голям проблем помагайте

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 2.11.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: BMW e39

Re: голям проблем помагайте

Мнение от milenskia525 » 25 Апр 2013, 7:13

Ако отварят всички заедно,ако се заслушаш се чува,а ако само разхода ти е завишен и нямаш други симптоми,аз лично се съмнявам за датчик разпределителен вал

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж
Кара: e60
Мечтае да кара: x6

Re: голям проблем помагайте

Мнение от nakata78 » 25 Апр 2013, 10:13

ами аз на бензин разлика в двигателя не усещах,но не съм я засичал колко гори на бензин.но поразпитах малко и ми казаха че би трябвало да гори повече,само така може да се осети или като се закачи на комп ще покаже грешка и като се изтрие тази грешка и на ново се закачи,пак я показва!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: голям проблем помагайте

Мнение от NAPSTERS » 25 Апр 2013, 21:16

колеги вие май не си познавате колите :censored: който и от датчиците на коляновия или на разпределителния да се скапе, колата става мудна все едно теглите натоварено ремарке. разликата е осезаема неможе да не ви направи впечатление.
аа това за диагностиките по звук , мирис , и поглед са пълни глупости!!! тук има хора със страшно богат опит, които въпреки всичко ще направят диагностика за 100% диагноза.
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: голям проблем помагайте

Мнение от NAPSTERS » 25 Апр 2013, 22:24

:mhihi: е точно това не са мийсторите, ела да смениме това ако не е от него ще смениме другото. а стига бе :banghead: ако теб те устойва тоя начин ОК. тичай по твоя начин, но питай всеки който се занимава с коли и ще ти каже , че това не е правилния подход.
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: голям проблем помагайте

Мнение от NAPSTERS » 25 Апр 2013, 22:49

niki81vd написа:Не говорим за удобствата когато си в града, а когато си далеч. На всички ни е ясно къде и как да подходим, когато познатете и компютрите са под ръка, но когато съм на майната си, няма да седя и да чакам майстора да си зареже паратата в сервиза или жената в леглото. Говорим, слагаш и се прибираш, после по сервизите. На пътя до сега не съм оставал, поне с по старата генерация автомобили. За мен е полезно да знам че горе посоченото е голям % от даден датчик, при датчика на коляновия вал, нещата не са такива, изпитах ги по нова година на собствения си гръб. В добрия случай пали, някак си и работи стабилно само на обороти, трудно се форсира, но се движиш, в лошия случай си оставаш на пътя, няма палене няма нищо.
Все си мисля че сме тук много време, за да си помогнем и да не прекараме много време на пътя в почесване по главите.
Хубаво е когато някой може да ти обясни и да те насочи, за да вземеш възможно най-малко и най точните части и инструменти и да се прибереш за минимално време.

с извинение , че се отдалечихме от темата, само да добавя.....не всеки може да тълкува правилно проблема. което води до подмяна на здрави часи и неопавдана инвестиция. правилната диагноза е най важното....всичко останало е лично решение как ще се подходи.
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 2.11.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: BMW e39

Re: голям проблем помагайте

Мнение от milenskia525 » 26 Апр 2013, 7:21

NAPSTERS написа:
niki81vd написа:Не говорим за удобствата когато си в града, а когато си далеч. На всички ни е ясно къде и как да подходим, когато познатете и компютрите са под ръка, но когато съм на майната си, няма да седя и да чакам майстора да си зареже паратата в сервиза или жената в леглото. Говорим, слагаш и се прибираш, после по сервизите. На пътя до сега не съм оставал, поне с по старата генерация автомобили. За мен е полезно да знам че горе посоченото е голям % от даден датчик, при датчика на коляновия вал, нещата не са такива, изпитах ги по нова година на собствения си гръб. В добрия случай пали, някак си и работи стабилно само на обороти, трудно се форсира, но се движиш, в лошия случай си оставаш на пътя, няма палене няма нищо.
Все си мисля че сме тук много време, за да си помогнем и да не прекараме много време на пътя в почесване по главите.
Хубаво е когато някой може да ти обясни и да те насочи, за да вземеш възможно най-малко и най точните части и инструменти и да се прибереш за минимално време.

с извинение , че се отдалечихме от темата, само да добавя.....не всеки може да тълкува правилно проблема. което води до подмяна на здрави часи и неопавдана инвестиция. правилната диагноза е най важното....всичко останало е лично решение как ще се подходи.

Така е,правилната диагноза е е най-важна,но диагностиката не е гледане на телевизия(както правят много УЖ майстори),съгласявам се,че няма подобро режение от една читава диагностика...
искам да добавя,че не винаги при заминал датчик разпределителен вал се усеща чак толкова много,симптомите биват доста различни,при мен наистена не се усещаше на бензин(ей тва само дето имаше едно минимално замисляне при рязко натискане на газта),но на газ неискаше въобще...
Да не обръщаме темата на спор,живи и здрави и си е най добре да не се чупят старите ни колички,че на никой не му се дават парички :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 15.12.2009
Местоположение: Stuttgart, Германия
Пол: Мъж
Кара: Е60, 2006
Мечтае да кара: Formula
Детайли за колата: N52B25

Re: голям проблем помагайте

Мнение от Gari » 28 Апр 2013, 11:00

Абе не знам как вие го усещате тоя датчик и какво означава малко или много заминал, ама на мен направо ми се разказа играта. При мен симптомите бяха:
1.Невъзможност да се тръгне от място с по-малко от 4000 оборота. Ако излизам от подземен гараж, то е със засилване и педала до края и то на полусъединител.
2.Невероятен разход, двигателя се залива с гориво, защото датчика отчита, че вала е в отворено положение и налива бензин с кофата. След 4000 оборота се оправя
3.Трудно палене - понякога пали от четвърт, понякога върти като луда докато запали.
4.Гасне когато и е кеф.
5.Никаква тяга под 4000 оборота.
6.На газ вървеше доволно.
След като си смених двата датчика (разпределителен вал) даже и на коляновия (ЗАДЪЛЖИТЕЛНО оригинален) не можах да си позная колата. И при мен на едната диагностика излезе датчик разпределителен вал, на друга - колянов, но не се поколебах и ги смених всичките. Това мога да кажа аз. :yes:
Не искам много, искам всичко!

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook