Отстраняване на имобилайзер на 520i (1989) - Как?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 1.10.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E34 520i
Мечтае да кара: BMW M6

Отстраняване на имобилайзер на 520i (1989) - Как?

Мнение от BlueZone » 25 Апр 2013, 9:52

Здравейте,
Тъй като изчетох де що успях да намеря инфо за имобилайзери на E34, обаче никъде не открих как се отстранява/байпасва/маха въпросния имобилайзер, реших все пак да пусна тема по случая.
Малко предистория - имах утечка и ходих при един алармаджия, който ми разкачи всичкото жици, модули и какво ли не и се разбра, че утечката е от модула за централното. След като всичко беше вързано както си беше (или поне би трябвало), паркирах колата и на другия ден отказа да пали по един специфичен начин, а именно - върти стартера, пали и след 2-3 секунди гасне. При втори опит, изобщо не пали, ами само върти. Разкачам акумулатора за малко, после като го закача пак, цялата история с паленето се повтаря дословно. Междувременно ми направи впечатление, че като дам на контакт, преди се чуваше един гонг, който сега го няма. И тъй като във подобните тук теми, навсякъде съвета беше премахване на имобилайзера, но никъде не се спомена ваше какво точно представлява този имобилайзер, къде се намира и как се маха, пускам тази тема с конкретния въпрос:
Премахването на имобилайзера мога ли да го свърша самостоятелно и ако да - как?
Благодаря предварително :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Отстраняване на имобилайзер на 520i (1989) - Как?

Мнение от zvetiko » 25 Апр 2013, 13:04

Ако е имобилайзер, нито ще върти, нито ще пали.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 204
Регистриран на: 4.01.2012
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 320i Coupe, BMW e46 ci
Детайли за колата: шест цилиндров звяр

Re: Отстраняване на имобилайзер на 520i (1989) - Как?

Мнение от NoMoreRules » 25 Апр 2013, 15:01

zvetiko написа:Ако е имобилайзер, нито ще върти, нито ще пали.

Ако е имобилайзер ще върти но няма да пали.
Изображение
Само че едно е да отворят талона с 316,а под капака ония туч м50, дето и кьорав да си пак ще го чуеш :mhihi:


старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Отстраняване на имобилайзер на 520i (1989) - Как?

Мнение от zvetiko » 25 Апр 2013, 16:53

NoMoreRules написа:
zvetiko написа:Ако е имобилайзер, нито ще върти, нито ще пали.

Ако е имобилайзер ще върти но няма да пали.


Става въпрос да фабричен имобилайзер- при него стартера не върти.

Тъй като изчетох де що успях да намеря инфо за имобилайзери на E34,...

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 1.10.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E34 520i
Мечтае да кара: BMW M6

Re: Отстраняване на имобилайзер на 520i (1989) - Как?

Мнение от BlueZone » 25 Апр 2013, 19:03

По принцип моя имобилайзер прави точно така, както описах в началото, ако колата е загасена и не е изваден ключа (например като спра да зареждам на бензиностанция) и след това я запаля и не цъкна копчето.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: Отстраняване на имобилайзер на 520i (1989) - Как?

Мнение от alchohol » 25 Апр 2013, 20:30

Има имобилайзери, които прекъсват подаването на горивото. Колата пали, минаваш примерно десетина метра и гасне, ако не го изключиш. Най-вероятно твоят е от този тип, но ме съмнява да е фабричния.
Според мен това е функция на алармата.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 15.12.2006
Местоположение: София/Русе
Пол: Мъж
Кара: E38 730dA 184Hp '00- Black Pearl :)
Мечтае да кара: X5 Le Mans :):):)

Re: Отстраняване на имобилайзер на 520i (1989) - Как?

Мнение от ecko_becko » 25 Апр 2013, 21:33

Колегата е написал 1989г. Е34 не знам да има такова с EWS :oops: от тази година и ако има и проблема е с него няма да върти ама хич поне на моята като се извади чипа и се завърти за палене не се случва нищо :yes: .

Но щом има алармаджия в схемата сигурно е с допълнителна аларма с имобилаизер което вече си е тъмна индия :banghead: . Според мен ако има аларма допълнителна с резачките и в кофата а ако е с оригинален имобилайзер в което се съмнявам си трябва майстор който има необходимата апаратура.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Отстраняване на имобилайзер на 520i (1989) - Как?

Мнение от zvetiko » 26 Апр 2013, 8:18

ecko_becko написа:Колегата е написал 1989г. Е34 не знам да има такова с EWS :oops: от тази година и ако има и проблема е с него няма да върти ама хич поне на моята като се извади чипа и се завърти за палене не се случва нищо :yes: .

Но щом има алармаджия в схемата сигурно е с допълнителна аларма с имобилаизер което вече си е тъмна индия :banghead: . Според мен ако има аларма допълнителна с резачките и в кофата а ако е с оригинален имобилайзер в което се съмнявам си трябва майстор който има необходимата апаратура.


Колега, наистина е така. EWS1 се монтира от 01.94г.

Дал си и правилното решение:
Но щом има алармаджия в схемата сигурно е с допълнителна аларма с имобилаизер което вече си е тъмна индия . Според мен ако има аларма допълнителна с резачките и в кофата

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Отстраняване на имобилайзер на 520i (1989) - Как?

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 26 Апр 2013, 8:49

да кажем от 1.95. е34 94та с евс не съм видял още.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 15.12.2006
Местоположение: София/Русе
Пол: Мъж
Кара: E38 730dA 184Hp '00- Black Pearl :)
Мечтае да кара: X5 Le Mans :):):)

Re: Отстраняване на имобилайзер на 520i (1989) - Как?

Мнение от ecko_becko » 26 Апр 2013, 9:27

zvetiko написа:
ecko_becko написа:Колегата е написал 1989г. Е34 не знам да има такова с EWS :oops: от тази година и ако има и проблема е с него няма да върти ама хич поне на моята като се извади чипа и се завърти за палене не се случва нищо :yes: .

Но щом има алармаджия в схемата сигурно е с допълнителна аларма с имобилаизер което вече си е тъмна индия :banghead: . Според мен ако има аларма допълнителна с резачките и в кофата а ако е с оригинален имобилайзер в което се съмнявам си трябва майстор който има необходимата апаратура.


Колега, наистина е така. EWS1 се монтира от 01.94г.

Дал си и правилното решение:
Но щом има алармаджия в схемата сигурно е с допълнителна аларма с имобилаизер което вече си е тъмна индия . Според мен ако има аларма допълнителна с резачките и в кофата


:yes: Тази която карам сега 96' е първата с EWS която имам а съм имал още 4 други преди тази от по стари години и не са били оборудвани с фабрик и затова предположих че 89' няма шанс да е с фабрик. А и научих нещо ново 8) преди средата или края на 94' и началото на 95' няма Е34 с EWS.

А колкото до алармаджията повечето са :banghead: :banghead: :bang: :ranting: и аз така процедирам при проблем с вече поставена аларма на колата проследявам кабела на иммо-то и възстановявам връзката, а останалото направо с резачките и в кофата и не се занимавам.

Колегата ако държи колата му да има аларма с блокаж на запалването, може сам да си монтира илиенска за 30-на лв. или само управление на централно за 15-20лв.(монтирал съм 2-3пъти) най вероятно ще е по кадърно монтирана от 80 - 90% от "майсторите" на аларми :mhihi: и ако се предаде алармата ще може да си я махне сам за нула време. Все пак знаем, че сериозните крадци алармата няма да ги спре. За мишките дето бръмчат на CD-та е достатъчен един мигащ диод на таблото :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 15.12.2006
Местоположение: София/Русе
Пол: Мъж
Кара: E38 730dA 184Hp '00- Black Pearl :)
Мечтае да кара: X5 Le Mans :):):)

Re: Отстраняване на имобилайзер на 520i (1989) - Как?

Мнение от ecko_becko » 26 Апр 2013, 9:30

ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:да кажем от 1.95. е34 94та с евс не съм видял още.



Малко :OT: надявам се модераторския екип да ме извини :oops:

Колега искам да попитам - подписа ти много ми допада все пак съм има няма 140кг. :mhihi: видях някъде снимки и на стикери за колата, какво е условието да се сдобия с такива?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Отстраняване на имобилайзер на 520i (1989) - Как?

Мнение от zvetiko » 26 Апр 2013, 10:33

От 09.93 се монтира първата версия на Drive Away Protection

EWS I се монтира от 01.94г. - логично е да го има след като има EWS II и т.н. ;)

EWS II се монтира от 01.95г.

EWS III се монтира от 1997г. от различен месец в зависимост от това дали става въпрос за Е39 или Е38.

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 1.10.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E34 520i
Мечтае да кара: BMW M6

Re: Отстраняване на имобилайзер на 520i (1989) - Как?

Мнение от BlueZone » 26 Апр 2013, 14:10

Има някаква аларма слагана, обаче в сервиза, в който ходя по принцип, я разкачиха от тока още преди една година - не са махали нищо де. При това положение все още ли остава варианта направо "с резачките и в кофата" или?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Отстраняване на имобилайзер на 520i (1989) - Как?

Мнение от cod-cdbp » 26 Апр 2013, 14:57

BlueZone написа:Има някаква аларма слагана, обаче в сервиза, в който ходя по принцип, я разкачиха от тока още преди една година - не са махали нищо де. При това положение все още ли остава варианта направо "с резачките и в кофата" или?


Eстествено, че с резачките и в кофата, за какво трябва да си съсипваш излишно нервите повече ?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: Отстраняване на имобилайзер на 520i (1989) - Как?

Мнение от alchohol » 26 Апр 2013, 20:55

Гледай да оправиш нещата, а не да ги изрежеш.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook