Висок разход 318ТДС-решено
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Висок разход 318ТДС
vld написа:Няма пушек, само прави като мокро петно на асвалта, като работи на място сутрин, мисля че е нормално все пак всичко е студено , а изгорелите газове са топли и докато не се загрее генерацията може би прави конденз вътре, знам ли
Това си е така.Няма начин да не прави конденз.Не мисля ,че тряба да се притесняваш.
По темата на Владо.10/100 си е повече от приличен разход.Горе долу толкова си гори м51 в градски условия.Доколкото си спомням помпата му беше пълен сток аванс и гориво.
Мисля ,че не е лошо да се прегледат колела и накладки,иначе няма причина да гори света тая кола.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- mgate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
Re: Висок разход 318ТДС
градски разход 7 /100 бургас и извънградски 5 на 80 км/ч на темпомат с чип съм
Re: Висок разход 318ТДС
Да 10 може да е приличен резултат ама кат съм я настъпвал как си знам отиваше 13
. Тъй че квото и да е е множко та нека мине малко време и засека с новата центровка и ще си покаже макар че май ангренажа си е изпял песента . Чудно ми е как толкоз да си проличава щот не пуши мамка й , тогава де отива тая нафта
.


- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: Висок разход 318ТДС
Аз също съм много доволен от ТДС-а, откъм здравина и икономия. Навъртял съм му доста километри, а почти нищо сериозно не съм ремонтирал. Но аз си го карам нормално. Извънградско, сам и без багаж, (с около 100км/ч) ми дава разход 5 на 100. Само градско (но в Дупница, където няма голям трафик) никога не ми е качвал над 7 на 100. Смесеният му радход винаги ми удря на 6 на 100.
Висок разход 318ТДС - решено
Показа си рогцата ТДС-а ма му баяхме и се оправи
. Та смених скоро ангренаж ( благодарности на Пресиян за професионализма
) и като свалихме главицата се видя прескачане на компресия между цилиндрите откъдето част от проблема с високия разход , а другото го отдавам на много разтегнатите вериги ( направо узрели да прескочи зъб ) . Та сега разхода ( изчаках да покарам и засека 10-на дена ) падна с около 1.5 - 2 литра отчитайки и по-ниските температури и това ,че два дена карах в авариен режим ( с неработеща умна дюза , така се случи ) . Да майна търкаля колелата и с прекъснато инфо до компа не съм я спирал два пълни работни дни си изкара , ей тва най-много и харесах на тая кола неще да гасне и "ранена "
. Та по темата реши се тоя така мъчителен проблем и извода и по-скоро препоръка от мен е , сменяйте си веригите докат е време че наистина както беше споделил Пресиян тоя матор не ги усеща гадините кат се отпуснат палеше си до последно все едно нищо и няма , не пушеше , вървеж нормален и така. Та не съм очаквал и това с гарнитурата и прескачането на компресия , мотора се е мъчил и пречил сам себе си каква е причината довела до това не ме интересува , но по-надолу по мотора видях и друго ( за друга тема е ) което ме наведе на извода , че по-по-предния собственик на автомобила ( поне стотина хил. км преди аз да я подкарам ) си е оставил ръцете по нея или може би сервиза в който е била за ремонт и отваряне на главицата. Живи и здрави .



- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Висок разход 318ТДС-решено
Какво имаш предвид под прескачане на компресия?
Ниска на някой цилиндър?
Ниска на някой цилиндър?

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: Висок разход 318ТДС-решено
Stanchev написа:Има предвид пробив на гарнитурата между 2 съседни цилиндъра.
Yes !
Re: Висок разход 318ТДС-решено
Здравейте колеги. Видях, че в темата става дума за разтегната ангренажна верига на 318 ТДС Е36. Моето е комби от 1998 г. Мисля, че и при мен го има този проблем - когато колата е студена, пали и върви добре. След като започне да загрява, започва да тресе на праезн ход, пуши много (сиво-син пушек) и след време гасне. Докато не изстине - не може да запали. След като изстине - пали нормално и се получава пак същото. Според мен се държи, сякаш губи центровка, но не съм специалист, затова бих искал да чуя и вашето мнение. Благодар предварително!
- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: Висок разход 318ТДС-решено
Celtic написа:Здравейте колеги. Видях, че в темата става дума за разтегната ангренажна верига на 318 ТДС Е36. Моето е комби от 1998 г. Мисля, че и при мен го има този проблем - когато колата е студена, пали и върви добре. След като започне да загрява, започва да тресе на праезн ход, пуши много (сиво-син пушек) и след време гасне. Докато не изстине - не може да запали. След като изстине - пали нормално и се получава пак същото. Според мен се държи, сякаш губи центровка, но не съм специалист, затова бих искал да чуя и вашето мнение. Благодар предварително!
На много дизели им прегрява електрониката(колкото е има на ГНП) има хора които се занимават с ремонта им и проблема се решава ако е там... Ако не е, следват други неща като врига например, но по вероятно да е ГНП-то самата електроника прегрява..
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1909
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: Висок разход 318ТДС-решено
Celtic написа:Здравейте колеги. Видях, че в темата става дума за разтегната ангренажна верига на 318 ТДС Е36. Моето е комби от 1998 г. Мисля, че и при мен го има този проблем - когато колата е студена, пали и върви добре. След като започне да загрява, започва да тресе на праезн ход, пуши много (сиво-син пушек) и след време гасне. Докато не изстине - не може да запали. След като изстине - пали нормално и се получава пак същото. Според мен се държи, сякаш губи центровка, но не съм специалист, затова бих искал да чуя и вашето мнение. Благодар предварително!
Първа стъпка-една читава диагностика

Re: Висок разход 318ТДС-решено
Втора стъпка отваряш капака на клапаните и си проверяваш центровка газоразпределение . След това се насочваш на ГНП и по-точно сваляне и качване на стенд да се види прави долницата на какво дередже е. Ама и диагностиката може да те насочи донякъде добре.
Re: Висок разход 318ТДС-решено
Уважаеми колеги, много ви благодаря за съветите. Компютърна диагностика правих, но след като прочетох вашите съвети, ще отида на още една, но при друг диагностик. Това за прегряването на електрониката ми звучи логично и познато. Едно време имах един руски мотор с електронно (!) запалване. Което правеше точно това - прегряваше и отказваше. Но докато разбера откъде идва проблема, потроших нерви за 5 години напред. Още веднъж - благодаря! 

Re: Висок разход 318ТДС-решено
Нещо бъркате . На тоз двигател няма кво да му прегрее в гнп , там само един термистор има . ВП44 е помпата с проблем с прегряване и по-точно гори един транзистор . Вадиш Аутодата и си виждаш схемите за проверка на датчиците и почваш с мултицета да мериш включително и тоз термистор , който не е тайна участва в смятането на горивото, но пък чак да пуши от него се съмнявам.
Re: Висок разход 318ТДС-решено
Уважаеми колеги, проблемът се оказа наистина във веригите. И двете бяха разтегнати с около 10-12 милиметра. Покрай тях се наложи да сменя два обтегача (т-нар. банани), маслен обтегач, някакъв успокоител, гарнитура на главата и успокоител на пистовия ремък... Доста неща, но сега мотора работи тихо, а колата върви доволно добре.
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]