2002 Е39 530D 193к.с. проблеми
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
2002 Е39 530D 193к.с. проблеми
Здравейте !
Пиша ви относно следните 2 проблема.
Братовчед ми си купи 530д 193к.с. преди 2-3 седмици и от тогава виси по сервизите (а я взе за 8000лв уж трябваше да няма проблеми) - то не бяха проблеми с аудиото, износени шенкели, тампони, носачи, накрайници, криви джанти, angel eyes и кво ли не. Както и да е. Стигна се до следните 2 проблема сега.
При студен мотор като я запали и тресе по негови думи, а като стопли и започва да работи нормално. Някакви идеи ?
И 2рото - до колкото разбрах за тая Е39ка - има помпа в резервоара, помпа под прага и помпата на мотора. Вярно ли е за 2рата помпа ?
Щото моята Х5ца има само в резервоара подкачваща помпа. (А и интересното е, че като я гаси леко притриса и се чува някакво изтракване в ск. кутия.)
А при него, освен като даде контакт като подкачва, се чува как бучи и при запален мотор и не спира. Някакви идеи за това?
Пиша ви относно следните 2 проблема.
Братовчед ми си купи 530д 193к.с. преди 2-3 седмици и от тогава виси по сервизите (а я взе за 8000лв уж трябваше да няма проблеми) - то не бяха проблеми с аудиото, износени шенкели, тампони, носачи, накрайници, криви джанти, angel eyes и кво ли не. Както и да е. Стигна се до следните 2 проблема сега.
При студен мотор като я запали и тресе по негови думи, а като стопли и започва да работи нормално. Някакви идеи ?
И 2рото - до колкото разбрах за тая Е39ка - има помпа в резервоара, помпа под прага и помпата на мотора. Вярно ли е за 2рата помпа ?
Щото моята Х5ца има само в резервоара подкачваща помпа. (А и интересното е, че като я гаси леко притриса и се чува някакво изтракване в ск. кутия.)
А при него, освен като даде контакт като подкачва, се чува как бучи и при запален мотор и не спира. Някакви идеи за това?
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: 2002 Е39 530D 193к.с. проблеми
е той по телефона ли я е купил таз кола
по първия проблем дюзи, датчици, помпа /третата/... ама най-добре да я чуе някой с лаптопче и акъл...
по втория помпата в резервоара работи непрекъснато, ама щом се чува ясно, най-вероятно пътува и тя...
общо взето да не се предава, ще стане колата... ама цената каква ще стане, не е ясно... може да споделите кой ви набута тоз елмаз, ако желаете

по първия проблем дюзи, датчици, помпа /третата/... ама най-добре да я чуе някой с лаптопче и акъл...
по втория помпата в резервоара работи непрекъснато, ама щом се чува ясно, най-вероятно пътува и тя...
общо взето да не се предава, ще стане колата... ама цената каква ще стане, не е ясно... може да споделите кой ви набута тоз елмаз, ако желаете

- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: 2002 Е39 530D 193к.с. проблеми
ама тоо се чува помпата под прага, не в резервоара
колата я взе от Берковица, на някакъв човек, който апартамент щял да си купува. Иначе предмите аморт. са чисто нови, черен кожен салон от М5 в наистина перфектно състояние, и като я караш като цяло не тропаше и вървеше много добре. Ама почнаха да излизат нещата..
Не го знам само защо още не я е закачил на диагностика. Днес ще му кажа, че т'ва с дюзите звучи като много тежка присъда толкова рано
Други идеи?

колата я взе от Берковица, на някакъв човек, който апартамент щял да си купува. Иначе предмите аморт. са чисто нови, черен кожен салон от М5 в наистина перфектно състояние, и като я караш като цяло не тропаше и вървеше много добре. Ама почнаха да излизат нещата..
Не го знам само защо още не я е закачил на диагностика. Днес ще му кажа, че т'ва с дюзите звучи като много тежка присъда толкова рано

Други идеи?
- Niko88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 27.01.2011
- Местоположение: Поморие
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 е70 4.0d
- Мечтае да кара: Валяк
Re: 2002 Е39 530D 193к.с. проблеми
Да не би да ви се чува вентилатора на печка, моята се включваше на всяко отваряне на вратите и отключване на колата докато не я запаля после спираше...
- mavro1978
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 18.05.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
- Детайли за колата: E39 3.0d Touring 07.2001
Re: 2002 Е39 530D 193к.с. проблеми
По вторият проблем може да е помпата под шофьора Моята ту работеше ту спираше и имаше притрисане на мотора студен също и леко придърпване когато я режа Смених я и всичко си дойде на место
- tazzboy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 30.11.2011
- Местоположение: Македония
- Пол: Мъж
- Кара: 525d M-Sport
Re: 2002 Е39 530D 193к.с. проблеми
Ако помпата под шофьорската седалка е сменена с НЕоригинална такава, за това бучи (зуе). Аз я смених тази помпа преди един месец, и сложих една од 90 евро (нова, но не оригинална). В BMW сервиза ми искаха 300+ евро. Та и при мен зуе, от като дадеш контакт започва едно ззззззззз, и го има и при запалена кола и се чува доста. Но, ако колата няма проблеми (нема грешки на помпата, след диагностика), тогава нека кара и да не я мисли. А ако много го дразни това зззззззз, тогава нека пести едни 600 лева и да я смени с нова оригинална. Не ти препоръчвам втора употреба щото не се знае и тя кога ще даде фира.
Номенклатурен номер : 16117165590
Описание : ГОРИВНА ПОМПА-СРЕДНА
Ед.цена (с ДДС) : 549.91 BGN
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Номенклатурен номер : 16117165590
Описание : ГОРИВНА ПОМПА-СРЕДНА
Ед.цена (с ДДС) : 549.91 BGN
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
Re: 2002 Е39 530D 193к.с. проблеми
Помпата под шофьорската седалка при колегата Laviatan е 270 лева, при това оригинална на Пиербург.
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: 2002 Е39 530D 193к.с. проблеми
а някой знае ли какво налягане трябва да прави, ако може да я измерим. Тя да си бучи, стига да работи добре
днес на подемника излязоха едни тампони едни разбити втулки, биалетки... мамата си е е*ало

днес на подемника излязоха едни тампони едни разбити втулки, биалетки... мамата си е е*ало
- tazzboy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 30.11.2011
- Местоположение: Македония
- Пол: Мъж
- Кара: 525d M-Sport
Re: 2002 Е39 530D 193к.с. проблеми
Мисля че (около) 5 bar трябва да е налягането. Може да я видите с INPA колко налягане ще прави. Ето един линк..
http://www.ms-motor-service.com/ximages ... en_web.pdf
http://www.ms-motor-service.com/ximages ... en_web.pdf
- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
Re: 2002 Е39 530D 193к.с. проблеми
ръб написа:а някой знае ли какво налягане трябва да прави, ако може да я измерим. Тя да си бучи, стига да работи добре![]()
днес на подемника излязоха едни тампони едни разбити втулки, биалетки... мамата си е е*ало
Такъв филм да си "бучи" и да работи добре няма!

- tazzboy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 30.11.2011
- Местоположение: Македония
- Пол: Мъж
- Кара: 525d M-Sport
Re: 2002 Е39 530D 193к.с. проблеми
DAEL написа:Такъв филм да си "бучи" и да работи добре няма!
Има, ако не е оригинална.. Както при мен, Hoffer е помпата, си "бучи" и си работи

- mavro1978
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 18.05.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
- Детайли за колата: E39 3.0d Touring 07.2001
Re: 2002 Е39 530D 193к.с. проблеми
tazzboy написа:DAEL написа:Такъв филм да си "бучи" и да работи добре няма!
Има, ако не е оригинална.. Както при мен, Hoffer е помпата, си "бучи" и си работи
Филма да бучи и да не работи добре е само за оригиналните помпи! И моята е неоригинална и доволно си се чува как работи

- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
Re: 2002 Е39 530D 193к.с. проблеми
Вие се радвайте, че още правят някакво налягане, че да нема после теми от сорта "колата умре" или " не вдига повече от 3000 об/мин."!? 

- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: 2002 Е39 530D 193к.с. проблеми
Това което чувате при гасене на двигателя от скоростите вероятно е разбития маховик...
Една хубава диагностика ще ви спести много предположения коя помпа/дюза/датчик има проблем..
П.П Сподели какъв е тоя салон от М5?
Една хубава диагностика ще ви спести много предположения коя помпа/дюза/датчик има проблем..
П.П Сподели какъв е тоя салон от М5?


https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани