E 39 2.8 Ги прекъсва след 4500 оборота

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 10.07.2013
Пол: Мъж

E 39 2.8 Ги прекъсва след 4500 оборота

Мнение от Miroslav_E39 » 10 Юли 2013, 13:01

Здравейте колеги.


Наскоро станах собственик на Е 39 2.8 с ГИ FOBOS. Човека от когото я взех е настроил ГИто да включва на бензин(или да впръсква не съм сигурен) след 4500 оборота (като намалее газта и на по-малко) искал да му бъде по-икономична и когато му трябват повече обороти да включи на бензин. Хубаво измислено НО, нито е по-икономична(11-12 извънградско 16-17 в София, като не карам в задръствания) нито върви повече след 4500 защото докато включи прекъсва и се губи целият ефект. Въпросът ми е има ли смисъл да се разправям и да я карам по газаджии(имам лоши спомени с предишната кола от тях...) или да си го карам така защото знаете, че на 2.8 4500 оборота са му достатъчни да изпревариш. Моля да препоръчате сервиз за газта, съжалявам, че питам но не намерих из темите конкретен сервиз. Прочетох, че във ФОБОС не трябва да се стъпва и хубави неща за EUROGAS.

Благодаря Ви!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 5.08.2007
Местоположение: София
Кара: е53

Re: E 39 2.8 Ги прекъсва след 4500 оборота

Мнение от Cyberloner » 11 Юли 2013, 9:14

аз лично бих отишъл да ми настроят инжекционан както трябва вместо да вкарвам мотора и електрониката в някакви странни режими на работа...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Re: E 39 2.8 Ги прекъсва след 4500 оборота

Мнение от barty » 11 Юли 2013, 9:36

Cyberloner написа:аз лично бих отишъл да ми настроят инжекционан както трябва вместо да вкарвам мотора и електрониката в някакви странни режими на работа...


:yes:
:yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 10.07.2013
Пол: Мъж

Re: E 39 2.8 Ги прекъсва след 4500 оборота

Мнение от Miroslav_E39 » 11 Юли 2013, 9:57

Точно това искам и аз да направя. Да е както трябва. Кажете сега къде да се ходи защото със старата кола ми беше омръзнало да ходя по "майстори". Също така не знам защо но сам с 2 изпарителя, това оказва ли влияние? Чувал сам хубави неща за Eurogas мисля там да пробвам, моля кажете мнения. :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 5.08.2007
Местоположение: София
Кара: е53

Re: E 39 2.8 Ги прекъсва след 4500 оборота

Мнение от Cyberloner » 11 Юли 2013, 12:56

Кажи от къде си за начало :)
С 2 изпрителя си, защото само един трудно би осигурил достатъчно гориво на мотора.

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 10.07.2013
Пол: Мъж

Re: E 39 2.8 Ги прекъсва след 4500 оборота

Мнение от Miroslav_E39 » 11 Юли 2013, 15:45

В София живея. Ходя от време на време в Плевен но по-добре в София да са ми под ръка майсторите.
Мерси много за отговорите!!! Сега се сетих да добавя, че понякога работи неравномерно на тихите(свободна).

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 10.07.2013
Пол: Мъж

Re: E 39 2.8 Ги прекъсва след 4500 оборота

Мнение от Miroslav_E39 » 12 Юли 2013, 13:35

Живея в София, може и в Плевен да кажете сервиз.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: E 39 2.8 Ги прекъсва след 4500 оборота

Мнение от turbo » 12 Юли 2013, 21:54

Това, че този мотор е направен с два изпарителя е мааалко странно, но явно 193 коня са се сторили умопомрачаващо много на някого. Освен, ако не е с компресорче туй 2.8 де. :winky:
Иначе отиди в Еурогаз за настройка и да огледат цялата система.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 5.08.2007
Местоположение: София
Кара: е53

Re: E 39 2.8 Ги прекъсва след 4500 оборота

Мнение от Cyberloner » 12 Юли 2013, 22:31

turbo написа:Това, че този мотор е направен с два изпарителя е мааалко странно, но явно 193 коня са се сторили умопомрачаващо много на някого. Освен, ако не е с компресорче туй 2.8 де. :winky:
Иначе отиди в Еурогаз за настройка и да огледат цялата система.


какво те изненадва - повечето изпарители за LPG са за двигатели до 140kW по каталог, а тези за CNG са до 150kW.
Тоя 2,8 мотор си е 143 kW по каталог и когато се правят нещата както трябва си му трябват 2, тъкмо и ще работят в доста разтоварен режим :)

Друг е въпросът тая мощност при какви обороти се достига и че като се вкарва колата в такива обороти обикновено е за въртене/пилене на гуми/драг при което всеки минава на бензин :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 22.05.2005
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
Мечтае да кара: Koenigsegg

Re: E 39 2.8 Ги прекъсва след 4500 оборота

Мнение от INTEGRALE » 13 Юли 2013, 10:57

еуругас няма да иска да те настрои. отиди при искрен в квартал левски. Един от малкото разбиращи от фобос. а и профолактика да ти направи.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: E 39 2.8 Ги прекъсва след 4500 оборота

Мнение от turbo » 13 Юли 2013, 11:51

Не, че ме изненадва това, че е с два изпарителя, но интересното е как 300 коньови коли си бръмкат с един изпарител?
Аз съм правил Лексус 156 к.с. с един брой 150 коньов R-Uno. R-Due-то е 200 к.с. Magic е 250 к.с., а усиленият Magic е 350 к.с. И те така.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 5.08.2007
Местоположение: София
Кара: е53

Re: E 39 2.8 Ги прекъсва след 4500 оборота

Мнение от Cyberloner » 14 Юли 2013, 21:54

turbo написа:Не, че ме изненадва това, че е с два изпарителя, но интересното е как 300 коньови коли си бръмкат с един изпарител?
Аз съм правил Лексус 156 к.с. с един брой 150 коньов R-Uno. R-Due-то е 200 к.с. Magic е 250 к.с., а усиленият Magic е 350 к.с. И те така.


ти говориш за модели на конкретна марка, ама ако си някой "лицензиран" сервиз, който се е обвързал с някоя конкретна марка компоненти за газификация и тая марка не предлага по-мощни изпарители, не можеш така свободно да ползваш продукти на конкурентите им ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 10.07.2013
Пол: Мъж

Re: E 39 2.8 Ги прекъсва след 4500 оборота

Мнение от Miroslav_E39 » 15 Юли 2013, 14:44

Колеги мерси много за отговорите. Ще ида при Искрен в квартал Левски най-вероятно в Събота и ще споделя какво сме направили за да е полезна темата и на други колеги!

Leon: Колега, без рекламни линкове и послания.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 285
Регистриран на: 10.01.2010
Местоположение: София <> Стара Загора
Пол: Мъж

Re: E 39 2.8 Ги прекъсва след 4500 оборота

Мнение от Night_Wolf » 16 Юли 2013, 13:26

Колега, и аз ще се радвам да споделиш мнение ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 535
Регистриран на: 15.09.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание

Re: E 39 2.8 Ги прекъсва след 4500 оборота

Мнение от Conqueror » 18 Авг 2013, 10:24

И аз преди време имах проблем с Фобос-а обръщаше на бензин на високи смених филтрите на газта и се оправи
"проблема" от 2 та филтъра излезе графит за един кашон моливи :shock:
Последна промяна Conqueror на 18 Авг 2013, 19:36, променена общо 1 път
Изображение

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook