m54 misfire
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- vgavrilov
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 16.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 320i 170 магарета.
- Мечтае да кара: Космически кораб.
Re: m54 misfire
Здравейте колеги и весели празници 
Стана топло и забравихме за мисфайърите...
Малко ъпдейт при мене - след почистването на дюзите си се появи няколко пъти мисфайър
Преди 2 седмици смених и т.нар. филтър за картерни газове. Всичките маркучи ги прегледахме и бяха чисти и здрави ... Самия филтър като го отворихме нямаше насядания от разни гнясове, обаче не беше захваната мембраната както трябва и не е правил сигурно добро уплътнение. Имаше скъсано и по маркуча който влиза в дебитомера, та и там е давало отклонения - добре че ДаруКар го имаха в наличност. Мисля че промяня има към по - добро държание на колата, ама може и да си го представям. Видях, че и една гарнитурка при ваносите е дала фира, та ще я сменя скоро, тамън ще си сменя и уплътненията на ваносите, че рипеър кита си седи в нас.
Поздрави

Стана топло и забравихме за мисфайърите...
Малко ъпдейт при мене - след почистването на дюзите си се появи няколко пъти мисфайър

Преди 2 седмици смених и т.нар. филтър за картерни газове. Всичките маркучи ги прегледахме и бяха чисти и здрави ... Самия филтър като го отворихме нямаше насядания от разни гнясове, обаче не беше захваната мембраната както трябва и не е правил сигурно добро уплътнение. Имаше скъсано и по маркуча който влиза в дебитомера, та и там е давало отклонения - добре че ДаруКар го имаха в наличност. Мисля че промяня има към по - добро държание на колата, ама може и да си го представям. Видях, че и една гарнитурка при ваносите е дала фира, та ще я сменя скоро, тамън ще си сменя и уплътненията на ваносите, че рипеър кита си седи в нас.
Поздрави

Да им изсъхнат ръчичките на авто-джамбазите дето ми разбиха колата и откраднаха мулти волана на 15ти Септември.
Re: m54 misfire
Едно другарче ми прати този линк някой по чевръст ако му се
занимава да го провери /количката ми не е на разположение седмица-две/ и да сподели отзиви :-)
занимава да го провери /количката ми не е на разположение седмица-две/ и да сподели отзиви :-)
- Genome
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 13.07.2012
- Кара: EstorilBlue e46& X5 Individual
- Мечтае да кара: e30 M3 EVO
Re: m54 misfire
Здравейте колеги,
и аз го имах този проблем само, че на М52Б20. Първоначално даваше misfire на 6-ти, после започна и на 5-ти. Смених свещите но нямаше никакво подобрение. Карах около година така (при първо палене яко тресене, след това работата на двг се нормализира), но от известно време работата стана отчайваща... почти постоянно тресене, едвам дига обороти, поизбирателно от нормално работещ изведнъж забива нос и единственото оправяне е гасене, вадене на ключа и запалване на ново. С включен климатроник на студено беше невъзможно да се тръгне дори, дига ~200 оборота и след секунди изгасва. Ново 20, цялото табло спираше да работи когато си поиска, нито една стрелка не помръдваше. След диагностика misfire вече показваше на 1,2,4,5,6 цилиндри като на 5 и 6 най-много. Смених бобините на 5 и 6 подобрение никакво... казах на диагностика, че таблото не работи и за един стар проблем от зимата (при включване на реотаните на задното стъкло светваше акумулатора на таблото и нищо не размразяваше) и при проверка на волтажа се оказа, че колата едва се захранва за да запали. След рециклиране на алтернатора абсолютно всички болежки изчезнаха и от вчера вече над 150км навъртяни никакви ядове - дано и за напред така.
Дано съм бил полезен на някого и главоболията да свършат и при вас само с едно рециклиране на алтернатора
и аз го имах този проблем само, че на М52Б20. Първоначално даваше misfire на 6-ти, после започна и на 5-ти. Смених свещите но нямаше никакво подобрение. Карах около година така (при първо палене яко тресене, след това работата на двг се нормализира), но от известно време работата стана отчайваща... почти постоянно тресене, едвам дига обороти, поизбирателно от нормално работещ изведнъж забива нос и единственото оправяне е гасене, вадене на ключа и запалване на ново. С включен климатроник на студено беше невъзможно да се тръгне дори, дига ~200 оборота и след секунди изгасва. Ново 20, цялото табло спираше да работи когато си поиска, нито една стрелка не помръдваше. След диагностика misfire вече показваше на 1,2,4,5,6 цилиндри като на 5 и 6 най-много. Смених бобините на 5 и 6 подобрение никакво... казах на диагностика, че таблото не работи и за един стар проблем от зимата (при включване на реотаните на задното стъкло светваше акумулатора на таблото и нищо не размразяваше) и при проверка на волтажа се оказа, че колата едва се захранва за да запали. След рециклиране на алтернатора абсолютно всички болежки изчезнаха и от вчера вече над 150км навъртяни никакви ядове - дано и за напред така.
Дано съм бил полезен на някого и главоболията да свършат и при вас само с едно рециклиране на алтернатора

- Sandking
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i M54B22 и Е70 3.0d M57N2
Re: m54 misfire
Здравейте момчета,
От скоро вече и аз притежавам представител на любимата марка точно с мотор М54В22 и имах абсолютно същия проблем. При студен старт гасне, тресе, чека свети постоянно и дава мисфайър на всичките цилиндри без 3-ти. Доста хора я гледаха колата, доста се чудиха и накрая уж всичко и беше наред ама мотора си тресе докато не позагрее. Един ден обаче чак от Бургас ми препоръчаха човек тук в София, който щял да я оправи. Така и така вече се бях примирил и си викам: "...що пък да не пробвам?!?". Срещнах се с пича и тои ми вика: "Брат тоя мотор може да тресе от 1000 неща дето нямат нищо общо помежду си. Остави ми я 1 ден да я поровя, за да видя кое точно е при теб проблемно." Зарязах колата за 1 ден там и не го знам кво е правил и кво е гледал обаче я оправи. Разбрах само, че била дърпала въздух от някъде си. Сега цяла нощ да е седяла, 2 дни да не съм я пипал...няма значение. Пали и работи идеално. Оставям му телефона тук понеже гледам, че бая хора са патили и продължават да патят от този проблем.
0896 863663 - Димитър (бачка в едно сервизче на околовръстното между Люлин и Овча купел)
От скоро вече и аз притежавам представител на любимата марка точно с мотор М54В22 и имах абсолютно същия проблем. При студен старт гасне, тресе, чека свети постоянно и дава мисфайър на всичките цилиндри без 3-ти. Доста хора я гледаха колата, доста се чудиха и накрая уж всичко и беше наред ама мотора си тресе докато не позагрее. Един ден обаче чак от Бургас ми препоръчаха човек тук в София, който щял да я оправи. Така и така вече се бях примирил и си викам: "...що пък да не пробвам?!?". Срещнах се с пича и тои ми вика: "Брат тоя мотор може да тресе от 1000 неща дето нямат нищо общо помежду си. Остави ми я 1 ден да я поровя, за да видя кое точно е при теб проблемно." Зарязах колата за 1 ден там и не го знам кво е правил и кво е гледал обаче я оправи. Разбрах само, че била дърпала въздух от някъде си. Сега цяла нощ да е седяла, 2 дни да не съм я пипал...няма значение. Пали и работи идеално. Оставям му телефона тук понеже гледам, че бая хора са патили и продължават да патят от този проблем.
0896 863663 - Димитър (бачка в едно сервизче на околовръстното между Люлин и Овча купел)
- idrive
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 354
- Регистриран на: 1.08.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: m54 misfire
Да повдигна малко темата
М52Б20ту
Та от няколко дни и аз съм "в клуба" с това тресене.При студен старт след 10 сек. започва да тресе, гася-паля и се оправя.
Веднага се появява гадния чек.На диагностика излиза ламбда на катализатора.
Нямам никакви проблеми във вървенето, даже се учудвам с тези проблеми.
Като цяло нищо не съм сменял, освен свещи преди най-много 20 000км NGK bkr6equp
Забелязал съм, че като подам малко газ се чува едно пиукане, след това изчезва при подаване на повече газ.Това е от поне 2 год.
М52Б20ту
Та от няколко дни и аз съм "в клуба" с това тресене.При студен старт след 10 сек. започва да тресе, гася-паля и се оправя.
Веднага се появява гадния чек.На диагностика излиза ламбда на катализатора.
Нямам никакви проблеми във вървенето, даже се учудвам с тези проблеми.
Като цяло нищо не съм сменял, освен свещи преди най-много 20 000км NGK bkr6equp
Забелязал съм, че като подам малко газ се чува едно пиукане, след това изчезва при подаване на повече газ.Това е от поне 2 год.
- oTECa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 2.07.2007
- Местоположение: Дупница
- Детайли за колата: 320д, 320и, 328и
Re: m54 misfire
От всичко изписано в темата до сега, стигам до извода че проблема най-вероятно е, че от някъде дърпа въздух. Има и 1-2 дето са си решили проблема с чистене на дилзи, и смяна на лули. Някой да си е решил проблема по друг начин??? Ако го е решил моля да сподели че съм го закършил с една М52Б28ТУ.
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: m54 misfire
oTECa написа:От всичко изписано в темата до сега, стигам до извода че проблема най-вероятно е, че от някъде дърпа въздух. Има и 1-2 дето са си решили проблема с чистене на дилзи, и смяна на лули. Някой да си е решил проблема по друг начин??? Ако го е решил моля да сподели че съм го закършил с една М52Б28ТУ.
Колега Виж аз какъв проблем имах със тресенето... няма значение дали е топъл или студен ... тресе постоянно и аз съм с този мотор... ламбдата светеше... яко и така ..погледни тук може да ти е отполза все пак..
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=34&t=339037
- vgavrilov
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 16.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 320i 170 магарета.
- Мечтае да кара: Космически кораб.
Re: m54 misfire
Уф при мене малко ъпгрейд, не че ми помогна с мисфайърите де 
Петъка си взех колата, закарах я за смяна на уплътнения на ваносите и за мисфайъра, при колега от форума.
При смяната видял, че ваносите ми са много зле и не са зацепени хич като хората и липсвала една гарнитура. Смени, зацепи, сложи липсващата гарнитура и колата полетя ...
Така де, в момента и в ниските обороти тая кола върви!
Обаче, проблемацията с мисфайъра на 3ти цилиндър си остана ... на четвъртата или петата сутрин, при студено запалване си затресе и светна ;(
Другата седмица пак при колегата да я гледа вече конкретно за мисфайъра.

Петъка си взех колата, закарах я за смяна на уплътнения на ваносите и за мисфайъра, при колега от форума.
При смяната видял, че ваносите ми са много зле и не са зацепени хич като хората и липсвала една гарнитура. Смени, зацепи, сложи липсващата гарнитура и колата полетя ...

Така де, в момента и в ниските обороти тая кола върви!
Обаче, проблемацията с мисфайъра на 3ти цилиндър си остана ... на четвъртата или петата сутрин, при студено запалване си затресе и светна ;(
Другата седмица пак при колегата да я гледа вече конкретно за мисфайъра.
Да им изсъхнат ръчичките на авто-джамбазите дето ми разбиха колата и откраднаха мулти волана на 15ти Септември.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: m54 misfire
Здравеѝте колеги!Имах го същия проблем и го открих.Само крушките на мигачите дето не смених преди да го открия
.Почистване дюзи,смяна свещи,3 бобини(мотора е N42B20),датчици разпр валове,дебитомери,ъпдеѝт софтуер....В студено време палеше на 2-3 цилиндъра за около 30сек и после се оправяше.Та започнах да и меря и компресията често,често.И я хванах.На едно от меренията издаде много ниско налягане във трети и четвърти цилиндър.Интересното бе, че се прояви само веднъж.Свалих главата и между четвърти и трети цилиндър си личеше много ясно как е духало.Нямам никакво обяснение защо го е превило само понякога.Нито пък защо е изкарала почти 6 месеца така(четири пъти прекосих континента с тая полуиздухана гарнитура) без да се доиздуха тая ми ти гарнитура
.Отлично знам също как духат и режат като оксижен, нажежените изгорели газове, намерили си и наѝ-малката пролука.Казвам само какви са фактите.Поради някаква си там причина при топъл мотор гарнитурата е уплътнявала добре.От шлаѝфа на главата тогава съм изминал поне 50хил км.Нито веднъж не ми е направила проблем.Дано съм помогнал.
ПС Имате ли мистериозни нищожни липси на охладителна течност?


ПС Имате ли мистериозни нищожни липси на охладителна течност?
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- krisko_520i
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 25.11.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 5 series e39 M52
Re: m54 misfire
Добре С какво масло карате ,защото аз я карам с 10в40 и мисля да сложа 5в30.. Мисалта ми е ..Възможно ли е да и е гъсто маслото и кигато застуди става още по-гъсто и ванусите да не могат да работят добре и в следствие на това да гаси цилиндри ?
- BMW_TEAM_SH
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 10.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 520-170ps
- Мечтае да кара: М5
Re: m54 misfire
здр колеги след дълго каране на М50Б20 реших да мина на М54Б22 и след като се здобиеш сас тоя мотор значи ,че сутрин тресе и чека светва
решение на проблема все още няма ....

- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: m54 misfire
според мен най-често проблема е в дърпане на въздух от някъде ...
тука и аз имах мисфайр на м54б30 макар и не в е46
проблемите бяха два - скъсан мъркуч преди колектора и неработеща ДИСА ...
кофтито е, че има много неща, които може да го пораждат
трябва си време и читава диагностика,
така на проба грешка по-скоро не става ...
тука и аз имах мисфайр на м54б30 макар и не в е46
проблемите бяха два - скъсан мъркуч преди колектора и неработеща ДИСА ...
кофтито е, че има много неща, които може да го пораждат
трябва си време и читава диагностика,
така на проба грешка по-скоро не става ...

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: m54 misfire
K_Ilkov написа:според мен най-често проблема е в дърпане на въздух от някъде ...
тука и аз имах мисфайр на м54б30 макар и не в е46
проблемите бяха два - скъсан мъркуч преди колектора и неработеща ДИСА ...
кофтито е, че има много неща, които може да го пораждат
трябва си време и читава диагностика,
така на проба грешка по-скоро не става ...
моята смучеше от О-пръстена на дросела... и леко от от дисата о-пръстена.. смених ги и за сега май-по добре се държи
Re: m54 misfire
На старата Е46-ца, която имаше мисфайъра с времето бях погледнал навярно всичко изброено до тук
без хидравлични повдигачи. За мене те са в основата на проблема. Няколко пъти сме гледали с познати
дали смуче въздух, на студено, на тъмно, със спрейчета и какво ли не. Разменяне свещи/бобини/лули,
бенз. помпа, филтри, масла 5-40/10-40/10-60, всякакви уплътнения, дросел, моторче празен ход, диса
и т.н. до разглабяне на мотора не стигнах. Сега съм с така мечтания м54б30, (но в друго коруба) и
гледам, че като застудя времето, пали една идея по.... мудно. Още не съм видял нещо конкретно
да "поправя misfire-ите"...
без хидравлични повдигачи. За мене те са в основата на проблема. Няколко пъти сме гледали с познати
дали смуче въздух, на студено, на тъмно, със спрейчета и какво ли не. Разменяне свещи/бобини/лули,
бенз. помпа, филтри, масла 5-40/10-40/10-60, всякакви уплътнения, дросел, моторче празен ход, диса
и т.н. до разглабяне на мотора не стигнах. Сега съм с така мечтания м54б30, (но в друго коруба) и
гледам, че като застудя времето, пали една идея по.... мудно. Още не съм видял нещо конкретно
да "поправя misfire-ите"...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани