Съвет за автомобил - БМВ 520i
Модератор: Технически модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Съвет за автомобил - БМВ 520i
fox1981 написа:И на моята ще трябва да сменям прагове..При това ще е скоро.Според мен си заслужава за е34 да се дават пари,но всеки го прави разлино,според възможностите.Аз специално не съм пестил нито един лев за нея,въпреки,че е на 20години.След праговете най много и М52б28 да отнесе...Само не ми е ясно с автомата как ще се понесат..ама ще питам като му дойде времето
Понасят се, наистина има лека разправия, но когато му дойде времето ще го обсъдим.

Re: Съвет за автомобил - БМВ 520i
Скоро и аз имах премеждие с ръждите -с 1000лв се оправих ,колко ще кара един господ знае.Кормилна кутия ще намериш за смешни пари.Мотора -правилно си се насочил към компресия ,ако не го сменяш и си готов.
Аз лично за друга кола освен е34 не мисля,та дали ще я сменяш само ти може да решиш
До колегата който пита за автоматик +б28....''гредите'' с електрониката не ги знам ,но с механиката ще кажа,че за нютоните на б28-цата е нужно да е с най-големият балон монтиран в тази кутия +пакети с максималният брой фрикциони ....не за друго просто както се казва''да си вържеш гащите''....та имай го в предвид като го обсъждате с диагностика
Аз лично за друга кола освен е34 не мисля,та дали ще я сменяш само ти може да решиш

До колегата който пита за автоматик +б28....''гредите'' с електрониката не ги знам ,но с механиката ще кажа,че за нютоните на б28-цата е нужно да е с най-големият балон монтиран в тази кутия +пакети с максималният брой фрикциони ....не за друго просто както се казва''да си вържеш гащите''....та имай го в предвид като го обсъждате с диагностика


by ''kompleksa''
- fox1981
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 14.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M
Re: Съвет за автомобил - БМВ 520i
ivan. написа:Скоро и аз имах премеждие с ръждите -с 1000лв се оправих ,колко ще кара един господ знае.Кормилна кутия ще намериш за смешни пари.Мотора -правилно си се насочил към компресия ,ако не го сменяш и си готов.
Аз лично за друга кола освен е34 не мисля,та дали ще я сменяш само ти може да решиш![]()
До колегата който пита за автоматик +б28....''гредите'' с електрониката не ги знам ,но с механиката ще кажа,че за нютоните на б28-цата е нужно да е с най-големият балон монтиран в тази кутия +пакети с максималният брой фрикциони ....не за друго просто както се казва''да си вържеш гащите''....та имай го в предвид като го обсъждате с диагностика


По темата.....Мисля ,че прагове и нещата дето е описал колегата,ще излязат кой знае колко много...Ако мотора е без компресия по добре по голям....

- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Re: Съвет за автомобил - БМВ 520i
25-та ми автомата кви неща е виждала и автомата и до ден днешен е безгрешен.Много ми липсва тази екстра и мисля,че ако някога ще има 30д ше е в комплект с автомата
ТДС - Турбо Див Селянин
- Affalterbach
-
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: 2.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i v24
- Мечтае да кара: ЗАЗ 968А
Re: Съвет за автомобил - БМВ 520i
За компресията се свържи с zvetiko ще останеш доволен, ще ти каже и покаже всичко както е и няма да бърза да те разкара както правят в 95% от сервизите. Хлабина В кормилната кутия НЕ можеш да имаш (са не влизайте в спорове) хлабината ти е в ставата от кормилния лост към кутията (виж картинката ставата е мястото в което влиза болт означен с номер 8 на снимката можеш да я видиш как изглежда реално)
Колата ти гасне като изключиш от скорост по наклон (ще ти угасне ако изключиш и при по-висока скорост и по равно) защото си с обикновенна газова, набиваш много въздух, а няма какво да обогати сместа - тя обеднява и гасне.
Ако можеш по някакъв начин сложи нещо пред тръбата от където си взема въздух така че да не се набива директно въздушна струя вътре. Това със 120-те километра може да се дължи на бая неща (свързани с газовата уредба - предимно отпуснати мембрани на изпарителя) но най-вече е от това, че газовата е обикновенна (а не инжекция) при тях има 2 варианта или по-пъргава на старт и по-мудна във високите или обратното. С тва кранче толкова се регулира. Друг фактор е, че колата ти е близо 2 тона. Годините са и взели няколко кончета, с обикновената газова и вземаш още.

Това долу на снимката ти е кормилната кутия най-ляво ще видиш ставата за която ти говоря, единствено тя не е черна от цялта кутия.

Ето още една снимка сега ставата е крайно дясно

Това е снимка на разглобена кормилна кутия. Както казва колегата zvetiko в тази тема http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=3536292
през зъбите вътре трябва да мине влак за да им се случи нещо. Това са зъбци които се движат изключително бавно и начина им на износване няма общо с начина на износване на зъбците в скоростната кутия ... примерно.

Колата ти гасне като изключиш от скорост по наклон (ще ти угасне ако изключиш и при по-висока скорост и по равно) защото си с обикновенна газова, набиваш много въздух, а няма какво да обогати сместа - тя обеднява и гасне.
Ако можеш по някакъв начин сложи нещо пред тръбата от където си взема въздух така че да не се набива директно въздушна струя вътре. Това със 120-те километра може да се дължи на бая неща (свързани с газовата уредба - предимно отпуснати мембрани на изпарителя) но най-вече е от това, че газовата е обикновенна (а не инжекция) при тях има 2 варианта или по-пъргава на старт и по-мудна във високите или обратното. С тва кранче толкова се регулира. Друг фактор е, че колата ти е близо 2 тона. Годините са и взели няколко кончета, с обикновената газова и вземаш още.

Това долу на снимката ти е кормилната кутия най-ляво ще видиш ставата за която ти говоря, единствено тя не е черна от цялта кутия.

Ето още една снимка сега ставата е крайно дясно
Това е снимка на разглобена кормилна кутия. Както казва колегата zvetiko в тази тема http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=3536292
през зъбите вътре трябва да мине влак за да им се случи нещо. Това са зъбци които се движат изключително бавно и начина им на износване няма общо с начина на износване на зъбците в скоростната кутия ... примерно.

- Diavollo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 520i
Re: Съвет за автомобил - БМВ 520i
Колега Affalterbach, благодаря за пространното обяснение. Някои познати също споделиха, че вероятно и в кормилният прът има проблем. Имало някакво каре, което е заминало, но било бая разправия и скъпо да се оправя. Май можело да се пооправи като се натегне някаква гайка в краката, ама не съм сигурен. Нека някой който го е оправял този проблем да сподели колко му е струвало и доволен ли е след ремонта. Щом като не се чупи самата кормилна кутия, тогава предполагам не е толкова скъпо. Предполагам не съм единствения с луфт на волана и тези от вас, които са го оправяли този проблем знаят как са го оправили и колко им е струвало.
Макар че повечето споделиха, че най-вероятно липсва компресия на двигателя (това ще се разбере идния уикенд), никой не каза, дали му се е случвало на читав мотор да остави колата и дали приплъзва.
Съединителят вероятно също е заминал - знаете ли колко струва смяната с нов (не оригинален разбира се) - цена на части и цена на труд.
Макар че повечето споделиха, че най-вероятно липсва компресия на двигателя (това ще се разбере идния уикенд), никой не каза, дали му се е случвало на читав мотор да остави колата и дали приплъзва.
Съединителят вероятно също е заминал - знаете ли колко струва смяната с нов (не оригинален разбира се) - цена на части и цена на труд.
Всичко, което не ме убива ме прави по-силен!!!
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Съвет за автомобил - БМВ 520i
400 450 лева.
съединител 300 , труд 100 ,
допълнителни изненади : течащ семеринг , каре кардан на трътка , скъсани тампони на скорости. айде още 100 150 лева.
.
съединител 300 , труд 100 ,
допълнителни изненади : течащ семеринг , каре кардан на трътка , скъсани тампони на скорости. айде още 100 150 лева.


М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Съвет за автомобил - БМВ 520i
съединител около 180 лв.
Закс

- Affalterbach
-
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: 2.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i v24
- Мечтае да кара: ЗАЗ 968А
Re: Съвет за автомобил - БМВ 520i
Лично мение е, че ако ти е заминала компрессията ще гориш масло. 
П.С. Довечера след 21:30 ще кача клипче на въпросната хлабина от къде идва тя при мен. Просто за да провериш дали и при теб не е същото нещо.

П.С. Довечера след 21:30 ще кача клипче на въпросната хлабина от къде идва тя при мен. Просто за да провериш дали и при теб не е същото нещо.
- fox1981
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 14.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M
Re: Съвет за автомобил - БМВ 520i
Affalterbach написа:Лично мение е, че ако ти е заминала компрессията ще гориш масло.
П.С. Довечера след 21:30 ще кача клипче на въпросната хлабина от къде идва тя при мен. Просто за да провериш дали и при теб не е същото нещо.
Не е задължително,да гори масло.....все пак говорим за компресиони сегменти.....,което няма нищо общо с маслообиращия.Може да няма компресия и същевременно да няма загуба на масло.Всичко е мерене...може клапани да се окажат

Има една гайка на кормилният прът....дето регулира волана в дълбочина.Много често там се случват нещата(поне при мен беше така)След натягане на гайката хлабината изчезна....Единственото,което се сещам че сигурно я пренатегнах,защото сега дълбочината е малко стегната,но без хлабини..
- Diavollo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 520i
Re: Съвет за автомобил - БМВ 520i
NikiNikolov написа:съединител около 180 лв.Закс
Много голяма разлика в цените. За нов съединител ли говориш?
Всичко, което не ме убива ме прави по-силен!!!
- Diavollo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 520i
Re: Съвет за автомобил - БМВ 520i
Определено има осезаема разлика в ускорението. От както я имам винаги съм я карал с обикновена газ и сега се чувства разлика. Ясно е, че с годините ще става все по-зле, но въпросът е какво е положението в момента, за да си направа сметка дали да инвестирам още в този автомобил или да търся нов. В неделя ще проверя компресията, за да видя какво е състоянието на двигателя. Със сигурност съединителят е пътник и е за смяна, но ако двигателят няма компресия мисля да търся цялостно решение.
И все пак никой не каза - като си остави колата на стръмен наклон на 1 скорост държи ли или тръгва? Просто ми е интересно дали двигателят може да удържи тежеста или какъвто и да е двигател няма да издържи.
Иначе това за маховика и пружините въобще не го разбрах. Ще съм благодарен ако някой обясни оърво за какво служат и второ какво значение има наклона на колата за работата им.
И все пак никой не каза - като си остави колата на стръмен наклон на 1 скорост държи ли или тръгва? Просто ми е интересно дали двигателят може да удържи тежеста или какъвто и да е двигател няма да издържи.
Иначе това за маховика и пружините въобще не го разбрах. Ще съм благодарен ако някой обясни оърво за какво служат и второ какво значение има наклона на колата за работата им.
Всичко, което не ме убива ме прави по-силен!!!
- Diavollo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 520i
Re: Съвет за автомобил - БМВ 520i
Нека споделя резултата от замерването. На пет от цилиндрите компресията е 14.5 атм., а на един 15 атмосфери. Мисля, че проблем с компресията няма. Понеже някои питаха пари за меренето не са ми взели.
Колегата Zvetiko замери и бобините и се оказа, че една от бобините работи, но подава нисък ток 1500 V и затова я сменихме. Проверихме датчика на дросела, както и грешките, които бяха записани в компа. Оказа се, че освен заминал деботомер (което си го знам) друго притеснително няма.
Доколкото знам деботомерът влияе при работа на бензин. На газ значка няма, защото сместа се настройва от изпарителя. За съжаление вчера нямах възможсност да я покарам колата и да я пробвам (най-вече на биар). Ще я покарам и ще споделя.
Има ли вероятност съединителят да превърта и затова да губи мощност?
Колегата Zvetiko замери и бобините и се оказа, че една от бобините работи, но подава нисък ток 1500 V и затова я сменихме. Проверихме датчика на дросела, както и грешките, които бяха записани в компа. Оказа се, че освен заминал деботомер (което си го знам) друго притеснително няма.
Доколкото знам деботомерът влияе при работа на бензин. На газ значка няма, защото сместа се настройва от изпарителя. За съжаление вчера нямах възможсност да я покарам колата и да я пробвам (най-вече на биар). Ще я покарам и ще споделя.
Има ли вероятност съединителят да превърта и затова да губи мощност?
Всичко, което не ме убива ме прави по-силен!!!
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Съвет за автомобил - БМВ 520i
Diavollo написа:Нека споделя резултата от замерването. На пет от цилиндрите компресията е 14.5 атм., а на един 15 атмосфери. Мисля, че проблем с компресията няма. Понеже някои питаха пари за меренето не са ми взели.
Колегата Zvetiko замери и бобините и се оказа, че една от бобините работи, но подава нисък ток 1500 V и затова я сменихме. Проверихме датчика на дросела, както и грешките, които бяха записани в компа. Оказа се, че освен заминал деботомер (което си го знам) друго притеснително няма.
Доколкото знам деботомерът влияе при работа на бензин. На газ значка няма, защото сместа се настройва от изпарителя. За съжаление вчера нямах възможсност да я покарам колата и да я пробвам (най-вече на биар). Ще я покарам и ще споделя.
Има ли вероятност съединителят да превърта и затова да губи мощност?
14.5 15 няма как да имаш освен ако не си изкарал мотора от ремонт и си нахакал масло 20.50

щом е равна навсякъде е добре , мощност едва ли ти губи ,най вероятно вече ти е много слаба.
Датчика на разпределителния вал много често ебава работата и не се усеща а колата не е както трябва.
Дебитомера гледай си го смени ,защото колата е в авариен режим в момента понеже и ламбда сондата спира.
Нагласи добре редуктора и ще се оправи машината или ако ще го караш тоя мотор си потърси един ламбда контрол за газта.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Съвет за автомобил - БМВ 520i
Рекорда ми е 16 бара на Е34-ка, която е била собственост на китайското посолство. По принцип имам два манометъра- ако се появи аномалия да може да се изключи грешка на уреда. При колегата имаше лека криза на четвърти цилиндър, където резбата на свеща беше ръждясала, накрайника на манометъра не можеше да се притегне добре и показваше с 2.5 бара надолу, но с ВД40 проблема се реши. Бобината наистина не работеше както трябва, потвърди се и при диагностиката с GT1 DIS като записана грешка, масметъра е ясно, че трябва да се смени.
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани