АВТОСЕРВИЗ "DSCPerformance" Ltd.
Модератори: Leon, LiTtLeRoCk, Секретар на клуба, ///M_Martin, boris, BMW Club BG - Управителен съвет
- thunderl
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 25.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: 99' Е39 520i M52B20TU
Re: АВТОСЕРВИЗ "DSCPerformance" Ltd.
Dimitroff написа:Нямам реален спомен за самия филтър, но имам спомен за колата и баща ти.
Още тогава му обясних, че единствената причина да НЕ сменим филтъра за картерните газове е, че не смятаме, че е за смяна.
Като казвам "не смятаме, че е за смяна - имам предвид по външни белези!" - разбира се, че самият филтър (вътрешно тяло) не може да бъде прегледан отвън, но състояние на корпуса и на маркучите говореха за добро общо състояние.
Да - пари за труда са взети, няма как да го огледаме ако не достигнем до него!
Пари за последвалата диагностика още тогава (пред баща ти) - не са взети.
Единствената причина, поради която не сме сменили филтъра е това, че сме се опитали да ти спестим пари за смяната на нещо, което според нас не е било за смяна!
П.с.
Смея обаче да твърдя, че опитвайки се да направим добро (като не ти поръчаме и подменим филтъра, при положение, че сме сметнали, че е наред) ни носи негативи...
По спомен колата беше оставена при нас "ЗА ДА ВИДИМ" състоянието на филтъра, а не с изричното желание от твоя страна да го сменим.
Всичко добро желая и успехи с колата.
Явно се бъркаш сериозно. Колата бе оставена при вас за смяна на консумативи (масло, филтри) и преглед на ходовата част, при което излезе една гарнитура и пръстени на опашката на скоростната кутия за смяна. Разбрахме се и маслото на скоростите да бъде сменено (защото изглеждаше като да не е било читаво). Маслото после беше по вашите думи долято, което също сериозно ме изненада, защото обсъждахме, че вероятно старото е някакъв шит.
Както и да е, разбра се тогава, че колата ще остава за през деня в сервиза и решихме, че така и така ще седи цял ден, да се смени направо и филтъра на картерните, за да ми е мирна главата.
Специално списък бях написал на баща ми, за да ви пита по всяко от нещата. Филтъра се разбрахме да го сменяте и изобщо не е имало опция само да се гледа - дори, ако си спомняш сметнахме тотала на ремонта и включихме твърдо филтъра в него. Притеснявах се тогава, че няма да запомните щото си говорихме в колата като ме връщахте до метрото, но ме уверихте, че всичко ще е точно (а и повторихме целия ремонт поне 3 пъти).
Друг е въпроса, че състоянието на въпросния маркуч беше неописуемо и ако наистина сте стигнали до филтъра и нещо сте гледали, това няма как да не сте го видели просто - буквално беше станал на сополи. Така или иначе проблемът ми вече е отстранен. Дори и да е имало неразбирателство някакво и да сте разбрали, че само за диагностика става дума - за мен това не е съвестно направена диагностика.
Стават недоразумения, разбира се, но тук факторите са много, а и в крайна сметка клиента решава иска ли нещо да бъде сменено или не... Ясно ми е, че няма да кажете тук "не сме прави", но опитът "да ми спестите пари" за съжаление завърши с двойно изхарчване на въпросните

Готин екип сте, бъдете максимално коректни и не се подлъгвайте да въртите номерата, които някои други прехвалени (тук) майстори въртят. Потенциал имате, както казах, бях впечатлен и от отношението ви. Не се изказах до момента по въпроса, тъй като исках да се уверя, че проблемът ще се оправи от филтъра и докато не видях маркучите със собствените си очи.
П.П. В следващите дни, като ми остане време ще отворя и стария филтър. Поисках си го, за да уверя самостоятелно доколко може да се каже нещо за този филтър по външен вид, защото 2-ма майстори и още 3 човека ми казаха, че било пълни глупости да се "оглежда" тоя филтър.
Успех ви желая и аз, дано всичките ви клиенти напред са доволни и предоволни от вас!
Последна промяна thunderl на 30 Май 2013, 11:43, променена общо 2 пъти
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: АВТОСЕРВИЗ "DSCPerformance" Ltd.
Напротив - нямам притеснения да кажа "Не сме прави!".
Явно не се сещам за конкретният случай, защото не е бил нито вчера, нито преди 2 седмици (частта със "списъка" ме разколебава още повече в случая - съжалявам, но не мога да се сетя явно за конкретният автомобил или ми се размиват нещата).
При нас думата "Рекламация" е на почит и не ни притеснява - редно е ако не сме свършили нещо както трябва да компенсираме клиента си по един или друг начин!
Съжалявам за създаденото главоболие (ако ние сме виновни) и бихме искали да се компенсираме.
Затова - заповядай на място или ми се обади по телефона, за да можем да разберем.
П.с. Далеч съм от мисълта, че сме перфектни - хайде все пак да не забравяме, че и ние сме хора, а като такива правим грешки!
Далеч съм също така от мисълта, че момчетата от екипа са "нямали време" както се изрази или не са знаели как - не искам да коментирам.
Целта ни винаги е била да извършим даден ремонт в кратък срок, минимални финансови усилия за клиента - ако маслото е долято, а не сменено - то значи е преценено, че не е за смяна, а за доливане!
Това с "номера"-та ми е крайно обидно!
Нека те си останат за въпросните други колеги.
П.С.2. - телефона ми е в началото на темата, сервиза го знаеш къде е - пак казвам - свържи се с мен.
Всичко добро и лек ден.
Явно не се сещам за конкретният случай, защото не е бил нито вчера, нито преди 2 седмици (частта със "списъка" ме разколебава още повече в случая - съжалявам, но не мога да се сетя явно за конкретният автомобил или ми се размиват нещата).
При нас думата "Рекламация" е на почит и не ни притеснява - редно е ако не сме свършили нещо както трябва да компенсираме клиента си по един или друг начин!
Съжалявам за създаденото главоболие (ако ние сме виновни) и бихме искали да се компенсираме.
Затова - заповядай на място или ми се обади по телефона, за да можем да разберем.
П.с. Далеч съм от мисълта, че сме перфектни - хайде все пак да не забравяме, че и ние сме хора, а като такива правим грешки!
Далеч съм също така от мисълта, че момчетата от екипа са "нямали време" както се изрази или не са знаели как - не искам да коментирам.
Целта ни винаги е била да извършим даден ремонт в кратък срок, минимални финансови усилия за клиента - ако маслото е долято, а не сменено - то значи е преценено, че не е за смяна, а за доливане!
Това с "номера"-та ми е крайно обидно!
Нека те си останат за въпросните други колеги.
П.С.2. - телефона ми е в началото на темата, сервиза го знаеш къде е - пак казвам - свържи се с мен.
Всичко добро и лек ден.
- Filipoff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 21.11.2007
- Местоположение: Софията
- Пол: Мъж
- Кара: всичко дет се кара
Re: АВТОСЕРВИЗ "DSCPerformance" Ltd.
thunderl написа:По принцип не съм по тия неща, но смятам, че е честно спрямо потребителите да напиша този коментар.
Колата ми влезе в този сервиз за смяна на консумативи преди месец и нещо (минала е общо 500-600 км от тогава). Момчетата ми обърнаха внимание, оправихме още 1-2 неща, които излязоха по трасето и като цяло бяха супер любезни и коректни. Помислих, че съм намерил най-накрая сервиза за моята кола!
НО
Бях им поръчал да ми сменят филтъра на картерните газове. Отделно се чуваше се един странен звук при подаване на газ, който те не можаха да идентифицират (колата е с този шум откакто съм я купил). Когато изпратих баща ми да вземе колата, която беше "готова" по техни думи, те му бяха казали, че не са сменили филтъра, тъй като не бил намаслен, не изглеждал да е зле, маркучите били идеално здрави, НО все пак бяха си взели парите за труда, "тъй като били стигнали така или иначе до филтъра"...
Консултирах се с още 1-2ма майстора за шума след това и всеки от тях казваше, "шумът ти е от филтъра за картерните газове, тоя филтър трябва да се смени", но аз им обяснявах, че вече е гледан и са ми казали, че е здрав, и е супер. Хората мислеха, че се бъзикам, обяснаваха ми, че тоя филтър външно не може да се диагностицира, подхвърляха ми "тоя майстор трябва да го смениш", ама аз тъп и упорит...
След още няколко бъзика от страна на други майстори, накрая се реших на смяна. Резултатът - сменен филтър и един маркуч, който е изгорял и станал на пластелин. Шумът изчезна, колата се държи значително по-добре отпреди. Няма как маркучът/филтърът да са се прецакали точно в тия 500-600 км, тъй като звукът, както вече казах, съм го слушал нон-стоп предишните 15000 и не беше някаква новост за автомобила.
Няколко неща ме притесняват в тая история:
1) Момчетата не успяха да идентифицират, това което всеки друг след тях успя от раз - че шумът идва от филтъра на картерните газове
2) По собствено усмотрение решиха да НЕ СМЕНЯТ филтъра
3) Това не попречи да вземат пари за труд
4) Подлъгаха ме, че са гледали филтъра е той е читав и няма нужда от смяна
5) Такъв филтър ВЪНШНО няма как да се разбере читав ли е или не
6) Подчертаха, че маркучите са идеални при положение, че единия маркуч реално беше изчезнал
Всичко това ме води на мисълта, че колата не е била погледната по отношение на филтъра. Дали не са имали време, дали не са имали частта, не знам какво е станало... Всеки случай, сега ще трябва да проверя и всичко друго от този ремонт, за да ми е мирна главата...
Много, ама наистина много ми се искаше това да е единствения и последния сервиз в който колата ми ще влиза, тъй като момчетата се държаха добре и изглеждаха читави, но за съжаление, нещата се развиха по този начин.
Моето лично мнение, е че е 100 пъти по-добре да ми кажете "не знаем", "не можем" или "не искаме" отколкото да ми дадете наизуст грешна диагноза на колата. Междувременно от колега, който живее в съсдения блок до сервиза, чух доста негативно изказване по отношение на момчетата, но няма да влизам грам в детайли - казвам си само моя случай и нека хората си имат едно на ум.
Здравей Колега, аз съм момчето което те закара до метрото...По никакъв начин не искам да се оправдавам за каквото и да било, гарантирам за качественото извършване на ремонта по твоята кола, относно филтъра за който говориш, лично аз проверих и казах че е ок, рядко се случва да сгрешим с поставена диагноза, но явно съм сбъркал, за мен редното което трябваше да направиш, беше да дойдеш и да изискаш от нас да го сменим, като разбира след решението на проблема, повторно пари за смяната му нямаше никой да ти вземе...Другото което е, за проверката ти е взета цена на половина на тази която струва самата смяна.. А относно това за "колегата" който живее в блока отсреща, е напълно нормално както той, така и всички в този квартал да знаят че се носи лоша слава на сервиза заради предишния му наемател.


- thunderl
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 25.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: 99' Е39 520i M52B20TU
Re: АВТОСЕРВИЗ "DSCPerformance" Ltd.
Здрасти,
Филтърът е с фабрично щампована дата и година на производство 99-та година на корпуса (същата като годината на колата), по книга му дават 50-60 км, а колата е на 200 хил (поне по километраж). Надживял си е бил живота минимум 3 пъти и нещо и е поставил световен рекорд - най-малкото това подсказва, че шансовете състоянието му вътре да е отлично не са високи и дори и наглед да е перфектен трябва да си се смени
Иначе е много вероятно предния собственик да е мил мотора и за това да ти се видял толкова светнат тоя филтър (реално е бил на 10-11к след миенето като си го гледал). Иначе нямаше как да дойда при вас да изискам да го смените, тъй като според вас всичко беше наред и ми трябваше второ мнение (демек и разглобяване), което да потвърди съмненията ми.
Не знам историята на помещението преди това, възможно е и други да са били наемателите му!
Като цяло бях меко казано шокиран, че на едно и също място ми се случва парадокса с тоя филтър и в същото време се отнасят така добре с мен.
Ще се приема жеста на Иван да ме компенсирате с този труд (макар и цената му да е била намалена наполовина), който тогава сте взели, защото смятам, че така е най-коректно и редно. Доколкото си спомням тогава ти ми обеща, че труда ще е 30 лв (като отстъпка, че правя много неща наведнъж при вас, а и ви се доверих да вземете чарковете) и накрая точно толкова бяхте и взели. Това поне символично ще е някаква компенсация за мен за летенето напред-назад и двойния труд.
След 10к, живи и здрави, отново ще дойда при вас на смяната на консумативи, компютърна диагностика, и преглед на ходова част и дано нямаме разминавания.
П.П. За "въртенето на номера" не визирах вас, а един много рекламиран тук майстор, с който имах близка среща преди два три дена и се опита да ми поиска за труд за въпросния филтър тройно на това, което искат в Дарукар за същата работа и петорно на това, което аз платих в крайна сметка за труд. Сещаш се, че никога не бих го препоръчал и не бих си показал носа повече в неговия сервиз. За радост, при вас случая няма нищо общо с това.
Филтърът е с фабрично щампована дата и година на производство 99-та година на корпуса (същата като годината на колата), по книга му дават 50-60 км, а колата е на 200 хил (поне по километраж). Надживял си е бил живота минимум 3 пъти и нещо и е поставил световен рекорд - най-малкото това подсказва, че шансовете състоянието му вътре да е отлично не са високи и дори и наглед да е перфектен трябва да си се смени

Не знам историята на помещението преди това, възможно е и други да са били наемателите му!
Като цяло бях меко казано шокиран, че на едно и също място ми се случва парадокса с тоя филтър и в същото време се отнасят така добре с мен.
Ще се приема жеста на Иван да ме компенсирате с този труд (макар и цената му да е била намалена наполовина), който тогава сте взели, защото смятам, че така е най-коректно и редно. Доколкото си спомням тогава ти ми обеща, че труда ще е 30 лв (като отстъпка, че правя много неща наведнъж при вас, а и ви се доверих да вземете чарковете) и накрая точно толкова бяхте и взели. Това поне символично ще е някаква компенсация за мен за летенето напред-назад и двойния труд.
След 10к, живи и здрави, отново ще дойда при вас на смяната на консумативи, компютърна диагностика, и преглед на ходова част и дано нямаме разминавания.
П.П. За "въртенето на номера" не визирах вас, а един много рекламиран тук майстор, с който имах близка среща преди два три дена и се опита да ми поиска за труд за въпросния филтър тройно на това, което искат в Дарукар за същата работа и петорно на това, което аз платих в крайна сметка за труд. Сещаш се, че никога не бих го препоръчал и не бих си показал носа повече в неговия сервиз. За радост, при вас случая няма нищо общо с това.
Re: АВТОСЕРВИЗ "DSCPerformance" Ltd.
Бих искал и аз да споделя прекрасното впечатление, с което останах, след като използвах услугите на Иван.
Колата ми е Е60 2004г. Преди около месец ми изгасна големия дисплей в колата, след като няколко месеца примигваше. Както се оказа - стандартни симптоми, че ССС модула си заминава. Ходих в 3 сервиза на "големи разбирачи" в Хасково. И на трите места си личеше, че разбират проблема точно толкова, колкото и аз го разбирах - т.е. изобщо.
Хора от форума ми препоръчаха Иван. Обадих му се и ме прие същия ден следобед за диагностика, а не ме караше да запазвам часове за след седмица например, както ми се случваше досега. Още като го видя проблема и ми каза какво е според него, но все пак подходи професионално и пусна диагностиката, за да сме сигурни. Каза ми какви са ми вариантите - нов за 1500 или 600лв втора употреба, като ми дават гаранция 6 месеца за употребявания. Предупреди ме, че трябва да изчакам 2-3дни, за да получат модула. След това той ме потърси, уговорихме деня, когато на мен ми е удобно и отидох при човека, който го смени. Останах много доволен от страхотната ангажираност и отговорност, с която подхожда Иван. С една дума - професионалист. Сега ще отида при тях да ми обслужат колата и да ми махнат пеперудките.
Колата ми е Е60 2004г. Преди около месец ми изгасна големия дисплей в колата, след като няколко месеца примигваше. Както се оказа - стандартни симптоми, че ССС модула си заминава. Ходих в 3 сервиза на "големи разбирачи" в Хасково. И на трите места си личеше, че разбират проблема точно толкова, колкото и аз го разбирах - т.е. изобщо.
Хора от форума ми препоръчаха Иван. Обадих му се и ме прие същия ден следобед за диагностика, а не ме караше да запазвам часове за след седмица например, както ми се случваше досега. Още като го видя проблема и ми каза какво е според него, но все пак подходи професионално и пусна диагностиката, за да сме сигурни. Каза ми какви са ми вариантите - нов за 1500 или 600лв втора употреба, като ми дават гаранция 6 месеца за употребявания. Предупреди ме, че трябва да изчакам 2-3дни, за да получат модула. След това той ме потърси, уговорихме деня, когато на мен ми е удобно и отидох при човека, който го смени. Останах много доволен от страхотната ангажираност и отговорност, с която подхожда Иван. С една дума - професионалист. Сега ще отида при тях да ми обслужат колата и да ми махнат пеперудките.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
- stkazakov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Симеоновград, Харманли
- Пол: Мъж
- Кара: e60 535d
- Мечтае да кара: BMW X6M
Re: АВТОСЕРВИЗ "DSCPerformance" Ltd.
betking написа:Бих искал и аз да споделя прекрасното впечатление, с което останах, след като използвах услугите на Иван.
Колата ми е Е60 2004г. Преди около месец ми изгасна големия дисплей в колата, след като няколко месеца примигваше. Както се оказа - стандартни симптоми, че ССС модула си заминава. Ходих в 3 сервиза на "големи разбирачи" в Хасково. И на трите места си личеше, че разбират проблема точно толкова, колкото и аз го разбирах - т.е. изобщо.
Хора от форума ми препоръчаха Иван. Обадих му се и ме прие същия ден следобед за диагностика, а не ме караше да запазвам часове за след седмица например, както ми се случваше досега. Още като го видя проблема и ми каза какво е според него, но все пак подходи професионално и пусна диагностиката, за да сме сигурни. Каза ми какви са ми вариантите - нов за 1500 или 600лв втора употреба, като ми дават гаранция 6 месеца за употребявания. Предупреди ме, че трябва да изчакам 2-3дни, за да получат модула. След това той ме потърси, уговорихме деня, когато на мен ми е удобно и отидох при човека, който го смени. Останах много доволен от страхотната ангажираност и отговорност, с която подхожда Иван. С една дума - професионалист. Сега ще отида при тях да ми обслужат колата и да ми махнат пеперудките.
Колега и аз бях в този момент в сервиза на Ванката и мога да кажа, че това е най малкото което може да направи. Това е наистина един истински сервиз, с профисионалисти и най вече са хора.
Колкото до работата аз никога не съм имал съмнения, при мен всичко вече е повече от добре.
Благодаря ти Ванка, задължен съм ти!
Последна промяна stkazakov на 12 Юни 2013, 13:24, променена общо 1 път
Оригинални масла BMW, CASTROL, MOTUL, TOTAL, BARDAHL, ELF, GM, REPSOL и т.н.
Имаме налични много голяма гама автомобилни части на супер атрактивни цени, съединители, спирачна система, ходова част, филтри и т.н.
Безплатна доставка на масло и филтри!!!
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=293316
[u]http://autokazakov.bg
0894042727, 0898972222, 0883436333
skype: stkazakov
https://www.facebook.com/Autokazakov
Имаме налични много голяма гама автомобилни части на супер атрактивни цени, съединители, спирачна система, ходова част, филтри и т.н.
Безплатна доставка на масло и филтри!!!
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=293316
[u]http://autokazakov.bg
0894042727, 0898972222, 0883436333
skype: stkazakov
https://www.facebook.com/Autokazakov
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: АВТОСЕРВИЗ "DSCPerformance" Ltd.
stkazakov написа:betking написа:Бих искал и аз да споделя прекрасното впечатление, с което останах, след като използвах услугите на Иван.
Колата ми е Е60 2004г. Преди около месец ми изгасна големия дисплей в колата, след като няколко месеца примигваше. Както се оказа - стандартни симптоми, че ССС модула си заминава. Ходих в 3 сервиза на "големи разбирачи" в Хасково. И на трите места си личеше, че разбират проблема точно толкова, колкото и аз го разбирах - т.е. изобщо.
Хора от форума ми препоръчаха Иван. Обадих му се и ме прие същия ден следобед за диагностика, а не ме караше да запазвам часове за след седмица например, както ми се случваше досега. Още като го видя проблема и ми каза какво е според него, но все пак подходи професионално и пусна диагностиката, за да сме сигурни. Каза ми какви са ми вариантите - нов за 1500 или 600лв втора употреба, като ми дават гаранция 6 месеца за употребявания. Предупреди ме, че трябва да изчакам 2-3дни, за да получат модула. След това той ме потърси, уговорихме деня, когато на мен ми е удобно и отидох при човека, който го смени. Останах много доволен от страхотната ангажираност и отговорност, с която подхожда Иван. С една дума - професионалист. Сега ще отида при тях да ми обслужат колата и да ми махнат пеперудките.
Колега и аз бях в този момент в сервиза на Ванката и мога да кажа, че това е най малкото което може да направи. Това е наистина един истински сервиз, с профисионалисти и най вече са хора.
Колкото до работата аз никога не съм имал съмнения, при мен всичко вече е повече от добре.
Благодаря ти Ванка, задължен съм ти!
Към колегата с Е60-ката:
Благодаря за добрите думи - това е най-голямото признание за нашата работа!
Радвам се, че си останал доволен, че проблема е отстранен и че сме отговорили на твоите очаквания

Към stkazakov:
Поласкан съм!
Нека все пак да не забравяме, че ние сме там точно за това - вършейки си работата - крайният резултат да е видим под формата на задоволство на лицата на нашите клиенти!
Всичко добро Ви желая и на двамата

- thunderl
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 25.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: 99' Е39 520i M52B20TU
Re: АВТОСЕРВИЗ "DSCPerformance" Ltd.
Станалото-станало по моя случай, искам да кажа, че момчетата ми се реваншираха подобаващо. Тъй като напоследък нямам никакво време и не съм ходил до сервиза, Иван днес дойде лично до мен, за да компенсира парите и ядовете и се отнесе изключително добре. Човешко е да се греши, но действително е много рядко срещано такова човечно отношение (или поне аз до сега не бях срещал, освен при роднини и приятели)! Много успехи от мен!
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: АВТОСЕРВИЗ "DSCPerformance" Ltd.
Колега , сдоби ли се с "Биче" и можеш ли да ми ъпдате-неш софт-а на скоростната + на самата кола ?
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
- outworld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320d
Re: АВТОСЕРВИЗ "DSCPerformance" Ltd.
Иван и Васко са изключителни професионалисти и смея да кажа приятели. Имах рекламация за една моя дюза, която се оказа проблемна, не по тяхна вина , но въпреки това - те отстраниха проблема без да ми вземат и лев за труда
Успех! 


- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: АВТОСЕРВИЗ "DSCPerformance" Ltd.
Благодаря за добрите думи 
Винаги съм казвал, че ние или фирми, на които ние гласуваме доверие може да допуснат грешка - важното обаче е в крайна сметка клиента да не плаща за чужди грешки!
Всичко добро Ви желаем и ... стойте на сянка в тия жеги, че...си е таковало таковата
)

Винаги съм казвал, че ние или фирми, на които ние гласуваме доверие може да допуснат грешка - важното обаче е в крайна сметка клиента да не плаща за чужди грешки!
Всичко добро Ви желаем и ... стойте на сянка в тия жеги, че...си е таковало таковата

Re: АВТОСЕРВИЗ "DSCPerformance" Ltd.
Преди час бях при момчетата - супер коректно отношение - благодаря ви!
До скоро
До скоро
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: АВТОСЕРВИЗ "DSCPerformance" Ltd.
krasivk написа:Преди час бях при момчетата - супер коректно отношение - благодаря ви!
До скоро

За нищо!
Пак заповядай

Назад към Сервизи, Магазини, Автоцентрове, Услуги
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани