ГАСНЕ В ДВИЖЕНИЕ - ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ !
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: ГАСНЕ В ДВИЖЕНИЕ - ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ !
Здравейте колеги......и аз имам същия проблем....колата ми гасне в движение и светват лампата на ръчната и dsc в жълто,след което и кратък звуков сигнал. Спирам изгасям,после си запалвам и продължавам,всички лампи си изгасват нормално. Говорих с майстор и ми каза за някакъв датчик който разпределя напрежението....някой знае ли за нещо подобно
- NGLaz
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 26.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: m43
Re: ГАСНЕ В ДВИЖЕНИЕ - ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ !
Да, точно за този датчик но най добре с една диагностика за да си сигурен. Ако имаш възможност смени го с оригинален, че после пак от време на време такива проблеми....
Re: ГАСНЕ В ДВИЖЕНИЕ - ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ !
Бях на диагностика днес при едни момчета от варна на които им се носи слава че са добри и наистина разбират от работата си....та излезе ми че имам проблем наистина....ще сменям някво реле мисля че ми каза и датчик,заложих на оригиналните части,пък дано се оправи проблема....ще пиша с крайните резултати....моля някой ако има такъв проблем да пише как се е справил с него...колата е 318i 143к 2003г
- ivelinbotev
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 8.02.2013
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i
Re: ГАСНЕ В ДВИЖЕНИЕ - ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ !
колега, ще кажеш ли кои са тези добри момчета във Варна, че от скоро и при мен има подобен проблем, та искам да я видят надеждни хора. 318i 1,9 бензин, сутрин трудно пали. запалва и угасва веднага. като запаля помпя яко газта, но едва едва форсира, като успее да изфорсира над 3000 оборота и е ок цял ден. иска ми се да я погледнат все пак...мерси
- petre1981
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 13.12.2009
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318I
Re: ГАСНЕ В ДВИЖЕНИЕ - ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ !
И аз имам същия проблем като колегата по горе.Гасне ми в движение и ми светва асц и ръчната.После я запали я не.Прекодираха ми дме модула и се оправи за 3 седмици и сега пак наново.Тоя път е по сериозно щото не пали веднага махам клемата и изчаквам.Казаха ми от дарукар и че дава грешка на два датчика и въпреки това ми прекодираха компа за да са сигурни
без да ги сменят.Преди това ходих и ми казаха че таблото ми е заминало и асц модула.Въобще
Сега се чудя какво да правя,че така да я карам на диагностика незнам каде ще ме остави 



- mistyrain
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 1.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F34 320d
- Мечтае да кара: G32
- Детайли за колата: 320d GT B47
Re: ГАСНЕ В ДВИЖЕНИЕ - ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ !
Хммм, колега, щее хубаво да кажеш пак след няколко дни поне за колегите с твоя двигател. Аз съм с М43 и имах проблеми с паленето и всички каваха този датчик на колянов вал. Еми да ама не. дори да го махнеш коалта си работи на пушка и при мен се оказа масата на двигателя. Затегна се сичко с нови уши и така проблема се реши. Незнам как е при твоя двигател но при моя този датчик хич не е от такова значение от което се говори масово и доста хора го доказаха.
Re: ГАСНЕ В ДВИЖЕНИЕ - ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ !
Колега, къде се намира масата, за да погледна и аз, че имам същия проблем със същия двигател.
На достъпно място ли е?
На достъпно място ли е?
- mistyrain
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 1.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F34 320d
- Мечтае да кара: G32
- Детайли за колата: 320d GT B47
Re: ГАСНЕ В ДВИЖЕНИЕ - ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ !
Колега за съжаление немога да ти помогна, защото това ми казаха от сервиза като си я взех колата и бързах супер много и нямах никакво време за разясняване, но всеки един жичкаджия знае 100%.
Re: ГАСНЕ В ДВИЖЕНИЕ - ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ !
Колеги,
трябваше направо да напиша, че когато автомобилът гасне в движение проблемът е по- скоро в датчика на коляновия вал, отколкото в липсата на гориво...особено ако ви светне ASC.
По подобен начин стоят нещата и с масата на акумулатора- няма шаване от този проблем за всички коли над 200 000 километра или иначе казано, който не го е сменял ще го смени. Даже си мисля, че с купуването на кола на старо смяна на датчик на колянов вал трябва да се прави с купуването на масло и другите консумативи, като задължително се пита дали и с какъв датчик има смяна ако има въобще. Датчикът живее около 200 000 километра и му прегаря пластмасата, която може би повече не може да държи на топлината в двигателя.
Това е импулсен датчик и си струва парите, колкото и да е болезнено. Слага се датчик на Сименс, защото другите за съжаление не издържат и след шест месеца до година пак се повтаря положението. Бош и Валео са по- евтини, но не издържат много време. Струва ми се, че с времето по датчика се наслоява нагар и масло, пластмасата остарява и в датчика се просмуква горещо масло, като накрая спира да отчита. Когато го разглобявахме /разрязахме/ беше с нагар и беше просмукал масло. Магнит с две жички, но от особено важно значение. Когато ми се случи за пръв път беше много шокиращо, но сега вече знам, че е достатъчно да изчакам колата да изстине и да се прибера незабавно, но проблемът не позволява да се отлага по никакъв начин, като компромиси са невъзможни в този случай. Немислимо е това да ви се случи по време в силен трафик или голяма скорост с коли или камиони около вас, тогава колата ви намалява скорост и ако не запазите самообладание може да има лоши последици. Този датчик може да е голям проблем и изпатилите знаят за какво говоря.
Понеже после сменях и втория датчик, който при загрял автомобил не дава на колата да запали, а всичко допреди малко си е било наред
- датчикът на разпределителния вал, пак се слага датчик на Сименс пак 180лева, твърдо съм убеден в необходимостта от диагностика на компютър.
Вече диагностиката на компютър е като прегледа на масло- толкова необходима и задължителна!
трябваше направо да напиша, че когато автомобилът гасне в движение проблемът е по- скоро в датчика на коляновия вал, отколкото в липсата на гориво...особено ако ви светне ASC.
По подобен начин стоят нещата и с масата на акумулатора- няма шаване от този проблем за всички коли над 200 000 километра или иначе казано, който не го е сменял ще го смени. Даже си мисля, че с купуването на кола на старо смяна на датчик на колянов вал трябва да се прави с купуването на масло и другите консумативи, като задължително се пита дали и с какъв датчик има смяна ако има въобще. Датчикът живее около 200 000 километра и му прегаря пластмасата, която може би повече не може да държи на топлината в двигателя.
Това е импулсен датчик и си струва парите, колкото и да е болезнено. Слага се датчик на Сименс, защото другите за съжаление не издържат и след шест месеца до година пак се повтаря положението. Бош и Валео са по- евтини, но не издържат много време. Струва ми се, че с времето по датчика се наслоява нагар и масло, пластмасата остарява и в датчика се просмуква горещо масло, като накрая спира да отчита. Когато го разглобявахме /разрязахме/ беше с нагар и беше просмукал масло. Магнит с две жички, но от особено важно значение. Когато ми се случи за пръв път беше много шокиращо, но сега вече знам, че е достатъчно да изчакам колата да изстине и да се прибера незабавно, но проблемът не позволява да се отлага по никакъв начин, като компромиси са невъзможни в този случай. Немислимо е това да ви се случи по време в силен трафик или голяма скорост с коли или камиони около вас, тогава колата ви намалява скорост и ако не запазите самообладание може да има лоши последици. Този датчик може да е голям проблем и изпатилите знаят за какво говоря.
Понеже после сменях и втория датчик, който при загрял автомобил не дава на колата да запали, а всичко допреди малко си е било наред

Вече диагностиката на компютър е като прегледа на масло- толкова необходима и задължителна!
- mistyrain
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 1.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F34 320d
- Мечтае да кара: G32
- Детайли за колата: 320d GT B47
Re: ГАСНЕ В ДВИЖЕНИЕ - ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ !
Ами колега незнам дали трябва да му се придава такова значение. Пак казвам говоря за моя двигател но доста колеги написаха че дори и да не работи се зима стойности то компа. При мен като мислехме че е от него и аз базиран на форумни неща го бех вече купил в сервиза ми каза че съм луд и без него си щяло. Неповярвах, но после видях и тези мнения и реших да пробвам. Еми и с откачен и закачен си ми пали и си работи на пушка.
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: ГАСНЕ В ДВИЖЕНИЕ - ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ !
mistyrain написа:Ами колега незнам дали трябва да му се придава такова значение. Пак казвам говоря за моя двигател но доста колеги написаха че дори и да не работи се зима стойности то компа. При мен като мислехме че е от него и аз базиран на форумни неща го бех вече купил в сервиза ми каза че съм луд и без него си щяло. Неповярвах, но после видях и тези мнения и реших да пробвам. Еми и с откачен и закачен си ми пали и си работи на пушка.
Той говори за датчика на коляновия вал, а не за разпределителният!

- mistyrain
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 1.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F34 320d
- Мечтае да кара: G32
- Детайли за колата: 320d GT B47
Re: ГАСНЕ В ДВИЖЕНИЕ - ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ !
Грешката е значи моя. Ами ако може колегата да се добере до Oci за читава диеагностика или направо да го сменява. въпроса е дали е 100% от него ама то без да смениш нещо някой път няма как да разбереш де***
- petre1981
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 13.12.2009
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318I
Re: ГАСНЕ В ДВИЖЕНИЕ - ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ !
Значи аз смених първо датчика на разпределителния вал щото беше зачупен а после на коляновия.Голяма разправия е на коляновия,махат се колекторните тръби има жици абе въобще сложна работа,добре че не ме накара да махам и стартера че е точно под него.Иначе колата ми 8 ми ден вече не ми прави мизерий да чукна на дърво.Сложих си оригинален датчик 170лева
Моят е спрян от производство 2006 затова сложих по новия който е с по дебел корпус.Ако има нещо ще пиша допълнително 


- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: ГАСНЕ В ДВИЖЕНИЕ - ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ !
petre1981 написа:Значи аз смених първо датчика на разпределителния вал щото беше зачупен а после на коляновия.Голяма разправия е на коляновия,махат се колекторните тръби има жици абе въобще сложна работа,добре че не ме накара да махам и стартера че е точно под него.Иначе колата ми 8 ми ден вече не ми прави мизерий да чукна на дърво.Сложих си оригинален датчик 170леваМоят е спрян от производство 2006 затова сложих по новия който е с по дебел корпус.Ако има нещо ще пиша допълнително
Колега престани да избутваш темата! Ако от нещо се интересуваш пиши. Благодаря.
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]