540iA на кикдаун 1-ви и 2-ри цилиндър се изключват

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 5.09.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39

540iA на кикдаун 1-ви и 2-ри цилиндър се изключват

Мнение от HOTROD » 13 Юли 2013, 11:43

Здравейте колеги, дали някой има опит с M62B44, преди седмица ми направи този номер - на кикдаун изгуби мощност. На диагностика се оказа, че има проблем с горивната смес и се изключват 1-ви и 2-ри цилиндър. :roll: Преди това, преди месец ми направи странен номер, при запалване изпуши изключително много син дим. Това беше само веднъж. Свещи, кабели, компресия са ОК, моите съмнения са за клапана на картерните газове, но един "майстор" го свали и каза, че го е пробвал с вакуум помпа и бил добре. :( В момента дори и при нормално каране не е същата колаV8!!! :banghead:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: 540iA на кикдаун 1-ви и 2-ри цилиндър се изключват

Мнение от Dirty M5 driveR » 14 Юли 2013, 13:59

Ми най-простото, което може да се направи като за начало е да се сложат бобини и лули от други цилиндри на мястото на 1ви и 2ри, за да се изключи възможност за проблем в запалването. Не е излишно да се направи и с дюзите. Може да се пробва с друго Еку и т.н. Това всеки майстор би трябвало да го знае, защото с чудене няма да се получи.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Re: 540iA на кикдаун 1-ви и 2-ри цилиндър се изключват

Мнение от barty » 14 Юли 2013, 18:38

Имах подобен проблем но с Мерцедес.
Колата с газ ли е? Ако да, нека провери дали не е бедна сместа?
:yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 5.09.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39

Re: 540iA на кикдаун 1-ви и 2-ри цилиндър се изключват

Мнение от HOTROD » 15 Юли 2013, 0:08

Колега, упражнението с лулите, бобините и свещите го направихме и не е от там проблемът.
Иначе, да колата е на газ и една от грешките е проблем със сместа, но това е и на бензин?!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: 540iA на кикдаун 1-ви и 2-ри цилиндър се изключват

Мнение от Nasko_325TD » 15 Юли 2013, 10:56

Дамм,започни от свещи,бобини,лули. :yes:
Размени ги за начало и пак на диагностика.
Постоянно ли го прави?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 662
Регистриран на: 17.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: 540iA на кикдаун 1-ви и 2-ри цилиндър се изключват

Мнение от Giovanni » 16 Юли 2013, 1:42

Колега закачете и една инпа и гледайте цилиндрите на живи данни. На празен ход трябва показанията да са еднакви на всички цилиндри. Има ли отклонение значи не е добре и трябва да се търси причината. Като подадеш газ задължително всички трябва да станат на 0.

ПС гледам си от софия, мога да помогна до ивестна степен но имам малко пътуване сега и ще се прибера weekenda.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook