328i turbo
Модератор: bum_bum
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: 328i turbo
Искаш да кажеш, че масово на по-новите двигатели (след 2000-та) като блокът е алуминиев, при турбиниране ще се сменява винаги защото няма решение за едни елементарни резби
?


- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: 328i turbo
In_Memoriam написа:Искаш да кажеш, че масово на по-новите двигатели (след 2000-та) като блокът е алуминиев, при турбиниране ще се сменява винаги защото няма решение за едни елементарни резби?
Ми те хората не са ги направили тия новите мотори за да може ние да се извращаваме с тях.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Metzeler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 26.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: колело с обратна дирекция
- Мечтае да кара: колело с предно предаване
Re: 328i turbo
In_Memoriam написа:Искаш да кажеш, че масово на по-новите двигатели (след 2000-та) като блокът е алуминиев, при турбиниране ще се сменява винаги защото няма решение за едни елементарни резби?
най-малкото новите болокове са друг състав на алуминия...доизкусурени са много повече от старте...ако мислиш че праиш 1 резба и всичко е 6 без да сметнем твърдостта и темп влияние на матеряла в който е врязваш е др въпрос
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: 328i turbo
ръб написа:чугунен блок...тея другите решения са "временни". То и аз съм с такова едно решение. Като стягах болтовете на главата ми изтече сигурно 1 литър пот..
Временно, временно.. 2 лета си карам + 250-тина км на Серес при положение че имах болт на главата толкова заминал, че се разви на ръка.
Решения има. Тъй както се оказа, че бутала и биели на тия мотори са доста корави след време вземе да се окаже, че и блоковете са такива.
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: 328i turbo
Не ме разбирай погрешно, но едно е атмосферка 10.1:1, друго е да си я караш под налягане...
Аз като свалях главата единия болт си ми излезе директно само с дръпване, как не е духнала там гарнитурата незнам. След това ми излязоха още 3 резби като развивах другите, а останалите като чистих отворите в блока с парцал, някои бяха с пружини други директно алуминия си излезе от блока.
При мен решението беше с нови пружинки, тука един човек в Габрово ми го похвалиха, и така - 5 - 6 резби са ми с пружини. Да не говорим, че даже в единия от новопреправените отвори, 2те пружини (понеже са дълбоки и се слагат по 2 пружини една над друга) не бяха точно събрани, и как съм навил и стегнал болта - само аз си знам.
Факт е обаче, че мотора е на 2ри основен ремонт, при което при този, който направих аз, блока бе свален с 20 десети, а главата с 15 десети, и вече 4000 км му пръскам гъза ежедневно и да чукна на дърво (почуква на дърво), проблеми засега не съм имал.
п.п. причината за ремонта беше строшено бутало на 5ти цилиндър, и до ден днешен не мога да разбера защо.
От там - пълна ревизия на главата, нови болтове, челосване блок, шлайф кол. вал, осн., биелни лагери, сегменти, гарнитури..
Аз като свалях главата единия болт си ми излезе директно само с дръпване, как не е духнала там гарнитурата незнам. След това ми излязоха още 3 резби като развивах другите, а останалите като чистих отворите в блока с парцал, някои бяха с пружини други директно алуминия си излезе от блока.
При мен решението беше с нови пружинки, тука един човек в Габрово ми го похвалиха, и така - 5 - 6 резби са ми с пружини. Да не говорим, че даже в единия от новопреправените отвори, 2те пружини (понеже са дълбоки и се слагат по 2 пружини една над друга) не бяха точно събрани, и как съм навил и стегнал болта - само аз си знам.
Факт е обаче, че мотора е на 2ри основен ремонт, при което при този, който направих аз, блока бе свален с 20 десети, а главата с 15 десети, и вече 4000 км му пръскам гъза ежедневно и да чукна на дърво (почуква на дърво), проблеми засега не съм имал.
п.п. причината за ремонта беше строшено бутало на 5ти цилиндър, и до ден днешен не мога да разбера защо.
От там - пълна ревизия на главата, нови болтове, челосване блок, шлайф кол. вал, осн., биелни лагери, сегменти, гарнитури..
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: 328i turbo
Човек, ти вече си с тотално друга СС щом сте свалили 15 и 20 десети от едното и другото! Да не бъркаш порядъка нещо?
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: 328i turbo
Не, точно така си е
15 от главата и 20 от блока (беше доста "крив"). Не знам при предишния ремонт колко е шлайфана главата
Лошото е, че ми спукаха ангренажния капак като го сваляха на размера на блока (че се сетих, чак като слагах гарнитурата и по спешност го "търнаха")
в крайна сметка съм виждал блокове от м50 и за по 100 лева, не виждам какъв е проблема при такъв проект
или въпроса е, стоков неотварян мотор дали ще държи 
там е работата, че имайки впредвид, колко пари би стъпил един кадърен турбо проект на ниско налягане (без да се налага орингване, ковани карантии и други такива скъпи железа) само заради това да дозираш коректно горивото при новопостъпилия въздух, не мисля че една ревизия на мотора би била толкова...фрапираща. Ако щеш и с друг блок да е.
п.п. нали съвсем друг въпрос е, колко живот има останал в повечето Б28ци, които се продават цели с коли, и на части и т.н.


Лошото е, че ми спукаха ангренажния капак като го сваляха на размера на блока (че се сетих, чак като слагах гарнитурата и по спешност го "търнаха")
в крайна сметка съм виждал блокове от м50 и за по 100 лева, не виждам какъв е проблема при такъв проект


там е работата, че имайки впредвид, колко пари би стъпил един кадърен турбо проект на ниско налягане (без да се налага орингване, ковани карантии и други такива скъпи железа) само заради това да дозираш коректно горивото при новопостъпилия въздух, не мисля че една ревизия на мотора би била толкова...фрапираща. Ако щеш и с друг блок да е.
п.п. нали съвсем друг въпрос е, колко живот има останал в повечето Б28ци, които се продават цели с коли, и на части и т.н.
Re: 328i turbo
Ей тука е писано за десетите и стотните, но явно файда няма:
viewtopic.php?f=8&t=310969&hilit=%D0%B4%D0%B5%D1%81%D0%B5%D1%82%D0%B8+%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%82%D0%BD%D0%B8
viewtopic.php?f=8&t=310969&hilit=%D0%B4%D0%B5%D1%81%D0%B5%D1%82%D0%B8+%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%82%D0%BD%D0%B8
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: 328i turbo
ръб написа:Не, точно така си е15 от главата и 20 от блока (беше доста "крив"). Не знам при предишния ремонт колко е шлайфана главата
![]()
Лошото е, че ми спукаха ангренажния капак като го сваляха на размера на блока (че се сетих, чак като слагах гарнитурата и по спешност го "търнаха")
в крайна сметка съм виждал блокове от м50 и за по 100 лева, не виждам какъв е проблема при такъв проектили въпроса е, стоков неотварян мотор дали ще държи
там е работата, че имайки впредвид, колко пари би стъпил един кадърен турбо проект на ниско налягане (без да се налага орингване, ковани карантии и други такива скъпи железа) само заради това да дозираш коректно горивото при новопостъпилия въздух, не мисля че една ревизия на мотора би била толкова...фрапираща. Ако щеш и с друг блок да е.
п.п. нали съвсем друг въпрос е, колко живот има останал в повечето Б28ци, които се продават цели с коли, и на части и т.н.
Колко аджеба излиза тоя кадърен проект с ниско налягане ако почваш от сток мотор примерно м50 на да речем 300к км неотварян до сега. Питам защото до сега, който и да съм го питал избягва отговора на тоя въпрос и увърта, а аз в темета съм си написъл кое колко къде съм дал и всеки може да си направи сметката дали и как да го направи.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: 328i turbo
ръб написа: 5 - 6 резби са ми с пружини. Да не говорим, че даже в единия от новопреправените отвори, 2те пружини (понеже са дълбоки и се слагат по 2 пружини една над друга) не бяха точно събрани, и как съм навил и стегнал болта - само аз си знам.
..
С пружинките не става. Т.е. може и да стане, може и да не. Ако се слагат една върху друга трябва да е много внимателно така, че да не се прекъсва резбата. В общи линии е въпрос на време кога ще пръцне пак.
Начина е с разпробиване и почистване на резбата с помощта на водач с индикатор за дълбочината на пробиване, вложка от 12L14 въглеродна стомана, която влиза на 5мм под повърхноста на блока и е със самозаконтрящ се край, който се активира при постигане на необходимата дълбочина със специален инструмент. На дъното се лепи с анаеробен Локтайт 266 и така.. Цената съответно не е като тая на Хеликойла, но дет е речено няма хубави и евтини неща

- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: 328i turbo
Проблема беше тогава, че харчех пари за ремонт, с които не разполагах. Сега ако се издъни някоя резба директно вземам друг блок и съм го е*ал.
А иначе точно на един от отворите човека не ги беше срещнал напълно точно и там с доста зор навих болта, докато всички останали ги завих на ръка. Всички се стегнаха де. Засега проблеми няма, но и до ден днешен ги мисля...
Та по темата - с чугунен блок предполагам човек няма да си изпробва нервите допълнително.
А и м50б25 е по-евтин, директно си няма ваноси с които да се разправяш, знаеш че железата вътре са си дебели... кво има да му мисли човек?
Ипаче атмосферно м50б25 си е един голям дънер.
А иначе точно на един от отворите човека не ги беше срещнал напълно точно и там с доста зор навих болта, докато всички останали ги завих на ръка. Всички се стегнаха де. Засега проблеми няма, но и до ден днешен ги мисля...
Та по темата - с чугунен блок предполагам човек няма да си изпробва нервите допълнително.
А и м50б25 е по-евтин, директно си няма ваноси с които да се разправяш, знаеш че железата вътре са си дебели... кво има да му мисли човек?
Ипаче атмосферно м50б25 си е един голям дънер.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: 328i turbo
txl написа:Ей тука е писано за десетите и стотните, но явно файда няма:
viewtopic.php?f=8&t=310969&hilit=%D0%B4%D0%B5%D1%81%D0%B5%D1%82%D0%B8+%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%82%D0%BD%D0%B8
А аз се чудех откъде ми е познато въпросното твърдение...

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: 328i turbo
Някой из предните страници беше питал защо няма м52 турбо в БГ.. докато в БГ всеки разбира от мунинг, особенно от турбо БМВ-та до никъде няма да се стигне 
то не става да купиш мотор от надин, на пети ремонт, с оригиналните болтове на главата и да викаш било временно и калпаво.

то не става да купиш мотор от надин, на пети ремонт, с оригиналните болтове на главата и да викаш било временно и калпаво.

- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: 328i turbo
Nickelback написа:txl написа:Ей тука е писано за десетите и стотните, но явно файда няма:
viewtopic.php?f=8&t=310969&hilit=%D0%B4%D0%B5%D1%81%D0%B5%D1%82%D0%B8+%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%82%D0%BD%D0%B8
А аз се чудех откъде ми е познато въпросното твърдение...
аз пък така и не разбрах, кое е грешното, че 15 десети ОТ милиметъра са 0.15 мм ? + това и 2та майстора ми говореха в десети, а единия прави глави от 40 години
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: 328i turbo
ръб написа:Nickelback написа:txl написа:Ей тука е писано за десетите и стотните, но явно файда няма:
viewtopic.php?f=8&t=310969&hilit=%D0%B4%D0%B5%D1%81%D0%B5%D1%82%D0%B8+%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%82%D0%BD%D0%B8
А аз се чудех откъде ми е познато въпросното твърдение...
аз пък така и не разбрах, кое е грешното, че 15 десети ОТ милиметъра са 0.15 мм ? + това и 2та майстора ми говореха в десети, а единия прави глави от 40 години
Аа... И те са толкоз майстори за т'ва

Примерче: Като имаш една стотинка, тя е една стотна от 1 лев.
Яйцата в магазина са по 15 с'тинки и на табелката пише "0.15".
0.15 = 15 стотинки = 15 стотни... Чат ли си?

Последна промяна Nickelback на 16 Май 2013, 21:30, променена общо 1 път
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани