Губи антифриз
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Губи антифриз
Същия проблем го имах. Смених голям, малък термостат и не знам си още кво и се ми казваха ми следи си нивото. Доливам излизам на магистъралата и след 150 км ми светва лампата за нивото на антифриза. Накрая явно намерих сервиз, дето явно знаят какво правят. Отвориха капачката за антифриза и ми направиха некъф химичен тест, вкараха една колба вътре, при което течността в колбата се оцвети в синьо (да ме прощавате за аматьорското обеснение ама аз съм си аматьор). Казаха ми "готов си" - сиреч или глава или гарнитура. При мен излезе по-малката беля.
Да не те плаша, ама виж този тест да ти направят, а може някой от колегите да може да го обясни по-профи
Да не те плаша, ама виж този тест да ти направят, а може някой от колегите да може да го обясни по-профи

- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Губи антифриз
тест са лакмус май му се казва на това. Проверява антифриза за наличие на CO2.
пп и аз май трябва да го правя, но чакам да прегрее и направо да порт-вам и полирам главата
(ама съм бензин, че при дизела става по-голяма беля, отива и към сегментите, че май са по-меки, но отиват и те, вЕрвайте ми)
на старата ми кола (браво дизел) като минах 50-60км с прегрял двигател и спиране за доливане на вода, и като свалих главата едното бутало имаше около 1мм луфт, играеше в блока..
(тогава обаче не ми беше смешно)
пп и аз май трябва да го правя, но чакам да прегрее и направо да порт-вам и полирам главата

на старата ми кола (браво дизел) като минах 50-60км с прегрял двигател и спиране за доливане на вода, и като свалих главата едното бутало имаше около 1мм луфт, играеше в блока..

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- ckrumov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 21.04.2008
- Местоположение: София
- Кара: f31, 320D
- Мечтае да кара: Каквото и да е, но да е BMW :)
Re: Губи антифриз
Май проблема със загубата на антифриз при мен се оказа топлообменника антифриз/масло /90 лева 2-ра ръка/. Най- накрая видях капка на него отдолу след 2-рия оглед. Там е било е заварявано преди и пак от там сълзи, но само при определена температура и налягане и затова беше трудно да го видя. На место, когато работи двигателя явно няма голямо налягане и не може да се види нищо. Трябва да се покара и след това да се гледа внимателно навсякъде. Иначе открих и прословутия тройник. Намира се на 15 см от топлообменника, в посока към двигателя, но за да се види трябва освен въздушния филтър, да се махне и коша, където седи филтъра и най- вече пластмасата, която служи за изолация на двигателя и от която се подава капачката на масления филтър. Иначе никакъв шанс да се види този тройник
. Между другото свалих и топлобменника на ЕГР-а. Надувахме го с компресор като го запушихме отдолу. Дори и една капка или балонче не се показа.

- bochogogogo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 381
- Регистриран на: 22.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: M6
Re: Губи антифриз
И при мене сълзи при снадите там някакъв силикон или като карнитурка се вижда ама нз какво точно уплътнява 

- luboslav83
- Потребител
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: 15.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d e 46
- Мечтае да кара: BMW 330xd e 46 2003g.
Re: Губи антифриз
Здравейте колеги. При мен е същия проблем - губи се антифриза
, а течове няма и пуши бял дим, по гъст от пара около 30-50 секунди след палене, докато не загрее някъде до малко след синята зона на таблото. Четох много мнения по въпроса и установих, че е възможно да е от топлообменника преди АГР клапъна, или от тройника на 15см. зад него. Въпроса ми е: ако е от топлообменника (т.е. е спукан отвътре и антифриза влиза в газопровода, а от там го изгаря през двигателя и съответно излиза в вид на бял пушек), ако го изолирам пушека би трябвало да спре, а дали ще спре да изчезва антифриза? Или трябва да си купя здрав топлообменник и след това да го изолизам, защото не искам да вкарва сажди в двидателя. Ако някъде греша, моля поправете ме, но аз се уча от този форум.

- A-style
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 5.10.2011
- Пол: Мъж
- Кара: спокойно
- Мечтае да кара: по хубави български пътища
Re: Губи антифриз
И аз имам проблем с 1 тройник , намиращ се точно под големия термостат... 4 пъти го свалям и слагам и не става и не става- уплатнения гумени ли не купувах силикон ли не слагах и си сълзи и това е. Шибаните немци го измислили само с 1 болт да се захваща и явно малко се е протрила и пластмасата защото не влиза много стегнато и ми скъса нервите
Колата е е46 320 д 2000
Давайте идеии колеги

Давайте идеии колеги

- slav4o974
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330XI
Re: Губи антифриз
Тъй като темата е за загуба на антифриз, какъвто имам и аз, реших да попитам. При мен сълзи от един датчик който е монтиран в горната част на термостатното тяло. Предполагам че има гумен О-пръстен който е остарял с времето. В един сервиз ми казаха че това уплътнение не подлежи на смяна, т.е. трябва да сменя цялото термостатно тяло. Това ми изглежда голяма глупост, но ако някой е запознат нека каже! Мотора е М54Б25.
- NicKo_8
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320d,Peugeot 407SW
- Мечтае да кара: BMW E61
Re: Губи антифриз
И при мен има загуба на антифриз.Имаше теч,който локализирахме и оправихме.Загубата намаля,но не изчезна.Отново гледахме с майстора, но не открихме теч от другаде.И сега за два месеца ми изчезна около 500 грама.
The Power of Dreams!
- landolin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 25.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 535ix, 2012
Re: Губи антифриз
slav4o974 написа:Тъй като темата е за загуба на антифриз, какъвто имам и аз, реших да попитам. При мен сълзи от един датчик който е монтиран в горната част на термостатното тяло. Предполагам че има гумен О-пръстен който е остарял с времето. В един сервиз ми казаха че това уплътнение не подлежи на смяна, т.е. трябва да сменя цялото термостатно тяло. Това ми изглежда голяма глупост, но ако някой е запознат нека каже! Мотора е М54Б25.
По принцип може да се смени (това не е датчик а подгревател) - но само ако е по нов термостата, ако е оригиналния забрави

При мен също сълзеше от там и при опит да го извадя направо ми се разпадна в ръцете. По добре си купи цялото тяло и го смени, и без това вероятно ти е оригиналния термостат.
- Rupart
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 215
- Регистриран на: 28.01.2008
- Местоположение: гр. София
- Кара: BMW E46 320d и Е36 318is for fun
- Мечтае да кара: BMW E46 M3 Evolution или Е36 Evo
Re: Губи антифриз
Колеги при мен беше гарнитурата на главата! Смених всички термостати, накрая изолирах топлообменика на ЕГР-а и пак губеше антифриз! На дълъг път не излизаше от синьото, а в града по загряваше. Не помня за колко време и изпиваше антифриза, но накрая остана само гарнитурата на главата. Закарах я на човек, който разбира и отвори мотора. Шлайфаха главата, гледаха я на ренген за пукнатини - всичко точно, оказа се че мотора не я отварян и гарнитурата е по заминала. Смених ВСИЧКИ гарнитури, гумички и уплътнения по мотора и сега да чукна на дърво няма загуби. Това беше преди година и половина две, и от тогава да съм долял 100-150 грама максимум.
- bochogogogo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 381
- Регистриран на: 22.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: M6
Re: Губи антифриз
Rupart написа:Колеги при мен беше гарнитурата на главата! Смених всички термостати, накрая изолирах топлообменика на ЕГР-а и пак губеше антифриз! На дълъг път не излизаше от синьото, а в града по загряваше. Не помня за колко време и изпиваше антифриза, но накрая остана само гарнитурата на главата. Закарах я на човек, който разбира и отвори мотора. Шлайфаха главата, гледаха я на ренген за пукнатини - всичко точно, оказа се че мотора не я отварян и гарнитурата е по заминала. Смених ВСИЧКИ гарнитури, гумички и уплътнения по мотора и сега да чукна на дърво няма загуби. Това беше преди година и половина две, и от тогава да съм долял 100-150 грама максимум.
Колега с какъв мотор си?
- IvaN66
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 3.03.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: Е46 2.0d 99'
Re: Губи антифриз
При мен се оказа о-пръстена на термостата на ЕГР.Също губеше ниво.Едвам го забелязах,чак когато изтече сериозно количество.Мисля размера му е 19х2,5.
- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: Губи антифриз
Айде и аз да задам един шантав въпрос... Капачката на разширителният съд с антифриз, колко о-пръстена трябва да има, 2 или 3 ? Питам, защото като я развих и огледах имаше 2, а вътре нанизан на плувката имаше трети о- пръстен, който си се мандахерцаше просто така
Ето снимка, за да ме разберете по-добре. Между двата о-пръстена се вижда легло, на което е възможно да има 3ти, но ме притеснява, че има малка дупка, която може да е отвор на клапата ? Ще бъда благодарен да ми разясните. А между другото и на мен ми тече от някъде антифриз за 500 км от фулл съм на минимум и ми светва индикацията
Баси филма ! 



Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Bojidar 7
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 3.10.2011
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E38
- Мечтае да кара: Е38
Re: Губи антифриз
Два са О-пръстените. През тези дупки клапана пропуска антифриз, така че не е добре да са запушени.
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани