Не пали м54
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Не пали м54
Мисля, че преборих проблема.
Засега втори ден няма проблем.
Оказа се регулатора на бензиновия филтър.
Закачих стария и засега се справя добре.
Отново пали от ряз. Ще пиша за допълнителни отзиви.
Засега втори ден няма проблем.
Оказа се регулатора на бензиновия филтър.
Закачих стария и засега се справя добре.
Отново пали от ряз. Ще пиша за допълнителни отзиви.
Re: Не пали м54
За жалост ситуацията започна да се повтаря. Започна отново все по-трудно и по-трудно
да пали. Някакъв съвет да ми дадете или да ме пратите някъде, където биха могли
да помогнат, без да сменят на сляпо и да режат през кръста ?
Благодаря !
да пали. Някакъв съвет да ми дадете или да ме пратите някъде, където биха могли
да помогнат, без да сменят на сляпо и да режат през кръста ?
Благодаря !
- landolin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 25.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 535ix, 2012
Re: Не пали м54
Тъкмо щях да пиша за регулатора на бензиновия филтър, но видях че си го сменил. Не разбрах сега с нов филтър ли си или със стар? Относно датчиците всички си излизат на диагностиката и не ти бих препоръчал да сменяш които и да е без да ти е излезнал като сигурен проблем.
Ако си с чисто нов бензинов филтър/регулатор тогава остава да провериш за пикаеща дюза.
Ако си с чисто нов бензинов филтър/регулатор тогава остава да провериш за пикаеща дюза.
Re: Не пали м54
Филтъра, с който бях беше сменен преди ~20 000км.
За проба намерихме и сложихме някакъв стар /предполагам 10 годишен/ с него работи
много добре колата около седмица, като постепенно започни да пали малко по-трудно
и по-трудно и по-трудно. Сега пали от едно въртене /дълго въртене/, но не е като в
клипа, който пуснах в началото. Оттам нещо ме наведе на мисълта да не ги
"скапва" тези бензинови филтри и само затова не съм си купил нов.
Иначе ще си купя, но ако и той се прецака така....
Днес ми измериха налягането в бенз. рейка. Когато се даде на контакт стига до 3.0-3.5 бара
не помня точно и с времето започва да пада. За 10-15мин падна на 1.5
За пример на едно м54б30 като се даде на контакт пак качваше до 3.0-3.5, но
20 мин. падна до 2.5 и си запали от ряз.
Та сега ще работи в/у дюзите. Тъй като в един сервиз ми казаха, че са ми ги чистили
а вяра нямам много, за извършената работа - навярно ще пробвам с други.
Все пак някой ако има впечатления и теории да подскаже :-)
За проба намерихме и сложихме някакъв стар /предполагам 10 годишен/ с него работи
много добре колата около седмица, като постепенно започни да пали малко по-трудно
и по-трудно и по-трудно. Сега пали от едно въртене /дълго въртене/, но не е като в
клипа, който пуснах в началото. Оттам нещо ме наведе на мисълта да не ги
"скапва" тези бензинови филтри и само затова не съм си купил нов.
Иначе ще си купя, но ако и той се прецака така....
Днес ми измериха налягането в бенз. рейка. Когато се даде на контакт стига до 3.0-3.5 бара
не помня точно и с времето започва да пада. За 10-15мин падна на 1.5
За пример на едно м54б30 като се даде на контакт пак качваше до 3.0-3.5, но
20 мин. падна до 2.5 и си запали от ряз.
Та сега ще работи в/у дюзите. Тъй като в един сервиз ми казаха, че са ми ги чистили
а вяра нямам много, за извършената работа - навярно ще пробвам с други.
Все пак някой ако има впечатления и теории да подскаже :-)
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Не пали м54
Колеги как се сменя този регулатор за бензина - във филтъра ли е или в помпата? Питам, защото вчера ми направи следния проблем. По принцип си пали колата на половин оборот, но вчера бях я оставил за около 30мин. и като почна да върти та 10 секунди до като запали. След това като я оставих за 15 мин. пак същата работа. Като запали изгасих я и я запалих пак. Този път си запали без проблеми както обикновено. Та ме навява мисълта че горивото се връща към резервоара.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Не пали м54
nikolae написа:Филтъра, с който бях беше сменен преди ~20 000км.
За проба намерихме и сложихме някакъв стар /предполагам 10 годишен/ с него работи
много добре колата около седмица, като постепенно започни да пали малко по-трудно
и по-трудно и по-трудно. Сега пали от едно въртене /дълго въртене/, но не е като в
клипа, който пуснах в началото. Оттам нещо ме наведе на мисълта да не ги
"скапва" тези бензинови филтри и само затова не съм си купил нов.
Иначе ще си купя, но ако и той се прецака така....
Днес ми измериха налягането в бенз. рейка. Когато се даде на контакт стига до 3.0-3.5 бара
не помня точно и с времето започва да пада. За 10-15мин падна на 1.5
За пример на едно м54б30 като се даде на контакт пак качваше до 3.0-3.5, но
20 мин. падна до 2.5 и си запали от ряз.
Та сега ще работи в/у дюзите. Тъй като в един сервиз ми казаха, че са ми ги чистили
а вяра нямам много, за извършената работа - навярно ще пробвам с други.
Все пак някой ако има впечатления и теории да подскаже :-)
Горивната помпа наред ли е? Провери я и нея да не би да е тръгнала да си ходи и затова да ти пада налягането.
Si non confectus, non reficiat.
Re: Не пали м54
Колата с проблема не я карам почти година вече - така и замина.
Спомням си, че мерих налягането на бенз. помпа и беше ок, но мой познат, който имаше същия
проблем, каза че след смяна на бенз. помпа (работеща бенз. помпа) с друга нова - се оправили нещата.
Регулатора доколкото знам е във филтъра.
Спомням си, че мерих налягането на бенз. помпа и беше ок, но мой познат, който имаше същия
проблем, каза че след смяна на бенз. помпа (работеща бенз. помпа) с друга нова - се оправили нещата.
Регулатора доколкото знам е във филтъра.
Re: Не пали м54
При някой върви с филтъра, при други е отделно но пак е там. Не съм търсил закономерност при кои как е, но като се свали филтъра разбираш как е.
- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: Не пали м54
slav4o974 написа:Ще разбереш, ако покараш няколко дни само на бензин.
направи това , ако настройката на газта не ти е правилна , компа на бензина се адаптира по гаста и в резултат не палиш сутрин . Карай само на бензин да се наместат адаптациите. И опитяай

- Драгослав
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI / W164
Re: Не пали м54
Пробвай следното: Завърти крана на газта от бутилката.Покарай докато изгори газта по маркучите.След това покарай на бензин и ако проблема изчезне,вероятно някоя дюза изпуска и пълни някой цилиндър с газ и така колата се дави
Това би бил най -добрия вариант.

25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани