Проверка бобини....как!?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: Проверка бобини....как!?

Мнение от omegaart » 05 Юни 2013, 20:28

Nasko_325TD написа:Не трябва ли да се върти на стартер ,за да пръскат дюзите колега? :dunno:


Абе принципно трябва подкачи гориво до рейката ама по-сигурно с въртене :)

Е тука може ползваш тва като стъпка по-стъпка кво да правиш за да ги разкачиш - > http://www.magnum1.com/magnum/BMW-740/7 ... an-740.php

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: Проверка бобини....как!?

Мнение от Nasko_325TD » 05 Юни 2013, 21:28

Мерси колега!Ще ги сваля направо да ги почистят.То за 15 г. сигурно няма да са чисти като де......но пу....е! :lol:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: Проверка бобини....как!?

Мнение от omegaart » 05 Юни 2013, 22:28

Nasko_325TD написа:Мерси колега!Ще ги сваля направо да ги почистят.То за 15 г. сигурно няма да са чисти като де......но пу....е! :lol:


Бе аз от как имам кола си имам една практика и тя е , че на всеки 3-4-5 месеца хаквам по една добавка и си покарвам на дълго за да поцъкат "пръскалките" защото бензина в БГ е отвратителен. Миналата година се стигна до там , че след като заредих на Черноморец колата направи 17 извънградско от Черноморец до Стара Загора ( там долян ОМВ 100 + добавка ) и по пътя изгасна в ДВИЖЕНИЕ 3-4 пъти + имаше детонации все едно карам на газ ... ( колата няма газ ). След жалба се оказа , че не са от лукойл виновни ами колата ми е проблемна и че техния бензин дето е 95 на колонките всъщност не е 95 ами е 96 ... от тогава не съм стъпвал и не смятам да стъпя на тяхна бензиностанция деба и мангалите ( да знам че всичко е от тях ).

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: Проверка бобини....как!?

Мнение от Nasko_325TD » 06 Юни 2013, 7:13

Дамм и аз нещо от Лукойл не ги харесвам бензините!Но това е друга тема. :yes:
95-то мирише на газиол.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Проверка бобини....как!?

Мнение от meha » 07 Юни 2013, 21:14

Някой нещо да каже за spark timing monitoring :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: Проверка бобини....как!?

Мнение от Nasko_325TD » 07 Юни 2013, 22:51

какво е това? :lol: :conf:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Проверка бобини....как!?

Мнение от meha » 08 Юни 2013, 16:09

хванах го на диагностика с Инпа,при работа на празен ход ,за по 1-2 сек нормите излизат доста извън граница,четох по чужди форуми за това,но никъде не стигат до решение/проблем :dunno:

Според мен някой бобина ни прави номера и на двамата,идната седмица свалям дюзите,ако ще турско да е :mhihi: да видиме "стенда" какво ще каже...сега сменям в момента горивен филтър-е така да го отметна и него като вариант :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: Проверка бобини....как!?

Мнение от LUBO 555 » 08 Юни 2013, 17:18

Spark timing monitoring е времето на искра,буквално преведено.Или токоподаването на високо напрежение на дадена бобина
Друг е пъпросът ако това време е момента,а не продължителността,в който се подава искрата
Нещо като инжекторния момент,само че за искра
Нека не забравяме все пак,че си човъркаме колите с пиратски софтове,за по 30/40 евро.Оригинална глава и софт струват хиляди
Нормално е да видим някои нередности,или да си изпържим някой модул ако не боравим както трябва.Така е с пиратските изделия.
И те като пиратски маратонки.NIKE,NIKE ама с едните ти врат краката,а с другите..не :yes:
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Проверка бобини....как!?

Мнение от meha » 10 Юни 2013, 14:01

Проверих днес и разпръсквачите-перфектни без забележка=> все повече почвам да клоня към бобина :roll: ,почивните дни ще прехвърлям 6 бобини и да видим :banghead:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: Проверка бобини....как!?

Мнение от omegaart » 10 Юни 2013, 15:55

meha написа:Проверих днес и разпръсквачите-перфектни без забележка=> все повече почвам да клоня към бобина :roll: ,почивните дни ще прехвърлям 6 бобини и да видим :banghead:


Първо виж дали са ОК лулите към бобините защото рядко сдухва бобина , по често някоя лула се пропуква и почва изпуска напрежение от там. Ако не друго те са евтини.

+
виж си масите как са.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: Проверка бобини....как!?

Мнение от Nasko_325TD » 10 Юни 2013, 17:00

Еми то,ако не са сменяни най-добре си ги смени! Наистина не са скъпи оригиналните са мисля по 20лв броя в М-кар.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: Проверка бобини....как!?

Мнение от Nasko_325TD » 10 Юни 2013, 17:01

meha написа:Проверих днес и разпръсквачите-перфектни без забележка=> все повече почвам да клоня към бобина :roll: ,почивните дни ще прехвърлям 6 бобини и да видим :banghead:

Кажи как е след смяната на бобините! :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Проверка бобини....как!?

Мнение от meha » 10 Юни 2013, 17:43

Лулите са ми идеални,гледах ги внимателно за типичното посивяване когато прехвърча ток,няма нищо...не са напукани-просто перфект.......гледах ги миналата седмица като смених свещите(оригинални 4 полюсни) ,имам и чисто нови лули(оригинални) ,не ми е проблем да ги сменя и да пробвам,ама :dunno:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: Проверка бобини....как!?

Мнение от Nasko_325TD » 11 Юни 2013, 7:29

смени ги колега,може пък да се оправи. :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Проверка бобини....как!?

Мнение от meha » 11 Юни 2013, 9:06

снощи сложих почистените дюзи, държах я на място докато загрее до 92 градуса,пробвах форсиране от празен ход(преди го правеше това с прекъсването) и нито един път не направи аномалията,и почти не "думкаше" отзад в ауспуха като се заслушаш....сега сутринта я тествах пак до работа и нямаше проблеми,след работа ще я покарам повечко :driving: та да се понапече още :mhihi: и да видим(съмнявам се да се е оправил проблема) ,ако ли не-събота сменям лули и бобини за проба :dunno:

П.С Въпреки че дюзите бяха перфектни на стенда,след почистването им,определено чувствам колата при шофиране на студен двигател по-добре и определено не си внушавам :lalala: Смених и О пръстените на разпръсквачите (ебаси цифрата са) :bang:

Няколко дни :driving: и ще дам отзиви :bchug:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook