bmw е39 520и с обикновенна газова уредба

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: bmw е39 520и с обикновенна газова уредба

Мнение от spacepl » 23 Май 2011, 21:33

.
Последна промяна spacepl на 04 Сеп 2013, 23:31, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 13.03.2011
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520i
Мечтае да кара: BMW F01

Re: bmw е39 520и с обикновенна газова уредба

Мнение от venceslav_04 » 23 Май 2011, 22:05

Колега аз не съм и правил никакви настройки, така както съм я купил така я карам, настройките са и правени в Италия. Утре ще отида приказвам с познат, който се занимава с такива работи, но дано настройки да не значат "удушаване".

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 26.01.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се E39
Мечтае да кара: Е39

Re: bmw е39 520и с обикновенна газова уредба

Мнение от ALiGaToR » 24 Май 2011, 13:33

Ами почти задължително може да означава удушаване, но понякога то има положителен ефект. Не винаги като е пусната повече газ означава, че колата трябва да върви повече. Точно обратното колата гори повече а вървежът никакъв го няма.
Обаче ако се обедни много сместа тогава има вероятност да прегрееш клапаните и главата. Може много да ти обеднят сместа и колата да тръгне много добре но ще работи на по висока температура на изгорелите газове, което може да доведе до това прегряване.
Като цяло това е по-проблемно за по новите олекотени двигатели, на които клапаните им се правят от разни смеси само и само да могат да са леки. От там и проблема с прегорелите клапани. Не вярвам обаче един М52 мотор да има чак такъв проблем с повишените температури на газовете. Единствено ламбда сондата може да се обади от високата температура.
Първото по което ще разбереш обеднената смес е това, че ауспуха ще стане като керемида. Но ако колата върви добре с бедна смес въобще не трябва да те притеснява.
Евентуално нарочно да е завишен разхода на газ ако няма поставен емулатор на Ламбда сондата. От там тя да може да отчита близки стойности като при работа на бензин и да не записва грешки. Евентуално ако няма поставени емулатори при правилна настройка на газ може да ти светне чек енджин-а.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: BMW e46
Мечтае да кара: BMW

Re: bmw е39 520и с обикновенна газова уредба

Мнение от batgecko » 10 Юни 2013, 21:05

А колеги на Е46 с двигател м43б19 някой нещо да е чувал за обикновенна газова или колекторите и на него са пластмасови??

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 296
Регистриран на: 4.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520i M52B20TU

Re: bmw е39 520и с обикновенна газова уредба

Мнение от mishoval » 11 Юни 2013, 0:32

spacepl написа:
venceslav_04 написа:Здравейте. Бях обещал да ви кажа колко е средния разход като го засека, е засякох го - 13 литра на 100 с 4 човека в колата с пуснат климатроник и със скорост на движение 100-140.


Отиди пак да ти направят настройки. При мен на стария мотор (2,0) ми даваше 8,5-9,5 извън града с кола пълна с багаж + жена + дете. Вчера 28-цата ми даде 13/100 газ пак при същата конфигурация на товар, но като се има предвид, че директно свалих колектора от стария мотор и го сложих на 28-цата. Настройка е правена само колкото да може да работи, че със старата настройка не можеше да държи тихи обороти. Тия дни ще ида да ми разпробият дюзите като за 2,8 (сега са на 1,8мм трябва да са на 2,2) и да направим настройка и ще пиша какъв е разхода.


Е, то с обикновена газова какво кой знае настройки може да направи - освен да отпуши притока на газ, да вдигне разхода, за вървежа не е сигурно.
Колега, не поемай рискове! Караш висок клас кола, искаш да ти е тънко, няма лошо /и аз искам /, слагай ГИ, че после много скъпо и боли.
При мен разхода на газ / с ГИ / по магистралата при 130 - 140 и с климатик е 10/100. Свалял съм и под 9/100 при скорост 100-110/ч сам в купето, но това си е само експеримент! :bchug: :bchug:

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 30.04.2012
Пол: Мъж

Re: bmw е39 520и с обикновенна газова уредба

Мнение от kostadin kuzev » 12 Юни 2013, 17:27

аз сам с обикновена метанова система колега.така е купих колата слагана е в италиа.ланди ренцо,е уредбата гарми трешти,и немогат да е настроиат.така си е карам оште,вече 3 години.слагаи ГИ.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 29.10.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 520i
Мечтае да кара: 645ci
Детайли за колата: Бандитка

Re: bmw е39 520и с обикновенна газова уредба

Мнение от Kystantin » 14 Юни 2013, 9:32

Аз миналата година си купих една е39 германка, като си я докарах сложих ГИ Романо и вече 8к без грижи, не е гръмнала нито веднъж, вървенето е същото, в джоба има стинки за кафе :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 11.08.2013
Местоположение: България
Пол: Мъж
Кара: M52B20
Мечтае да кара: безплатно
Детайли за колата: Сиво комби

Re: bmw е39 520и с обикновенна газова уредба

Мнение от Krastev90 » 10 Сеп 2013, 22:26

ГИ :clap:
Е39 м52б20ту комби ръчка.

София-17/100 пикови часове.

Извънградско с 100км/ч-9-10л/100
160км/ч-12,5л/100
Няма разлика от вървежа на бензин( стига газта да не свършва)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 6.01.2010
Пол: Мъж
Кара: bmw-e39-520

Re: bmw е39 520и с обикновенна газова уредба

Мнение от GEORGBMW » 14 Фев 2014, 0:10

Недей колега, правилно те е посъветвал един от колегите,при тези пластмасови колектори не бъди до там евреин с тия икономии,само газов инжекцион ,а относно нивото на гориво -бензин ,добре е една трета от резервоара да е пълен ,нито прекалено много гориво да има ,нито прекалено малко-прекалено много не е добре ,защото не е добре да застоява бензина -вадели сме бензинови помпи на коли на хора дето са си признали ,че дълго време си е стояло по голямо количество бензин-направо мъркучи, съединения -разложени и станали на локум-а за прекалено малкото гориво ,по горе колегата каза какво става с помпата ,при мен е обикновено на около една трета -стреми се да не я оставяш да ти свети резервата ,това е ,успех

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 1.07.2010
Местоположение: общ.Мездра село Брусен
Пол: Мъж
Кара: e39 m52b20
Мечтае да кара: х5

Re: bmw е39 520и с обикновенна газова уредба

Мнение от ceco_brusen » 14 Фев 2014, 8:09

колеги аз сам с м52б20 ГИ и сам доволен много сменям си редовно филтрите на газта и виздушният и си карам немам никви проблеми с 10 лева на цена 1,30 минавам 80 км като пали на бензин и като мине синята зона прехвърля на газ

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook