Бутон за шибидах (окабеляване)
Модератор: Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- n.papanov
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 28.08.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E34 M20B20 '89
- Мечтае да кара: E39 530i
Бутон за шибидах (окабеляване)
Здравейте колеги.
Моля, ако някой има опит или може да погледне как е свързан при него този вид бутон за шибидах (бутон 1) към моторчето на шибидаха да сподели. При мен този бутон е заменен с този (бутон 2), който много често не работи и искам да си върна оригиналния. Според мен втория бутон разменя местата на фазата и нулата при натискане в различните посоки, тъй като е вързан към моторчето само с две жици (лилавата и синята). Въпроса е как да навържа останалите три, тъй като оригиналния бутон действа по различен начин. При натискане напред, назад и нагоре контакт дава последователно на пинове А+31D, С+31D и В+31D. Пинове 58 и 31 са за осветлението на бутона. Ето и снимка на самото моторче. Не се вижда добре, но лилавата и синята жица влизат в задния край на корпуса на моторчето и служат за захранване. Другите три кабела влизат в малката синя кутийка разположена до синьото зъбно колело. От нея стърчи едно палче, което не разбирам как би могло да управлява посоката на въртене.
PS: Не давам конкретен модел на Е34-ката понеже тавана е сменян от предишния собственик и не се знае от какво е.
Моля, ако някой има опит или може да погледне как е свързан при него този вид бутон за шибидах (бутон 1) към моторчето на шибидаха да сподели. При мен този бутон е заменен с този (бутон 2), който много често не работи и искам да си върна оригиналния. Според мен втория бутон разменя местата на фазата и нулата при натискане в различните посоки, тъй като е вързан към моторчето само с две жици (лилавата и синята). Въпроса е как да навържа останалите три, тъй като оригиналния бутон действа по различен начин. При натискане напред, назад и нагоре контакт дава последователно на пинове А+31D, С+31D и В+31D. Пинове 58 и 31 са за осветлението на бутона. Ето и снимка на самото моторче. Не се вижда добре, но лилавата и синята жица влизат в задния край на корпуса на моторчето и служат за захранване. Другите три кабела влизат в малката синя кутийка разположена до синьото зъбно колело. От нея стърчи едно палче, което не разбирам как би могло да управлява посоката на въртене.
PS: Не давам конкретен модел на Е34-ката понеже тавана е сменян от предишния собственик и не се знае от какво е.
- n.papanov
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 28.08.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E34 M20B20 '89
- Мечтае да кара: E39 530i
Re: Бутон за шибидах (окабеляване)
Най-накрая google го намери. Явно ми липсва това реле.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Бутон за шибидах (окабеляване)
При Е34 окабеляването върви по тавана и стига до комфорт модула.
Шибидаха се управлява от него, няма релета горе
Шибидаха се управлява от него, няма релета горе


- n.papanov
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 28.08.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E34 M20B20 '89
- Мечтае да кара: E39 530i
Re: Бутон за шибидах (окабеляване)
Благодаря колега. До последно не можех да си представя как се включва реле в цялата схема. Ще трябва да си върна калпавия бутон. Освен жиците към плафона нищо друго не ми е останало.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани