328i turbo

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: 328i turbo

Мнение от In_Memoriam » 15 Май 2013, 12:53

Искаш да кажеш, че масово на по-новите двигатели (след 2000-та) като блокът е алуминиев, при турбиниране ще се сменява винаги защото няма решение за едни елементарни резби :shock: ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: 328i turbo

Мнение от slavianko » 15 Май 2013, 17:57

In_Memoriam написа:Искаш да кажеш, че масово на по-новите двигатели (след 2000-та) като блокът е алуминиев, при турбиниране ще се сменява винаги защото няма решение за едни елементарни резби :shock: ?

Ми те хората не са ги направили тия новите мотори за да може ние да се извращаваме с тях.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 237
Регистриран на: 26.08.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: колело с обратна дирекция
Мечтае да кара: колело с предно предаване

Re: 328i turbo

Мнение от Metzeler » 15 Май 2013, 22:32

In_Memoriam написа:Искаш да кажеш, че масово на по-новите двигатели (след 2000-та) като блокът е алуминиев, при турбиниране ще се сменява винаги защото няма решение за едни елементарни резби :shock: ?


най-малкото новите болокове са друг състав на алуминия...доизкусурени са много повече от старте...ако мислиш че праиш 1 резба и всичко е 6 без да сметнем твърдостта и темп влияние на матеряла в който е врязваш е др въпрос

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: 328i turbo

Мнение от bum_bum » 16 Май 2013, 8:12

ръб написа:чугунен блок...тея другите решения са "временни". То и аз съм с такова едно решение. Като стягах болтовете на главата ми изтече сигурно 1 литър пот..


Временно, временно.. 2 лета си карам + 250-тина км на Серес при положение че имах болт на главата толкова заминал, че се разви на ръка.

Решения има. Тъй както се оказа, че бутала и биели на тия мотори са доста корави след време вземе да се окаже, че и блоковете са такива.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: 328i turbo

Мнение от ръб » 16 Май 2013, 9:57

Не ме разбирай погрешно, но едно е атмосферка 10.1:1, друго е да си я караш под налягане...
Аз като свалях главата единия болт си ми излезе директно само с дръпване, как не е духнала там гарнитурата незнам. След това ми излязоха още 3 резби като развивах другите, а останалите като чистих отворите в блока с парцал, някои бяха с пружини други директно алуминия си излезе от блока.

При мен решението беше с нови пружинки, тука един човек в Габрово ми го похвалиха, и така - 5 - 6 резби са ми с пружини. Да не говорим, че даже в единия от новопреправените отвори, 2те пружини (понеже са дълбоки и се слагат по 2 пружини една над друга) не бяха точно събрани, и как съм навил и стегнал болта - само аз си знам.

Факт е обаче, че мотора е на 2ри основен ремонт, при което при този, който направих аз, блока бе свален с 20 десети, а главата с 15 десети, и вече 4000 км му пръскам гъза ежедневно и да чукна на дърво (почуква на дърво), проблеми засега не съм имал.

п.п. причината за ремонта беше строшено бутало на 5ти цилиндър, и до ден днешен не мога да разбера защо.
От там - пълна ревизия на главата, нови болтове, челосване блок, шлайф кол. вал, осн., биелни лагери, сегменти, гарнитури..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: 328i turbo

Мнение от Nickelback » 16 Май 2013, 10:14

Човек, ти вече си с тотално друга СС щом сте свалили 15 и 20 десети от едното и другото! Да не бъркаш порядъка нещо?

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: 328i turbo

Мнение от ръб » 16 Май 2013, 11:21

Не, точно така си е :) 15 от главата и 20 от блока (беше доста "крив"). Не знам при предишния ремонт колко е шлайфана главата :confused:

Лошото е, че ми спукаха ангренажния капак като го сваляха на размера на блока (че се сетих, чак като слагах гарнитурата и по спешност го "търнаха")

в крайна сметка съм виждал блокове от м50 и за по 100 лева, не виждам какъв е проблема при такъв проект :) или въпроса е, стоков неотварян мотор дали ще държи :)
там е работата, че имайки впредвид, колко пари би стъпил един кадърен турбо проект на ниско налягане (без да се налага орингване, ковани карантии и други такива скъпи железа) само заради това да дозираш коректно горивото при новопостъпилия въздух, не мисля че една ревизия на мотора би била толкова...фрапираща. Ако щеш и с друг блок да е.

п.п. нали съвсем друг въпрос е, колко живот има останал в повечето Б28ци, които се продават цели с коли, и на части и т.н.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 15.05.2004
Местоположение: София

Re: 328i turbo

Мнение от txl » 16 Май 2013, 18:56

Ей тука е писано за десетите и стотните, но явно файда няма:
viewtopic.php?f=8&t=310969&hilit=%D0%B4%D0%B5%D1%81%D0%B5%D1%82%D0%B8+%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%82%D0%BD%D0%B8

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: 328i turbo

Мнение от maxpower » 16 Май 2013, 19:15

ръб написа:Не, точно така си е :) 15 от главата и 20 от блока (беше доста "крив"). Не знам при предишния ремонт колко е шлайфана главата :confused:

Лошото е, че ми спукаха ангренажния капак като го сваляха на размера на блока (че се сетих, чак като слагах гарнитурата и по спешност го "търнаха")

в крайна сметка съм виждал блокове от м50 и за по 100 лева, не виждам какъв е проблема при такъв проект :) или въпроса е, стоков неотварян мотор дали ще държи :)
там е работата, че имайки впредвид, колко пари би стъпил един кадърен турбо проект на ниско налягане (без да се налага орингване, ковани карантии и други такива скъпи железа) само заради това да дозираш коректно горивото при новопостъпилия въздух, не мисля че една ревизия на мотора би била толкова...фрапираща. Ако щеш и с друг блок да е.

п.п. нали съвсем друг въпрос е, колко живот има останал в повечето Б28ци, които се продават цели с коли, и на части и т.н.

Колко аджеба излиза тоя кадърен проект с ниско налягане ако почваш от сток мотор примерно м50 на да речем 300к км неотварян до сега. Питам защото до сега, който и да съм го питал избягва отговора на тоя въпрос и увърта, а аз в темета съм си написъл кое колко къде съм дал и всеки може да си направи сметката дали и как да го направи.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: 328i turbo

Мнение от bum_bum » 16 Май 2013, 20:16

ръб написа: 5 - 6 резби са ми с пружини. Да не говорим, че даже в единия от новопреправените отвори, 2те пружини (понеже са дълбоки и се слагат по 2 пружини една над друга) не бяха точно събрани, и как съм навил и стегнал болта - само аз си знам.
..


С пружинките не става. Т.е. може и да стане, може и да не. Ако се слагат една върху друга трябва да е много внимателно така, че да не се прекъсва резбата. В общи линии е въпрос на време кога ще пръцне пак.

Начина е с разпробиване и почистване на резбата с помощта на водач с индикатор за дълбочината на пробиване, вложка от 12L14 въглеродна стомана, която влиза на 5мм под повърхноста на блока и е със самозаконтрящ се край, който се активира при постигане на необходимата дълбочина със специален инструмент. На дъното се лепи с анаеробен Локтайт 266 и така.. Цената съответно не е като тая на Хеликойла, но дет е речено няма хубави и евтини неща :dunno:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: 328i turbo

Мнение от ръб » 16 Май 2013, 20:44

Проблема беше тогава, че харчех пари за ремонт, с които не разполагах. Сега ако се издъни някоя резба директно вземам друг блок и съм го е*ал.

А иначе точно на един от отворите човека не ги беше срещнал напълно точно и там с доста зор навих болта, докато всички останали ги завих на ръка. Всички се стегнаха де. Засега проблеми няма, но и до ден днешен ги мисля...


Та по темата - с чугунен блок предполагам човек няма да си изпробва нервите допълнително.
А и м50б25 е по-евтин, директно си няма ваноси с които да се разправяш, знаеш че железата вътре са си дебели... кво има да му мисли човек?

Ипаче атмосферно м50б25 си е един голям дънер.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: 328i turbo

Мнение от Nickelback » 16 Май 2013, 20:46

txl написа:Ей тука е писано за десетите и стотните, но явно файда няма:
viewtopic.php?f=8&t=310969&hilit=%D0%B4%D0%B5%D1%81%D0%B5%D1%82%D0%B8+%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%82%D0%BD%D0%B8


А аз се чудех откъде ми е познато въпросното твърдение... :mhihi:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: 328i turbo

Мнение от Bavarcho » 16 Май 2013, 21:14

Някой из предните страници беше питал защо няма м52 турбо в БГ.. докато в БГ всеки разбира от мунинг, особенно от турбо БМВ-та до никъде няма да се стигне :)
то не става да купиш мотор от надин, на пети ремонт, с оригиналните болтове на главата и да викаш било временно и калпаво.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: 328i turbo

Мнение от ръб » 16 Май 2013, 21:23

Nickelback написа:
txl написа:Ей тука е писано за десетите и стотните, но явно файда няма:
viewtopic.php?f=8&t=310969&hilit=%D0%B4%D0%B5%D1%81%D0%B5%D1%82%D0%B8+%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%82%D0%BD%D0%B8


А аз се чудех откъде ми е познато въпросното твърдение... :mhihi:


аз пък така и не разбрах, кое е грешното, че 15 десети ОТ милиметъра са 0.15 мм ? + това и 2та майстора ми говореха в десети, а единия прави глави от 40 години

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: 328i turbo

Мнение от Nickelback » 16 Май 2013, 21:25

ръб написа:
Nickelback написа:
txl написа:Ей тука е писано за десетите и стотните, но явно файда няма:
viewtopic.php?f=8&t=310969&hilit=%D0%B4%D0%B5%D1%81%D0%B5%D1%82%D0%B8+%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%82%D0%BD%D0%B8


А аз се чудех откъде ми е познато въпросното твърдение... :mhihi:


аз пък така и не разбрах, кое е грешното, че 15 десети ОТ милиметъра са 0.15 мм ? + това и 2та майстора ми говореха в десети, а единия прави глави от 40 години


Аа... И те са толкоз майстори за т'ва :mhihi:

Примерче: Като имаш една стотинка, тя е една стотна от 1 лев.
Яйцата в магазина са по 15 с'тинки и на табелката пише "0.15".
0.15 = 15 стотинки = 15 стотни... Чат ли си? :ok:
Последна промяна Nickelback на 16 Май 2013, 21:30, променена общо 1 път
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook