Проблем с климатика ( вероятно дехидрататор )

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 27.07.2010
Местоположение: София
Кара: '09 E92 N47; '08 E60 N53B30
Мечтае да кара: 911 Turbo S
Детайли за колата: RIP E39 2010-2019 :(

Re: Проблем с климатика ( вероятно дехидрататор )

Мнение от goguma » 30 Апр 2013, 15:44

Ivo.Ganchew написа:Хайде още един с не работеща перка на климатроника. Колата е 520 M52B20, по принцип знам, че нямам много фреон. Възможно ли е само от това да не тръгва перката? Датчика за външна температура също е повреден и показва -40. Ей сега си направих тест, започва да духа студено, но само докато е в движение колата, спра ли на място почва да си духа топло. Вдигнах капака и видях че не се върти перката, врътнах я с отверка не е задържала нещо.


Нормално да духа студено в движение, все пак въздушната струя охлажда радиатора като се движиш.

Вероятно са ти заминали и 2-та резистора за първа и втора степен на перката. Ако е заминала само първа степен, втората включва по-често и няма как да не я чуеш като работи, защото тя си фучи здраво. Но щом като спреш на място духа топло и не тръгва перката явно и двете степени ги няма.

Другият много по-малко възможен вариант е да е заминало моторчето на самата перка, но това е доста рядко. Аз лично залагам на резисторите.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Плевен- Сопот
Пол: Мъж
Кара: e39 528i e60 530d e61 535d

Re: Проблем с климатика ( вероятно дехидрататор )

Мнение от CooL123Es » 30 Апр 2013, 20:09

Здравеите, шурето има същия проблем, напълнил е климата с фреон компресора сработва перката не се задвижва.В градски условия жега извън градско духа горе/доло добре. Смени перката от пред пак не тръгва прегледал е бушони до перката стига ток от трите пина е има 12 волта само този тънкия (задеистващия незнам кога достига ток до него) ... Единственото което го съмнява е задеистващия панел (серииния номер не е същия които изкарват в БМВ) Възможно ли е да е от него??? Колата е 530Д 2000 година благодаря предварително!!!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 3.03.2009
Пол: Мъж
Кара: E39
Мечтае да кара: Е39 М5

Re: Проблем с климатика ( вероятно дехидрататор )

Мнение от daniel.penchev » 01 Май 2013, 18:13

Дойде и моя ред да си кажа болежката.Проблема ми е сходен с този на колегата писал по горе.Фреон има налягане прави на 21 бара но перката не помръдва.Четох всичко изписано до момента но не разбрах кои дефекти на перката могат да се поправят и кои не.Моя проблем не е механичен,перката си се върти свободно.Да си търся друга или да я свалям първо и да видя кво може да се направи?
[img]zagadka_padenii_v_futbole_yapfiles.ru.gif[/img]

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 13.09.2004
Местоположение: София
Кара: '97 520i - продадена
Мечтае да кара: M5

Re: Проблем с климатика ( вероятно дехидрататор )

Мнение от M5 » 02 Май 2013, 12:15

Ivo.Ganchew написа:Хайде още един с не работеща перка на климатроника. Колата е 520 M52B20, по принцип знам, че нямам много фреон. Възможно ли е само от това да не тръгва перката? Датчика за външна температура също е повреден и показва -40. Ей сега си направих тест, започва да духа студено, но само докато е в движение колата, спра ли на място почва да си духа топло. Вдигнах капака и видях че не се върти перката, врътнах я с отверка не е задържала нещо.

Смени първо датчика за външна температура. Климатика взима информация от този датчик и пуска перката. Ако навън е -40, няма нужда от допълнително охлаждане.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 19.12.2012
Местоположение: охрид МК
Пол: Мъж
Кара: е39 530д 2001

Re: Проблем с климатика ( вероятно дехидрататор )

Мнение от alachr1 » 02 Май 2013, 17:23


Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook