525d високи обороти-празен ход

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 28.04.2008
Местоположение: burgas
Пол: Мъж
Кара: e61 n52b30

525d високи обороти-празен ход

Мнение от safety car F1 » 23 Фев 2013, 19:14

Здравейте,изчетох доста,но никъде не открих за моя проблем!Колата е 525д 2003 е39 -Оборотите на празен ход са по-малко от 1000 -закачих я с ИНПА-800 и малко,и не падат като позагрее.Смятам,че не е нормално.Възможно ли е да е от ЕГР-а защото като му извадих вакума-и го пробвам да смуча въобще на реагира(сякаш е спукан).Иначе колата си върви ,няма прекъсвания,нищо-просто ме дразнят ,че са по високи оборотите.Благодаря ви предварително :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 29.04.2009
Местоположение: с.Владая
Пол: Мъж
Кара: Е36 325 тдс
Мечтае да кара: настрани
Детайли за колата: Само шпер.

Re: 525d високи обороти-празен ход

Мнение от mitio ochite » 23 Фев 2013, 22:14

Трябва да реагира,като смучеш трябва да се затваря.Пробвай да го изчистиш,ако не стане имам два броя, пиши

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 28.04.2008
Местоположение: burgas
Пол: Мъж
Кара: e61 n52b30

Re: 525d високи обороти-празен ход

Мнение от safety car F1 » 30 Юни 2013, 10:32

ЕГР-а съм го сменил,всичко е нормално,нямам грешки в ЕКУ.Закачих я в БМВ за да ми коригират оборотите на 750-както е нормално.Но след 2-3 дена започна да ми люлеят оборотите на празен ход-съвсем леко-като дам газ и я пусна започва да работи нормално.Въпроса ми е следния-може ли да е от дюзи,нафта,или нещо друго?Иначе колата върви мн.добре,ускорява се мн.добре и гори нормално.Вчера сложих добавка за дизел на БАРДАЛ-така ме посъветваха и ще видя като покарам дали ще има ефект,но все пак някой ако знае нещо да сподели :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 15.05.2013
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е39 530Д 2002г.
Мечтае да кара: БМВ Ф10 530хд

Re: 525d високи обороти-празен ход

Мнение от rosko3001 » 01 Юли 2013, 0:45

Колега виж дюзите,но ги закачете с колбичките може някоя дюза да е протекла ,виж също и как пали колата ако ти се струва ,че върти малко повече от колкото трябва много вероятно да е дюза :smoke: Успех

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook