проблем с m62b44tu
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Giovanni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 662
- Регистриран на: 17.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
проблем с m62b44tu
Задравейте колеги,
имах малък проблем с тоя хубав мотор и тва беше нестегната гайка и болт на ваноса на главата от пасажерската страна, та леко ми избяга центровката и двигателя тресеше.
Оправихме зацепването в сервиз но сега пък има бял пушак. Като я настъпя се вижда че пуши малко и другия момент е като я запаля излиза голям облак. Оставя ли я за повече от 10-15мин и като запаля е чудо, след тва си тръгвам и не пуши ако не я настъпвам.
Никак не ми се вярва това да са сегменти или гумички на клапаните, няма как преди да влезе в сервиза за зацепване да не пуши и след зацепване да пуши от тия 2 неща според мен.
Ще съм благодарен на идеи.
имах малък проблем с тоя хубав мотор и тва беше нестегната гайка и болт на ваноса на главата от пасажерската страна, та леко ми избяга центровката и двигателя тресеше.
Оправихме зацепването в сервиз но сега пък има бял пушак. Като я настъпя се вижда че пуши малко и другия момент е като я запаля излиза голям облак. Оставя ли я за повече от 10-15мин и като запаля е чудо, след тва си тръгвам и не пуши ако не я настъпвам.
Никак не ми се вярва това да са сегменти или гумички на клапаните, няма как преди да влезе в сервиза за зацепване да не пуши и след зацепване да пуши от тия 2 неща според мен.
Ще съм благодарен на идеи.
- embasi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 318i
- Мечтае да кара: BMW E46 330i kompressor
Re: проблем с m62b44tu
Колега щом има бял пушек харчи масло смяна сегменти лоша работа 

- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: проблем с m62b44tu
Ако наистина е бял пушека се случва нещо с антифриза -> глава, гарнитура. Но ако пушека е сив (какъвто предполагам е) ще се е повишил и разхода на масло. Провери дали и как са завити болтовете на капака на клапаните и по-точно тези, които са по-близо до купето.
- Giovanni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 662
- Регистриран на: 17.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: проблем с m62b44tu
Да, сив е. Тази вечер пак го разходих малко и като че ли не пушеше като и давах ряз, а може и от тъмното да не се вижда добре.
Но при запалването направо димка хвърли.
Не знам тия болтове на капака как могат да влияят на това, при лулите масло няма. Двете гарнитури са перфектни на капака на главата.
Почвам да си мисля че проблема случайно се е появил след центровката и вероятно може да е гумички на клапаните, само че не знам дали при тях изпушва така, защото не пуши постоянно а само при самото запалване.
Но при запалването направо димка хвърли.
Не знам тия болтове на капака как могат да влияят на това, при лулите масло няма. Двете гарнитури са перфектни на капака на главата.
Почвам да си мисля че проблема случайно се е появил след центровката и вероятно може да е гумички на клапаните, само че не знам дали при тях изпушва така, защото не пуши постоянно а само при самото запалване.
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: проблем с m62b44tu
От една друга тема:
gentata написа:Ами споделям с моята кола какво се случи - M62TU44. Разхода на масло стана 1л/130км (от максимума до минимума на щеката) от разДвигателя работи перфектно, няма тресене или нестабилни обороти нито на празен ход нито под натоварване. Като се запали отзад пушек та не се вижда - димна завеса, ако поработи на празен ход да речем 30-40 мин. (в задръстване) и после кикдаун отзад пушек. И така го постигнах споменатия разход. Интерсеното е че пушека при стартиране го имаше единствено и само ако преди да я изгася съм превишавал 2000-2500 об/мин
, ако съм я карал до тези обороти и помен няма от проблема. Три месеца преди проблема беше сменена ангренажната верига със всичко около нея. Преди 10 месеца пък (12000км) пък е сменян клапана на картерните газове с нов оригинален във Варна карс. Видимо от двигателя нямаше абсолютно никакви течове с изключение на един разхлабил се болт на капака на клапаните от където съсвсем леко пръскало масло при високи обороти. До преди това разхода на масло да стане по-голям от на бензина, на 10000 км лапаше не повече от 100-150мл. Обаждах се на майстори, които си разбират от работата обяснявайки им това което написах и всички казват по тези признаци че са за смяна или гумички или сегменти или и двете. Отидох при един от майсторите и видяхме въпросния разхлабен болт. Болта се затегна и каране около 60-70 км - пушек няма никакъв
А я закарах за гумичките и сегменти имаше и вариант да търся "нов" двигател. От тогава до сега съм минал около 300км и от проблема и следа няма и всичко се оказа от въпросния разхлабен болт.
А ето и според мен каквъв е бил проблема. Когато колата се пали винаги е на смукач или пък на затворен максимално дросел когато е на празен ход. На двигателя си му трябва въздух и като няма от къде да го засмуква дърпа от където може в случая от отвора получил се от разхлабения болт. От там през картера после през клапана на картерните газове маслото от картера заминава във всмукателния колектор и от там директно в цилиндрите. Наистина малко вероятен сценарии но както се видя при мен е възможен![]()
И така "ремонта" ми излезе парите за гориво за изминатите 250-300км а не 1500-2000лв в най-бюджетния вариант.
- Giovanni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 662
- Регистриран на: 17.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: проблем с m62b44tu
Проблема се оказа липсваща скоба на маркуч на масло-отделителя и самия маркуч е за смяна.
Пълни масло в смукателните колектори от там всички цилиндри.
Пълни масло в смукателните колектори от там всички цилиндри.
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: проблем с m62b44tu
Май предния майстор ръцете си оставил 

- Giovanni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 662
- Регистриран на: 17.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: проблем с m62b44tu
Еми много ясно, може ли след зацепване на ваносите да почне да пуши 
и на това отгоре там където беше проблема, на главата от пазажерската страна не са го зацелипи както трябва, 2 зъба по назад ... абе "майстори".
Всъщност целия проблем дойде от ...
Появиха се яки вибрации, но все пак можеше да се кара колата. Слизам на следващия ден, въртя ключа неще да запали. Викам си тотално се скапа май.
Качвам се до нас да взема лаптопа, закачам ... датчик разпределителен на пазажерската глава. Викам си сега пък датчика ли намери да се скапе. Разменям датчиците (абсолютно едни и същи са на двете глави) и пак от пасажерската глава ми дава. Викам си - аха не е от датчика, нещо механично е в главата. Отварям я и какво да видя
. Импулсната шайба която подава сигнал на датчика за положението на вала застанала на една страна се подпрява на датчика 
Как болт с обратна резба ще се развърти ... no idea.
Важното е че колегата при когото е колата локализира целия проблем, и тъй като ще поразглабя доста сменям всичко, вериги, обтегачи, плъзгачи, уплътнения и т.н.

и на това отгоре там където беше проблема, на главата от пазажерската страна не са го зацелипи както трябва, 2 зъба по назад ... абе "майстори".
Всъщност целия проблем дойде от ...
Появиха се яки вибрации, но все пак можеше да се кара колата. Слизам на следващия ден, въртя ключа неще да запали. Викам си тотално се скапа май.
Качвам се до нас да взема лаптопа, закачам ... датчик разпределителен на пазажерската глава. Викам си сега пък датчика ли намери да се скапе. Разменям датчиците (абсолютно едни и същи са на двете глави) и пак от пасажерската глава ми дава. Викам си - аха не е от датчика, нещо механично е в главата. Отварям я и какво да видя


Как болт с обратна резба ще се развърти ... no idea.
Важното е че колегата при когото е колата локализира целия проблем, и тъй като ще поразглабя доста сменям всичко, вериги, обтегачи, плъзгачи, уплътнения и т.н.
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: проблем с m62b44tu
Giovanni написа:Еми много ясно, може ли след зацепване на ваносите да почне да пуши
и на това отгоре там където беше проблема, на главата от пазажерската страна не са го зацелипи както трябва, 2 зъба по назад ... абе "майстори".
Всъщност целия проблем дойде от ...
Появиха се яки вибрации, но все пак можеше да се кара колата. Слизам на следващия ден, въртя ключа неще да запали. Викам си тотално се скапа май.
Качвам се до нас да взема лаптопа, закачам ... датчик разпределителен на пазажерската глава. Викам си сега пък датчика ли намери да се скапе. Разменям датчиците (абсолютно едни и същи са на двете глави) и пак от пасажерската глава ми дава. Викам си - аха не е от датчика, нещо механично е в главата. Отварям я и какво да видя. Импулсната шайба която подава сигнал на датчика за положението на вала застанала на една страна се подпрява на датчика
Как болт с обратна резба ще се развърти ... no idea.
Важното е че колегата при когото е колата локализира целия проблем, и тъй като ще поразглабя доста сменям всичко, вериги, обтегачи, плъзгачи, уплътнения и т.н.
Ако не е зацепена веригата като хората е твърде вероятно да не минеш само с презацепване и смяна на обтегачи и бла бла , почти съм сигурен че си изкривил клапани , нека да се погледне хубаво защото после само ядове ще имаш.
- Giovanni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 662
- Регистриран на: 17.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: проблем с m62b44tu
Проверил ги е. Няма криви клапани за късмет, колегата каза че и компресия е гледал, всичко е ок.
Но понеже ще сменя масло-отделителя и проблемния маркуч, му казах да сменя всичко.
Но понеже ще сменя масло-отделителя и проблемния маркуч, му казах да сменя всичко.
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: проблем с m62b44tu
Giovanni написа:Проверил ги е. Няма криви клапани за късмет, колегата каза че и компресия е гледал, всичко е ок.
Но понеже ще сменя масло-отделителя и проблемния маркуч, му казах да сменя всичко.
Дано да е така , ще се разбере после

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: проблем с m62b44tu
Giovanni написа:Проверил ги е. Няма криви клапани за късмет, колегата каза че и компресия е гледал, всичко е ок.
Но понеже ще сменя масло-отделителя и проблемния маркуч, му казах да сменя всичко.
Да може да пуши от това.И в youtub има клипчета как пуши преди и спира след смяната на тази част,която се намира най отзад на колектора от към купето.

Не е скъпа оригинално мисля че беше към 100 лв,ако не се лъжа.
- Giovanni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 662
- Регистриран на: 17.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: проблем с m62b44tu
Колата се оправи и е като нова, проблема беше само в маркуча на маслоотделителя, но добре че смених всичко че глемия плъзгач се разпаднал при свалянето му 

- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
- Giovanni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 662
- Регистриран на: 17.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: проблем с m62b44tu
Няма грам тракане, работи перфектно.
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани