Проверка бобини....как!?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Проверка бобини....как!?
Nasko_325TD написа:Не трябва ли да се върти на стартер ,за да пръскат дюзите колега?
Абе принципно трябва подкачи гориво до рейката ама по-сигурно с въртене

Е тука може ползваш тва като стъпка по-стъпка кво да правиш за да ги разкачиш - > http://www.magnum1.com/magnum/BMW-740/7 ... an-740.php
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Проверка бобини....как!?
Мерси колега!Ще ги сваля направо да ги почистят.То за 15 г. сигурно няма да са чисти като де......но пу....е! 

- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Проверка бобини....как!?
Nasko_325TD написа:Мерси колега!Ще ги сваля направо да ги почистят.То за 15 г. сигурно няма да са чисти като де......но пу....е!
Бе аз от как имам кола си имам една практика и тя е , че на всеки 3-4-5 месеца хаквам по една добавка и си покарвам на дълго за да поцъкат "пръскалките" защото бензина в БГ е отвратителен. Миналата година се стигна до там , че след като заредих на Черноморец колата направи 17 извънградско от Черноморец до Стара Загора ( там долян ОМВ 100 + добавка ) и по пътя изгасна в ДВИЖЕНИЕ 3-4 пъти + имаше детонации все едно карам на газ ... ( колата няма газ ). След жалба се оказа , че не са от лукойл виновни ами колата ми е проблемна и че техния бензин дето е 95 на колонките всъщност не е 95 ами е 96 ... от тогава не съм стъпвал и не смятам да стъпя на тяхна бензиностанция деба и мангалите ( да знам че всичко е от тях ).
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Проверка бобини....как!?
Дамм и аз нещо от Лукойл не ги харесвам бензините!Но това е друга тема. 
95-то мирише на газиол.

95-то мирише на газиол.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Проверка бобини....как!?
какво е това?



Re: Проверка бобини....как!?
хванах го на диагностика с Инпа,при работа на празен ход ,за по 1-2 сек нормите излизат доста извън граница,четох по чужди форуми за това,но никъде не стигат до решение/проблем
Според мен някой бобина ни прави номера и на двамата,идната седмица свалям дюзите,ако ще турско да е
да видиме "стенда" какво ще каже...сега сменям в момента горивен филтър-е така да го отметна и него като вариант 

Според мен някой бобина ни прави номера и на двамата,идната седмица свалям дюзите,ако ще турско да е


- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: Проверка бобини....как!?
Spark timing monitoring е времето на искра,буквално преведено.Или токоподаването на високо напрежение на дадена бобина
Друг е пъпросът ако това време е момента,а не продължителността,в който се подава искрата
Нещо като инжекторния момент,само че за искра
Нека не забравяме все пак,че си човъркаме колите с пиратски софтове,за по 30/40 евро.Оригинална глава и софт струват хиляди
Нормално е да видим някои нередности,или да си изпържим някой модул ако не боравим както трябва.Така е с пиратските изделия.
И те като пиратски маратонки.NIKE,NIKE ама с едните ти врат краката,а с другите..не
Друг е пъпросът ако това време е момента,а не продължителността,в който се подава искрата
Нещо като инжекторния момент,само че за искра
Нека не забравяме все пак,че си човъркаме колите с пиратски софтове,за по 30/40 евро.Оригинална глава и софт струват хиляди
Нормално е да видим някои нередности,или да си изпържим някой модул ако не боравим както трябва.Така е с пиратските изделия.
И те като пиратски маратонки.NIKE,NIKE ама с едните ти врат краката,а с другите..не

Re: Проверка бобини....как!?
Проверих днес и разпръсквачите-перфектни без забележка=> все повече почвам да клоня към бобина
,почивните дни ще прехвърлям 6 бобини и да видим 


- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Проверка бобини....как!?
meha написа:Проверих днес и разпръсквачите-перфектни без забележка=> все повече почвам да клоня към бобина,почивните дни ще прехвърлям 6 бобини и да видим
Първо виж дали са ОК лулите към бобините защото рядко сдухва бобина , по често някоя лула се пропуква и почва изпуска напрежение от там. Ако не друго те са евтини.
+
виж си масите как са.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Проверка бобини....как!?
Еми то,ако не са сменяни най-добре си ги смени! Наистина не са скъпи оригиналните са мисля по 20лв броя в М-кар.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Проверка бобини....как!?
meha написа:Проверих днес и разпръсквачите-перфектни без забележка=> все повече почвам да клоня към бобина,почивните дни ще прехвърлям 6 бобини и да видим
Кажи как е след смяната на бобините!

Re: Проверка бобини....как!?
Лулите са ми идеални,гледах ги внимателно за типичното посивяване когато прехвърча ток,няма нищо...не са напукани-просто перфект.......гледах ги миналата седмица като смених свещите(оригинални 4 полюсни) ,имам и чисто нови лули(оригинални) ,не ми е проблем да ги сменя и да пробвам,ама 

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Проверка бобини....как!?
смени ги колега,може пък да се оправи. 

Re: Проверка бобини....как!?
снощи сложих почистените дюзи, държах я на място докато загрее до 92 градуса,пробвах форсиране от празен ход(преди го правеше това с прекъсването) и нито един път не направи аномалията,и почти не "думкаше" отзад в ауспуха като се заслушаш....сега сутринта я тествах пак до работа и нямаше проблеми,след работа ще я покарам повечко
та да се понапече още
и да видим(съмнявам се да се е оправил проблема) ,ако ли не-събота сменям лули и бобини за проба
П.С Въпреки че дюзите бяха перфектни на стенда,след почистването им,определено чувствам колата при шофиране на студен двигател по-добре и определено не си внушавам
Смених и О пръстените на разпръсквачите (ебаси цифрата са)
Няколко дни
и ще дам отзиви 



П.С Въпреки че дюзите бяха перфектни на стенда,след почистването им,определено чувствам колата при шофиране на студен двигател по-добре и определено не си внушавам


Няколко дни


43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани