След рециклиране на турбо!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- kokitcha73
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 20.05.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E60 535D 2006,E39 530D 2001
След рециклиране на турбо!
Колеги пускам тази тема, защото съм сигурен, че има и други колеги, които имат същия проблем. Набързо ще разкажа какво стана. Счупих турбото и го занесох да го рециклират в Реал Турбо на окловръстното. След ремонта качвам си турбото тръгвам и колата е мъртвец до 2300 оборота, няма никой. След това тръгва много, обаче аз си викам нещо не е наред и се обадих на колегата: Lacho, той ми каза, че на много колеги е ставало така след рециклиране в Реал Турбо.
Карах така около месец ама си викам, че нещо не е наред, не може да тръгва толкова късно, чак след 2300 оборота. И така взех та им се обадих и им разказах за проблема, а те викат да врътна там едно болтче, един оборот на някаде си, което щяло да промени кога да се отваря геометрията ( искам да кажа, че не съм голям специалист на турбо) така и направих въртях напред, назад обаче никакъв ефект. След това пак звъннах на тия майстори и им казах, че няма ефект от това, което ме посъветваха да направя и те ми казаха да сваля турбото и да им го занеса. Така и направих, занесох го и какъв се оказа проблема. Значи за този тип турбо има два вида променлива геометрия, или по-точно, височината на лопатките. И естествено лопатките на тази, която са били слижили на моята кола са били с около един милиметър и половина по-ниски от тези, които е трябвало да ми сложат, и затова от там се губело налягане или нещо такова ми обясниха. Сега вече с новата геометрия колата тръгва от 1700-1800 оборота, както си беше и преди.
Написах тази тема ако евентуално има колеги с проблем, като моя, за да знаят как да го решат. Съжалявам за дългата тема.
Честит празник на всички, Христос Воскресе!
Карах така около месец ама си викам, че нещо не е наред, не може да тръгва толкова късно, чак след 2300 оборота. И така взех та им се обадих и им разказах за проблема, а те викат да врътна там едно болтче, един оборот на някаде си, което щяло да промени кога да се отваря геометрията ( искам да кажа, че не съм голям специалист на турбо) така и направих въртях напред, назад обаче никакъв ефект. След това пак звъннах на тия майстори и им казах, че няма ефект от това, което ме посъветваха да направя и те ми казаха да сваля турбото и да им го занеса. Така и направих, занесох го и какъв се оказа проблема. Значи за този тип турбо има два вида променлива геометрия, или по-точно, височината на лопатките. И естествено лопатките на тази, която са били слижили на моята кола са били с около един милиметър и половина по-ниски от тези, които е трябвало да ми сложат, и затова от там се губело налягане или нещо такова ми обясниха. Сега вече с новата геометрия колата тръгва от 1700-1800 оборота, както си беше и преди.

Написах тази тема ако евентуално има колеги с проблем, като моя, за да знаят как да го решат. Съжалявам за дългата тема.

Честит празник на всички, Христос Воскресе!
- rocki1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 18.05.2008
- Местоположение: софия 0888515697
- Пол: Мъж
- Кара: е 39 530д
- Детайли за колата: Е 39 530д комби 2000г
Re: След рециклиране на турбо!
колега, а колко ти взеха за рециклиране то?
- kokitcha73
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 20.05.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E60 535D 2006,E39 530D 2001
Re: След рециклиране на турбо!
rocki1 написа:колега, а колко ти взеха за рециклиране то?
960 лв. Това е макса, на теб може и по-малко да ти вземат. Зависи какъв е проблема на турбото.
- VKrystev
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 10.11.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: криминално е39
- Мечтае да кара: самолет
Re: След рециклиране на турбо!
И*ах ти рециклирането
, за тези пари и една китайка трябва да ти сложат под волана (ако ме разбираш)
От около 3 години майстора (понеже само при един майстор си карам колата) ми повтаря да рециклирам моето турбо, че само "плюе" масло (странното е че маслото в двигателя не мърда
), но като видях цената нещо ми призля, сподели моля те поне има ли ефект като за 960 лв и дали би имало разлика в цената при положение че моята е 2.5 тдс ?
И един въпрос (извинявай че е в твоята тема
), когато се включи турбото се чува едно съскане, като змия (мен си ме кефи много), но познат, който имаше същия модел ми каза, че е от маркуча за въздуха към турбото - най-вероятно имал дупка (цепнатина)
. Та моля за съвет, дали е наложително да се смени - има ли сериозен проблем, или не е сериозно ?
Мерси предварително


От около 3 години майстора (понеже само при един майстор си карам колата) ми повтаря да рециклирам моето турбо, че само "плюе" масло (странното е че маслото в двигателя не мърда

И един въпрос (извинявай че е в твоята тема


Мерси предварително

- matanasov
- Потребител
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: 13.04.2006
- Местоположение: Sofia
- Кара: XC90 V8
- Мечтае да кара: F30 318d M Pack
Re: След рециклиране на турбо!
А има ли смисъл турбото да се рециклира преди да даде фира, т.е. при покупка на Е39 да се извади турбото да се рециклира и да се върне обратно?
- kokitcha73
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 20.05.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E60 535D 2006,E39 530D 2001
Re: След рециклиране на турбо!
VKrystev написа:И*ах ти рециклирането, за тези пари и една китайка трябва да ти сложат под волана (ако ме разбираш)
![]()
От около 3 години майстора (понеже само при един майстор си карам колата) ми повтаря да рециклирам моето турбо, че само "плюе" масло (странното е че маслото в двигателя не мърда), но като видях цената нещо ми призля, сподели моля те поне има ли ефект като за 960 лв и дали би имало разлика в цената при положение че моята е 2.5 тдс ?
И един въпрос (извинявай че е в твоята тема), когато се включи турбото се чува едно съскане, като змия (мен си ме кефи много), но познат, който имаше същия модел ми каза, че е от маркуча за въздуха към турбото - най-вероятно имал дупка (цепнатина)
. Та моля за съвет, дали е наложително да се смени - има ли сериозен проблем, или не е сериозно ?
Мерси предварително
Колега, и аз можех да взема втора ръка турбо за около 450 лв. но всички ми казаха да си го рециклирам, защото ставало по-добре и наистина колата сега върви много добре ама наистина много





- kokitcha73
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 20.05.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E60 535D 2006,E39 530D 2001
Re: След рециклиране на турбо!
matanasov написа:А има ли смисъл турбото да се рециклира преди да даде фира, т.е. при покупка на Е39 да се извади турбото да се рециклира и да се върне обратно?
Не смятам, че има колега. Аз моето го рециклирах, защото даде фира, оста се беше счупила и по някаква причина беше изпотрошило лопатките.
Re: След рециклиране на турбо!
Здравейте, колеги ! А да попитам ако турбото ми все още си работи(Е46 Компакт 318д комън-рейл 116к.с), но омаслява към интеркулера(но оста и лопатките са здрави, да кажем има си луфт със сигурност малко) Дали би ми излязло значително по-малко пари, като подчертавам в момента си работи и дали на околовръстно в Риал Турбо могат да ми го диагностицират без сваляне и да кажат примерна цена и другият ми въпрос е : колко километра изкара с рециклираното ! ?
Мерси предварително за отговорите ! П.С ако някой разбира дали може да ми каже - дали става да сложа турбо от 320д 150к.с пак комън-рейл. И двата мотора са 1995 кубика. с еднакви блокове и бутала и смисъл дали само турбото ще се сменя или има и разлики по геометриите и т.н ?

- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: След рециклиране на турбо!
Колега, омасляването след турбото може да не е от него, а от отдушника на картерните газове. Преди да се хванеш за турбото, провери филтъра на картерните газове как е. Ако пък ти пипа масло на щеката, тогава турбото може да има нещо общо.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
Re: След рециклиране на турбо!
Филтърът колега е сменян декември с оригинален, не е от него, а имам луфт на турбината 100 % Много ми е важнно някой да каже дали пасва турбо от 320д на 318д и двата с код на мотора M47N (204 D4 )
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани