Проблем с климатика ( вероятно дехидрататор )
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: Проблем с климатика ( вероятно дехидрататор )
deyan-enchev написа:LUBO 555 написа: ...
Провери си бушона 70А зад жабката.....
Колега не пишете неща които са грешни.
Зад жабката НЕ трябва да има бушон 70А, нито на позиция 75 нито на позиция 76.
Там са съответно 50А и 40А - Fuse Maxi.
Вярно,колега,
Грешката е моя.Бушона е 50А
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Проблем с климатика ( вероятно дехидрататор )
LUBO 555 написа:Щото като няма достатъчно газ да направи налягане,от там да се повиши температурата,не се включва перката за да го охлади.
Перката се включва винаги, на първа степен, след като натиснеш копчето със снежинката.

Единственно не се включва, ако външната температура е под 10 градуса.
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: Проблем с климатика ( вероятно дехидрататор )
badsharki написа:LUBO 555 написа:Щото като няма достатъчно газ да направи налягане,от там да се повиши температурата,не се включва перката за да го охлади.
Перката се включва винаги, на първа степен, след като натиснеш копчето със снежинката.
Единственно не се включва, ако външната температура е под 10 градуса.

Няма общо между бутона със снежинката и перката
- goguma
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 27.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: '09 E92 N47; '08 E60 N53B30
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: RIP E39 2010-2019 :(
Re: Проблем с климатика ( вероятно дехидрататор )
LUBO 555 написа:badsharki написа:LUBO 555 написа:Щото като няма достатъчно газ да направи налягане,от там да се повиши температурата,не се включва перката за да го охлади.
Перката се включва винаги, на първа степен, след като натиснеш копчето със снежинката.
Единственно не се включва, ако външната температура е под 10 градуса.
Може да си работи климатика няколко минути,преди да се включи перката.Тоест докато направи 17,5бара
Няма общо между бутона със снежинката и перката



Първа степен включва автоматично с натискането на снежинката, колега, няма значение колко бара е моментното налягане в системата

ПП: перката не се включва заедно със натискането на снежинката единствено когато е около или под 8-9 градуса навън /както е отбелязал колегата badsharki/ . Тогава поработа 5-10 минути без перка докато качи налягането и температурата и пак се включва. Тоест има вариант да не включи перката заедно със снежинката, но само при определени условия. В летните жеги /а дори и в топлата вече пролет/ ако не включи веднага перката пиши резисторът на първа степен /а може и на втора/ за бегал

Всъщност май всички казваме едно и сщо по различни начини

Последна промяна goguma на 29 Апр 2013, 18:59, променена общо 2 пъти
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Проблем с климатика ( вероятно дехидрататор )
В случай че трябва да сме точни за втората степен:
http://wds.spaghetticoder.org/en/svg/sp ... .svg?m=e39
Границите са:
Над 20 бара
Под 17.5 бара
http://wds.spaghetticoder.org/en/svg/sp ... .svg?m=e39
Границите са:
Над 20 бара
Под 17.5 бара
Последна промяна deyan-enchev на 24 Юли 2012, 14:10, променена общо 1 път
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Проблем с климатика ( вероятно дехидрататор )
Аз точно след малко отивам на климатикджията, че имам абсолютно същия проблем, и ще докладвам
Моята перка е от поколението с електронно управление, и проработва само за 1-2 секунди след като натисна снежинката.
Реших на БМВ то за 10 годишния му рожден ден да му подаря фреон

Реших на БМВ то за 10 годишния му рожден ден да му подаря фреон

- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Проблем с климатика ( вероятно дехидрататор )
sadex5 написа:Аз точно след малко отивам на климатикджията, че имам абсолютно същия проблем, и ще докладвамМоята перка е от поколението с електронно управление, и проработва само за 1-2 секунди след като натисна снежинката.
Реших на БМВ то за 10 годишния му рожден ден да му подаря фреон
Колега , с тебе си се гониме с проблемите. Съвсем еднакви идват...
Ще чакам инфо иначе и аз ще дам към петък.
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Проблем с климатика ( вероятно дехидрататор )
Сега идвам от климатикаджията. Закачихме я колата на стенд, и показа че уж досега съм нямал фреон, бил е около 70 грама. Изпомпиха го, и наляха пресен, към 760 грама. Човека ми даде една голяма бележка със това как е протекъл процеса и т.н
Обаче изненада- перката не тръгна никаква. Аз много бързах за работа и газ от сервиза, по пътя духаше зверски, но на първия светофар разбрах че перката никаква не сработва.....
Обедната почивка излязох да установя пак проблема откъде е, при откачането на куплунга на перката и отново закачането му сякаш леко се помръдва или тръгва за 1 секунда и пак спира....Климатик на място няма...
Откачих куплунга на пресостата за проба, и двигателя веднага променя оборотите си.....Пак си го закачих и дотам....
Как да го проверя този пресостат ? Има три кабелчета....
Обаче изненада- перката не тръгна никаква. Аз много бързах за работа и газ от сервиза, по пътя духаше зверски, но на първия светофар разбрах че перката никаква не сработва.....
Обедната почивка излязох да установя пак проблема откъде е, при откачането на куплунга на перката и отново закачането му сякаш леко се помръдва или тръгва за 1 секунда и пак спира....Климатик на място няма...
Откачих куплунга на пресостата за проба, и двигателя веднага променя оборотите си.....Пак си го закачих и дотам....
Как да го проверя този пресостат ? Има три кабелчета....
- Teogop
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 445
- Регистриран на: 17.12.2007
- Местоположение: София
- Кара: бързо
Re: Проблем с климатика ( вероятно дехидрататор )
Ако "сякаш" означава "със сигурност", значи имаш проблем в електромотора. Виж дали се върти свободно перката на ръка. Ако се върти свободно, значи не е механичен, а по-скоро износени четки....
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Проблем с климатика ( вероятно дехидрататор )
sadex5 написа:Сега идвам от климатикаджията. Закачихме я колата на стенд, и показа че уж досега съм нямал фреон, бил е около 70 грама. Изпомпиха го, и наляха пресен, към 760 грама. Човека ми даде една голяма бележка със това как е протекъл процеса и т.н
Обаче изненада- перката не тръгна никаква. Аз много бързах за работа и газ от сервиза, по пътя духаше зверски, но на първия светофар разбрах че перката никаква не сработва.....
Обедната почивка излязох да установя пак проблема откъде е, при откачането на куплунга на перката и отново закачането му сякаш леко се помръдва или тръгва за 1 секунда и пак спира....Климатик на място няма...
Откачих куплунга на пресостата за проба, и двигателя веднага променя оборотите си.....Пак си го закачих и дотам....
Как да го проверя този пресостат ? Има три кабелчета....
Емо,не се занимавай с глупости а си смени перката. Това е много често срещан и скъп проблем при Х5.
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Проблем с климатика ( вероятно дехидрататор )
Закарах трактора в бокса и довечера ще пиша кво е станало.
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Проблем с климатика ( вероятно дехидрататор )
omegaart написа:Закарах трактора в бокса и довечера ще пиша кво е станало.
Сдухал електромотор се оказа работата ... вече е сменена перката и всичко е ток.
- audi_rulzzz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 19.08.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525dA
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: Проблем с климатика ( вероятно дехидрататор )
Така... днес и при мен се появи проблем.Колата е напълнена с 750 грама фреон с оцветител.Течове никакви.Вакум като от завода..... обаче колата студено НЕ духа.Климатикаджията каза,че не ми залепвала шайбата на компресора... от какво може да е това?
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Проблем с климатика ( вероятно дехидрататор )
Шайбата залепва с ел.магнит. На компресора отгоре влиза едно кабелче, при активиране на климатика там трябва да имаш 12 волта за да залепи шайбата към компресора.
- Ivo.Ganchew
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 18.06.2012
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: Две Е39ки -BMW 520, BMW 540 Touring
Re: Проблем с климатика ( вероятно дехидрататор )
Хайде още един с не работеща перка на климатроника. Колата е 520 M52B20, по принцип знам, че нямам много фреон. Възможно ли е само от това да не тръгва перката? Датчика за външна температура също е повреден и показва -40. Ей сега си направих тест, започва да духа студено, но само докато е в движение колата, спра ли на място почва да си духа топло. Вдигнах капака и видях че не се върти перката, врътнах я с отверка не е задържала нещо.
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани