Изпотяване на фаровете

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 24.10.2007
Местоположение: София/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
Мечтае да кара: Да се разхожда пеша

Изпотяване на фаровете

Мнение от Vasko » 28 Апр 2013, 13:41

Здравейте колеги,
Тъй като ще сменям е34-ката с нещо по-ново и в последните дни се оглеждам за читаво е39-ка имам питане към Вас. Първо идеята ми беше за е38-ца, но в последствие се разубедих и бих се задоволил с е39-ка. Проблема е ,че вече в продължение на два месеца си търся е39-ка и непрекъснато се сблъсквам с този проблем -изпотени фарове . Питането ми е това при всички ли е проблем -този конденз вътре или аз попадам на такива екземпляри? За протокола само да уточня, че си търся дизел 530 и задължително автомат около 99 до 2001 година. Ще съм Ви благодарен ако ми отговорите на този въпрос, защото е много неприятно хубава визия, а вътре като погледнеш фаровете и този конденз и ....:(((
Яжте, пийте и си носете новите дрехи и си карайте количките ,че животът е крaтък ..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3206
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Re: Изпотяване на фаровете

Мнение от laviatan » 28 Апр 2013, 14:04

Има доста писано по тези теми . Трудна е борбата с конденза . Един познат си взе х6 на година и тя така :shock:
Аз на Е60-ката имах същия проблем. След доста четене по въроса и малко постоянство се преборих.
1. прегледай отворите през които фара "диша" - отдушниците да не са запушени.
2. караш колата и вечерта отваряш капаците на фара . Сутринта ги слагаш пак. Пак появи ли се конденз пак така - на топла кола вечерта махаш капаците и сутринта ги връщаш.
3. закрепи на капачките отзад няколко пакетчета силикагел / слагат се в кутиите на нови ел.уреди и в по-качествените обувки.
През определен период от време се сменят тези пакетчета .
Аз се преборих по този начин за 2-3 седмици с този проблем доста добре /вече няма никакъв конденз/ :yes:
п.с.-това далеч не е проблем само на по-новите бмв-та . Виж и другите автофоруми ,че имат същия проблем :mhihi:
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 19.04.2011
Местоположение: София

Re: Изпотяване на фаровете

Мнение от rosen vanev » 28 Апр 2013, 14:06

Здрасти колега. Аз съм с фейс лифт фарове на моята и само веднъж тази зима бяха кондензирали, когато колата престоя няколко дни в сервиз, но след като си я взех за около един час се оправиха. От тогава не съм имал проблеми.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 525
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39

Re: Изпотяване на фаровете

Мнение от Mitaka85 » 05 Май 2013, 10:21

Колега, карай на дълги през деня (така няма да им пречиш) два три дена и ще се махме за доста време.
Аз така реших проблема. Няма дръго спасение!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 296
Регистриран на: 4.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520i M52B20TU

Re: Изпотяване на фаровете

Мнение от mishoval » 06 Май 2013, 1:27

Аз пък защо никога не съм имал конденз, дори съм си сложил китайски ейндъл ейс? Явно при вас от някъде влиза влага.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1659
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Изпотяване на фаровете

Мнение от Z3Ro* » 07 Май 2013, 16:35

И аз да споделя малко опит - от Декември съм с Е39. Моята си дойде от Германия със запотени фарове.
След доста четене си реших проблема, надявам се, по следния начин:
сваляне на фаровете /държат се на по 4 болта/, разглобяване и почистване на отдушниците. През това време установих, че като духна през единия отдушник, е необходимо известно усилие въздухът да премине през фара, което усилие ми се стори по-голямо от нормалното. Както и други колеги са писали по въпроса, прецених и аз, че влагата е резултат от недобрата вентилация на фара, а не от проникването на влага вътре /навън студено, вътре във фара топло и ето конденз/. Като отделиш стъклата от фаровете, в долния ъгъл на стъклата от вътрешната страна /откъм двигателя/ на пластмасовия корпус има един отвор, който всъщност е от две части. Този отвор служи, за да може въздухът вътре във фара да циркулира между двата отдушника. Аз го разширих този отвор - става лесно с няколко дупчици с малка бургия или с клещи-резци. Подсуших фаровете както са разглобени със сешоар и накрая, преди да ги сглобя, сложих по две пакетчета силикагел на фар, както колегата по-горе е написал.
От тогава не съм имал проблеми със запотяване на фаровете.

Поздрави и скоро да се похвалиш с машината!


Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: Peterborough
Кара: CLS350 и Е39

Re: Изпотяване на фаровете

Мнение от ivoo » 08 Май 2013, 22:41

Силикагел-а е временна работа , да не кажа никаква.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook