голям проблем помагайте
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- milenskia525
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 2.11.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39
Re: голям проблем помагайте
Ако отварят всички заедно,ако се заслушаш се чува,а ако само разхода ти е завишен и нямаш други симптоми,аз лично се съмнявам за датчик разпределителен вал
- nakata78
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: e60
- Мечтае да кара: x6
Re: голям проблем помагайте
ами аз на бензин разлика в двигателя не усещах,но не съм я засичал колко гори на бензин.но поразпитах малко и ми казаха че би трябвало да гори повече,само така може да се осети или като се закачи на комп ще покаже грешка и като се изтрие тази грешка и на ново се закачи,пак я показва!
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: голям проблем помагайте
колеги вие май не си познавате колите
който и от датчиците на коляновия или на разпределителния да се скапе, колата става мудна все едно теглите натоварено ремарке. разликата е осезаема неможе да не ви направи впечатление.
аа това за диагностиките по звук , мирис , и поглед са пълни глупости!!! тук има хора със страшно богат опит, които въпреки всичко ще направят диагностика за 100% диагноза.

аа това за диагностиките по звук , мирис , и поглед са пълни глупости!!! тук има хора със страшно богат опит, които въпреки всичко ще направят диагностика за 100% диагноза.
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: голям проблем помагайте


- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: голям проблем помагайте
niki81vd написа:Не говорим за удобствата когато си в града, а когато си далеч. На всички ни е ясно къде и как да подходим, когато познатете и компютрите са под ръка, но когато съм на майната си, няма да седя и да чакам майстора да си зареже паратата в сервиза или жената в леглото. Говорим, слагаш и се прибираш, после по сервизите. На пътя до сега не съм оставал, поне с по старата генерация автомобили. За мен е полезно да знам че горе посоченото е голям % от даден датчик, при датчика на коляновия вал, нещата не са такива, изпитах ги по нова година на собствения си гръб. В добрия случай пали, някак си и работи стабилно само на обороти, трудно се форсира, но се движиш, в лошия случай си оставаш на пътя, няма палене няма нищо.
Все си мисля че сме тук много време, за да си помогнем и да не прекараме много време на пътя в почесване по главите.
Хубаво е когато някой може да ти обясни и да те насочи, за да вземеш възможно най-малко и най точните части и инструменти и да се прибереш за минимално време.
с извинение , че се отдалечихме от темата, само да добавя.....не всеки може да тълкува правилно проблема. което води до подмяна на здрави часи и неопавдана инвестиция. правилната диагноза е най важното....всичко останало е лично решение как ще се подходи.
- milenskia525
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 2.11.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39
Re: голям проблем помагайте
NAPSTERS написа:niki81vd написа:Не говорим за удобствата когато си в града, а когато си далеч. На всички ни е ясно къде и как да подходим, когато познатете и компютрите са под ръка, но когато съм на майната си, няма да седя и да чакам майстора да си зареже паратата в сервиза или жената в леглото. Говорим, слагаш и се прибираш, после по сервизите. На пътя до сега не съм оставал, поне с по старата генерация автомобили. За мен е полезно да знам че горе посоченото е голям % от даден датчик, при датчика на коляновия вал, нещата не са такива, изпитах ги по нова година на собствения си гръб. В добрия случай пали, някак си и работи стабилно само на обороти, трудно се форсира, но се движиш, в лошия случай си оставаш на пътя, няма палене няма нищо.
Все си мисля че сме тук много време, за да си помогнем и да не прекараме много време на пътя в почесване по главите.
Хубаво е когато някой може да ти обясни и да те насочи, за да вземеш възможно най-малко и най точните части и инструменти и да се прибереш за минимално време.
с извинение , че се отдалечихме от темата, само да добавя.....не всеки може да тълкува правилно проблема. което води до подмяна на здрави часи и неопавдана инвестиция. правилната диагноза е най важното....всичко останало е лично решение как ще се подходи.
Така е,правилната диагноза е е най-важна,но диагностиката не е гледане на телевизия(както правят много УЖ майстори),съгласявам се,че няма подобро режение от една читава диагностика...
искам да добавя,че не винаги при заминал датчик разпределителен вал се усеща чак толкова много,симптомите биват доста различни,при мен наистена не се усещаше на бензин(ей тва само дето имаше едно минимално замисляне при рязко натискане на газта),но на газ неискаше въобще...
Да не обръщаме темата на спор,живи и здрави и си е най добре да не се чупят старите ни колички,че на никой не му се дават парички

- Gari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: Stuttgart, Германия
- Пол: Мъж
- Кара: Е60, 2006
- Мечтае да кара: Formula
- Детайли за колата: N52B25
Re: голям проблем помагайте
Абе не знам как вие го усещате тоя датчик и какво означава малко или много заминал, ама на мен направо ми се разказа играта. При мен симптомите бяха:
1.Невъзможност да се тръгне от място с по-малко от 4000 оборота. Ако излизам от подземен гараж, то е със засилване и педала до края и то на полусъединител.
2.Невероятен разход, двигателя се залива с гориво, защото датчика отчита, че вала е в отворено положение и налива бензин с кофата. След 4000 оборота се оправя
3.Трудно палене - понякога пали от четвърт, понякога върти като луда докато запали.
4.Гасне когато и е кеф.
5.Никаква тяга под 4000 оборота.
6.На газ вървеше доволно.
След като си смених двата датчика (разпределителен вал) даже и на коляновия (ЗАДЪЛЖИТЕЛНО оригинален) не можах да си позная колата. И при мен на едната диагностика излезе датчик разпределителен вал, на друга - колянов, но не се поколебах и ги смених всичките. Това мога да кажа аз.
1.Невъзможност да се тръгне от място с по-малко от 4000 оборота. Ако излизам от подземен гараж, то е със засилване и педала до края и то на полусъединител.
2.Невероятен разход, двигателя се залива с гориво, защото датчика отчита, че вала е в отворено положение и налива бензин с кофата. След 4000 оборота се оправя
3.Трудно палене - понякога пали от четвърт, понякога върти като луда докато запали.
4.Гасне когато и е кеф.
5.Никаква тяга под 4000 оборота.
6.На газ вървеше доволно.
След като си смених двата датчика (разпределителен вал) даже и на коляновия (ЗАДЪЛЖИТЕЛНО оригинален) не можах да си позная колата. И при мен на едната диагностика излезе датчик разпределителен вал, на друга - колянов, но не се поколебах и ги смених всичките. Това мога да кажа аз.

Не искам много, искам всичко!
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]