обслужване на318тдс
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- Veson
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 696
- Регистриран на: 26.04.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E87 120d
- Мечтае да кара: x6
Аз като я взех сложих на Кастрол 10/40 специално за дизели някакво масло.. не се сещам модификацията. Малко по-скъпо е, но ми го препоръчаха.
stay tuned


- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
Убедил съм се от личен опит, че по-добре да дадеш двойно повече за хубаво масло (в крайна сметка само 30-40 лева отгоре са това), отколкото да правиш мотор после. Имах едно ренде 11 дизелче. Излъгаха ме, та му сипах нек'во руско и няма 1000 км и изтропа. А преди това си го карах с ЕЛФ
.
За БМВ масло и Кастрол не знам, но от Мотул-а съм доволен.
P.S. Дизелите са по-уязвими мотори, така че не прави компромис. И сменяй по-често, че нафтата в БГ е просто.... немам думи (всичко е боза - нема OMV, нема Lukoil).

За БМВ масло и Кастрол не знам, но от Мотул-а съм доволен.
P.S. Дизелите са по-уязвими мотори, така че не прави компромис. И сменяй по-често, че нафтата в БГ е просто.... немам думи (всичко е боза - нема OMV, нема Lukoil).
It's not who You are, it's who You know...
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Че е гадна нафтата гадна е ама кво са аз го сменям като изгаснат всички зелени ллампи 10к. а иначе му дават 15к кво са да го сменяме на 7к ли? ебаси няма да чакам внуци с тоя с тоя милионник
А и вече маслата не са това което бяха

А и вече маслата не са това което бяха


- LAST RIDE
- ентусиаст
-
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
kluves написа:ако при топъл двигател палиш трудно а при студен лесно,то ангренажа е започнал да си отива,но положението може да се спаси с корекция на помпата и така да се кара доста.
я и аз да добавя не6то 4е освен с корекция става и с малка измама на температурния датчик(при мен поне с това се оправи)това досега в многоброините теми исписани досега небях го срещал но явно върши работа
Заменям си усилвателя!!
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...

- LAST RIDE
- ентусиаст
-
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
мисля че не е по друдно тъикато не се правят никви промени в настроиките на помпата и ....... за 2-3 мин и проблема изчезва -лъже се компютъра че колата е студена(несам сигурен само за разхода на гориво но ме увериха,че няма да има промян тъи като компа ми не е от наи "умните')
Заменям си усилвателя!!
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...

15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани