничния е бил сериозен,но този отпред не е...в следствие на тези удари вече се появиха много забележки които трябва да отстранявам...смяна на преден капак (подкожушил се е кита) както и задна греда трябва да се прави (отново подкожушване на кита).Да поясня,че колата не носи и не е крива,но освен тези неща има и много други външни забележки от камъчета и т.н. та си трябва едно цяло пребоядисване + смяна на капак+оправяне на задната греда...По самата кола трябва да се оправят още някакви неща за които съм сметнал,че ще ми отидат 1000 лева...но това което не ми харесва е,че по колата е много ровено в смисъл много много не е запазено оригиналното състояние,дребни неща са,но мен ме дразнят...Другото което е ,че съм разочарован от вървенето

1 Да налея 2000-3000 лева в колата за боя и за оправяне на нещата които си знам,но пак ще си остане малко или много в неоригиналното състояние и проблема с вървенето пак ще го имам и ще ме човърка от вътре

2 Гледам,че баят паднаха тия е39-тки,а модела ми допада много...та вариянта е да си взема едно 528и за 6-7к и моето или да го продам за 2-3 или да го оставя за части...имам фейслифт и мога да подменя него примерно и т.н....
3 Да си взема 525д или 530д пак за 6-7 макс 8к (незнам дали се намира читаво,но цял ден гледам обяви и мисля,че не е невъзможно да се намери,що годе в нормално състояние,никой не говори "като ново" ) но дизел никога не съм имал,и ми е много чуждо...но разглеждах разхода на колегите който са писали и ми допада...а и вървенето си е добро...
Въпроса и в двете коли 528 и 525д/530д е да са в максимално оригинално състояние,без значение седан/комби...
Нека темата не е дизел/бензин,защото знам как ще свърши...въпроса е вие какво ще направите,ако така са поставени нещата.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Дилема:Вие какво бихте направили?
Винаги е най-добре здрава и права кола, през правена такава. Най-малкото защото си знаеш косурите и те ядат отвътре. Вариан 2 е доста удачен, защото ще имаш една камара части и ще можеш да си правиш комбинации с двете коли. Вариянт 3 бих избрал аз, защото съм фен на М57, но това вече е до предпочитания.
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Дилема:Вие какво бихте направили?
Цените паднаха много / за сметка на годините
/ така че може да се намери запазена 528 или дизел за нормални пари.
Бих взел друга Е39-ка, с исканият мотор и екстри
П.С. никога не знаеш "новата" каква ще е ама шанс

Бих взел друга Е39-ка, с исканият мотор и екстри

П.С. никога не знаеш "новата" каква ще е ама шанс


- PavelPavlov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 8.02.2011
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330d
- Мечтае да кара: BMW Alpina B7
Re: Дилема:Вие какво бихте направили?
Dirty M5 driveR написа:Винаги е най-добре здрава и права кола, през правена такава. Най-малкото защото си знаеш косурите и те ядат отвътре. Вариан 2 е доста удачен, защото ще имаш една камара части и ще можеш да си правиш комбинации с двете коли. Вариянт 3 бих избрал аз, защото съм фен на М57, но това вече е до предпочитания.
+1
Здрасти,
Съгласен с горното.
Моя скромен опит... смених e39 с M52B28TU + автомат с e46 с M57 + ръчка. Определено за моя стил на каране второто е много по-подходящо...родих се направо. Не бих го сменил М57 с друго

Возили са ме в М57 в е39 + ръчка и ми хареса доста... не усетих огрооомна разлика в динимаката м/у 3 и 5та серия... говорим за ежедневна кола, не за светофарни състезания

Разхода е смешен сравнение с бензиновия подобен мотор, НО разходите за ремонти на самия двигател съм чувал че са по-високи(още нямам опит за щастие). Успех с избора!
Понеже и аз доста гледах преди да си купя последната кола - направи ми впечетление, че дизелите, особенно 3000сс са с повечко екстри от по-малките бензинки почти винаги... ако се кефиш на екстрички може би и това е фактор

Поздрави,
Павел
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Дилема:Вие какво бихте направили?
Аз мога да ти дам съвет като човек минал наскоро през точка 1.
Не си струва, нито става както си мислиш, че ще стане, нито па кой знае колко голям + е да я пребоядисаш ...
Ако искаш на ЛС мога да ти обяснявам надълго и нашироко по темата.
Направо сменяй колата според мен.
Не си струва, нито става както си мислиш, че ще стане, нито па кой знае колко голям + е да я пребоядисаш ...
Ако искаш на ЛС мога да ти обяснявам надълго и нашироко по темата.
Направо сменяй колата според мен.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Дилема:Вие какво бихте направили?
Привет, колега!
Преди да взема моята кола, дълго време бях в подобна дилема дали да наливам пари в старата ми кола, която беше друга марка, но като цяло бях доволен от нея. Най-много обаче ми липсваше като на теб динамика. Та след като дадох известна сума пари за обновяване на старата, накрая се стигна и до М57.
Моят съвет е, ако колата не те радва като я караш, вземи по-голям мотор щом искаш. Не наливай обаче пари в кола, която ще ти омръзне за максимум още половин година и пак ще тръгнеш да купуваш друга - това освен другото си е и мъчение, знам го от опит, и то пресен!
Поздрави!
Преди да взема моята кола, дълго време бях в подобна дилема дали да наливам пари в старата ми кола, която беше друга марка, но като цяло бях доволен от нея. Най-много обаче ми липсваше като на теб динамика. Та след като дадох известна сума пари за обновяване на старата, накрая се стигна и до М57.
Моят съвет е, ако колата не те радва като я караш, вземи по-голям мотор щом искаш. Не наливай обаче пари в кола, която ще ти омръзне за максимум още половин година и пак ще тръгнеш да купуваш друга - това освен другото си е и мъчение, знам го от опит, и то пресен!
Поздрави!
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Дилема:Вие какво бихте направили?
Регистрирано 520i със споменаните от теб забележки ще е трудно да се вземе всяка стотинка над 3 бона. (да не казвам невъзможо, ако искаш да я продадеш 2500 е по-адекватна цена) 520-ките попринцип са си тегави за продаване, всички разбаха че по-добре голям мотор който харчи пак толкова, а върви доста повече.
Ако тръгнеш да наливаш пари в нея след време ще е по-лесно продаваема, но за същите пари.
Взимай 2.8 и си свиркай, зарежи тоя капризен дизел
Ако тръгнеш да наливаш пари в нея след време ще е по-лесно продаваема, но за същите пари.
Взимай 2.8 и си свиркай, зарежи тоя капризен дизел


- sean-john
- ентусиаст
-
- Мнения: 950
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: Габрово/Атина
- Пол: Мъж
- Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
- Мечтае да кара: М5
Re: Дилема:Вие какво бихте направили?
Мерси на всички,колега deyan-enchev,ако не ти е проблем и когато имаш време драсни ми едно ЛС с подробностите...аз също така си мисля...че крайния резултат от "обновяването" на моята,няма да ме задоволи напълно...Ако си вземам друга кола на 100% ще я искам ръчка+ако е възможно повечко екстри
или поне колкото моята...Това няма да стане веднага,но трябва да го реша и както казах дилемата е голяма...на моята и знам всички слаби места,ако взема нова ще е пълна индия...но пак е добре,че имам някакъв опит с модела и ще ми е по лесно.

Re: Дилема:Вие какво бихте направили?
честно казано, малко не те разбирам с тази динамика.....
ми 2 литра мотора си върви прилично за 2 литра. гори си също нормално. след като си му сложил газ, явно не те бият парите по главата, че да ти е все тая колко гори. с две думи получаваш това, за което си платил.
ако вземеш 2.8 и пак се започне с газови истории, к'ва е файдата? с две думи малко повече динамика, ама пак не можеш да си я позволиш.
и на дизелче да минеш - и там не е евтино. при кофти стечение на обстоятелствата ще станеш абонат на някой сервиз.
според мен първо трябва да си отговориш на въпроса дали изобщо можеш да си позволиш е39.
ми 2 литра мотора си върви прилично за 2 литра. гори си също нормално. след като си му сложил газ, явно не те бият парите по главата, че да ти е все тая колко гори. с две думи получаваш това, за което си платил.
ако вземеш 2.8 и пак се започне с газови истории, к'ва е файдата? с две думи малко повече динамика, ама пак не можеш да си я позволиш.
и на дизелче да минеш - и там не е евтино. при кофти стечение на обстоятелствата ще станеш абонат на някой сервиз.
според мен първо трябва да си отговориш на въпроса дали изобщо можеш да си позволиш е39.
- sean-john
- ентусиаст
-
- Мнения: 950
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: Габрово/Атина
- Пол: Мъж
- Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
- Мечтае да кара: М5
Re: Дилема:Вие какво бихте направили?
Да, не ме бият парите по главата...за газовите истории всеки сам си преценява,не ми се водят безмислени разговори,това не е критерии а личен избор...
Re: Дилема:Вие какво бихте направили?
е щом на слагането на газ му казваш личен избор а не просто нямане на пари....няма смисъл да си говорим и за другите работи.
пожелавам ти успех и много безаварийни км, с която и да е от двете коли - 2.8/М57
пожелавам ти успех и много безаварийни км, с която и да е от двете коли - 2.8/М57
- Kala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 10.06.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 '02 525 dA touring
Re: Дилема:Вие какво бихте направили?
За М57, внимавай с пробега. Бензиновите са по-безгрижни с напреднал пробег, отколкото дизелите (няма дюзи, подгревни свещи, един термостат е, няма турбо, няма автомат на GM....). Но, ако дизелът е запазен и добър - супер кеф, малък разход:).
- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
Re: Дилема:Вие какво бихте направили?
потърси си читава колега,ако е бензин с газ и ръчна кутия си ти
ако е дизел едно 530д автомат,не мога да кажа защо но и е60 530д ръчка съм карал тези мотори на тези коли по комфортен е автомата нз как да го обясня,кутии вече има по 500лева та това че са гм и нз си кво не тряя те спира
ако е дизел едно 530д автомат,не мога да кажа защо но и е60 530д ръчка съм карал тези мотори на тези коли по комфортен е автомата нз как да го обясня,кутии вече има по 500лева та това че са гм и нз си кво не тряя те спира
- Cyberloner
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: е53
Re: Дилема:Вие какво бихте направили?
Аз миналия месец го играх вариант 2(само че си нямам кола-донор) и мога да ти кажа, че:
1. 528 върви прилично, но реалния вървеж е след 3700 да не кажа 4000 об./мин.(което е и по каталог - максималния въртящ момент е при 3900)
2. Разхода си го засекох след 2к км, бая кротко каране градско - 9,5-10,2/100.
Извънградско, при нормално каране със скоростта на потока и изпреварване на тирове и т.н. - 7,7/100 с включен климатик и 4човека в колата(2 х 110кг + 2 женски по има-няма 55 кила). В момента имам към 20 литра горив0 в резервоара и компютърът ми твърди, че имам да мина с тях 302км ама да видим
Зареждам само 98 на лукойл и 100 на омв!
3. Встъпителните разходи ги сметни като 1000 лева отгоре, при мен на огледа в сервиза преди да я купя имаше по ходовата част един заминал амортисьор(сменят се и двата, знаеш), един тампон на преден носач и една втулка на задното колело. Това + първоначалното обслужване(масло на двг, ск.кутия, спирачна течност, антифриз, свещи и т.н.).
4. Още имам да оправям някои неща, но като цяло това са ти разходите.
За дизеловия м57, мога да ти кажа, че този мотор не се плаши от километри, а от кофти поддръжка и това ме накара да го подмина - иначе особено фейслифтовият е чудесен и, ако намериш читав и добре поддържан, няма какво да му се чудиш!
1. 528 върви прилично, но реалния вървеж е след 3700 да не кажа 4000 об./мин.(което е и по каталог - максималния въртящ момент е при 3900)
2. Разхода си го засекох след 2к км, бая кротко каране градско - 9,5-10,2/100.
Извънградско, при нормално каране със скоростта на потока и изпреварване на тирове и т.н. - 7,7/100 с включен климатик и 4човека в колата(2 х 110кг + 2 женски по има-няма 55 кила). В момента имам към 20 литра горив0 в резервоара и компютърът ми твърди, че имам да мина с тях 302км ама да видим

3. Встъпителните разходи ги сметни като 1000 лева отгоре, при мен на огледа в сервиза преди да я купя имаше по ходовата част един заминал амортисьор(сменят се и двата, знаеш), един тампон на преден носач и една втулка на задното колело. Това + първоначалното обслужване(масло на двг, ск.кутия, спирачна течност, антифриз, свещи и т.н.).
4. Още имам да оправям някои неща, но като цяло това са ти разходите.
За дизеловия м57, мога да ти кажа, че този мотор не се плаши от километри, а от кофти поддръжка и това ме накара да го подмина - иначе особено фейслифтовият е чудесен и, ако намериш читав и добре поддържан, няма какво да му се чудиш!
Последна промяна Cyberloner на 15 Юли 2013, 15:41, променена общо 2 пъти
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Дилема:Вие какво бихте направили?
вземи си нова дачия 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
56 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани