Отстраняване на имобилайзер на 520i (1989) - Как?
Модератор: Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- BlueZone
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 1.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 520i
- Мечтае да кара: BMW M6
Отстраняване на имобилайзер на 520i (1989) - Как?
Здравейте,
Тъй като изчетох де що успях да намеря инфо за имобилайзери на E34, обаче никъде не открих как се отстранява/байпасва/маха въпросния имобилайзер, реших все пак да пусна тема по случая.
Малко предистория - имах утечка и ходих при един алармаджия, който ми разкачи всичкото жици, модули и какво ли не и се разбра, че утечката е от модула за централното. След като всичко беше вързано както си беше (или поне би трябвало), паркирах колата и на другия ден отказа да пали по един специфичен начин, а именно - върти стартера, пали и след 2-3 секунди гасне. При втори опит, изобщо не пали, ами само върти. Разкачам акумулатора за малко, после като го закача пак, цялата история с паленето се повтаря дословно. Междувременно ми направи впечатление, че като дам на контакт, преди се чуваше един гонг, който сега го няма. И тъй като във подобните тук теми, навсякъде съвета беше премахване на имобилайзера, но никъде не се спомена ваше какво точно представлява този имобилайзер, къде се намира и как се маха, пускам тази тема с конкретния въпрос:
Премахването на имобилайзера мога ли да го свърша самостоятелно и ако да - как?
Благодаря предварително
Тъй като изчетох де що успях да намеря инфо за имобилайзери на E34, обаче никъде не открих как се отстранява/байпасва/маха въпросния имобилайзер, реших все пак да пусна тема по случая.
Малко предистория - имах утечка и ходих при един алармаджия, който ми разкачи всичкото жици, модули и какво ли не и се разбра, че утечката е от модула за централното. След като всичко беше вързано както си беше (или поне би трябвало), паркирах колата и на другия ден отказа да пали по един специфичен начин, а именно - върти стартера, пали и след 2-3 секунди гасне. При втори опит, изобщо не пали, ами само върти. Разкачам акумулатора за малко, после като го закача пак, цялата история с паленето се повтаря дословно. Междувременно ми направи впечатление, че като дам на контакт, преди се чуваше един гонг, който сега го няма. И тъй като във подобните тук теми, навсякъде съвета беше премахване на имобилайзера, но никъде не се спомена ваше какво точно представлява този имобилайзер, къде се намира и как се маха, пускам тази тема с конкретния въпрос:
Премахването на имобилайзера мога ли да го свърша самостоятелно и ако да - как?
Благодаря предварително

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Отстраняване на имобилайзер на 520i (1989) - Как?
Ако е имобилайзер, нито ще върти, нито ще пали.
- NoMoreRules
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 204
- Регистриран на: 4.01.2012
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 320i Coupe, BMW e46 ci
- Детайли за колата: шест цилиндров звяр
Re: Отстраняване на имобилайзер на 520i (1989) - Как?
zvetiko написа:Ако е имобилайзер, нито ще върти, нито ще пали.
Ако е имобилайзер ще върти но няма да пали.
Само че едно е да отворят талона с 316,а под капака ония туч м50, дето и кьорав да си пак ще го чуеш :mhihi:
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Отстраняване на имобилайзер на 520i (1989) - Как?
NoMoreRules написа:zvetiko написа:Ако е имобилайзер, нито ще върти, нито ще пали.
Ако е имобилайзер ще върти но няма да пали.
Става въпрос да фабричен имобилайзер- при него стартера не върти.
Тъй като изчетох де що успях да намеря инфо за имобилайзери на E34,...
- BlueZone
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 1.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 520i
- Мечтае да кара: BMW M6
Re: Отстраняване на имобилайзер на 520i (1989) - Как?
По принцип моя имобилайзер прави точно така, както описах в началото, ако колата е загасена и не е изваден ключа (например като спра да зареждам на бензиностанция) и след това я запаля и не цъкна копчето.
- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Отстраняване на имобилайзер на 520i (1989) - Как?
Има имобилайзери, които прекъсват подаването на горивото. Колата пали, минаваш примерно десетина метра и гасне, ако не го изключиш. Най-вероятно твоят е от този тип, но ме съмнява да е фабричния.
Според мен това е функция на алармата.
Според мен това е функция на алармата.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- ecko_becko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 15.12.2006
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E38 730dA 184Hp '00- Black Pearl :)
- Мечтае да кара: X5 Le Mans :):):)
Re: Отстраняване на имобилайзер на 520i (1989) - Как?
Колегата е написал 1989г. Е34 не знам да има такова с EWS
от тази година и ако има и проблема е с него няма да върти ама хич поне на моята като се извади чипа и се завърти за палене не се случва нищо
.
Но щом има алармаджия в схемата сигурно е с допълнителна аларма с имобилаизер което вече си е тъмна индия
. Според мен ако има аларма допълнителна с резачките и в кофата а ако е с оригинален имобилайзер в което се съмнявам си трябва майстор който има необходимата апаратура.


Но щом има алармаджия в схемата сигурно е с допълнителна аларма с имобилаизер което вече си е тъмна индия

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Отстраняване на имобилайзер на 520i (1989) - Как?
ecko_becko написа:Колегата е написал 1989г. Е34 не знам да има такова с EWSот тази година и ако има и проблема е с него няма да върти ама хич поне на моята като се извади чипа и се завърти за палене не се случва нищо
.
Но щом има алармаджия в схемата сигурно е с допълнителна аларма с имобилаизер което вече си е тъмна индия. Според мен ако има аларма допълнителна с резачките и в кофата а ако е с оригинален имобилайзер в което се съмнявам си трябва майстор който има необходимата апаратура.
Колега, наистина е така. EWS1 се монтира от 01.94г.
Дал си и правилното решение:
Но щом има алармаджия в схемата сигурно е с допълнителна аларма с имобилаизер което вече си е тъмна индия . Според мен ако има аларма допълнителна с резачките и в кофата
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Отстраняване на имобилайзер на 520i (1989) - Как?
да кажем от 1.95. е34 94та с евс не съм видял още.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- ecko_becko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 15.12.2006
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E38 730dA 184Hp '00- Black Pearl :)
- Мечтае да кара: X5 Le Mans :):):)
Re: Отстраняване на имобилайзер на 520i (1989) - Как?
zvetiko написа:ecko_becko написа:Колегата е написал 1989г. Е34 не знам да има такова с EWSот тази година и ако има и проблема е с него няма да върти ама хич поне на моята като се извади чипа и се завърти за палене не се случва нищо
.
Но щом има алармаджия в схемата сигурно е с допълнителна аларма с имобилаизер което вече си е тъмна индия. Според мен ако има аларма допълнителна с резачките и в кофата а ако е с оригинален имобилайзер в което се съмнявам си трябва майстор който има необходимата апаратура.
Колега, наистина е така. EWS1 се монтира от 01.94г.
Дал си и правилното решение:Но щом има алармаджия в схемата сигурно е с допълнителна аларма с имобилаизер което вече си е тъмна индия . Според мен ако има аларма допълнителна с резачките и в кофата


А колкото до алармаджията повечето са




Колегата ако държи колата му да има аларма с блокаж на запалването, може сам да си монтира илиенска за 30-на лв. или само управление на централно за 15-20лв.(монтирал съм 2-3пъти) най вероятно ще е по кадърно монтирана от 80 - 90% от "майсторите" на аларми


- ecko_becko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 15.12.2006
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E38 730dA 184Hp '00- Black Pearl :)
- Мечтае да кара: X5 Le Mans :):):)
Re: Отстраняване на имобилайзер на 520i (1989) - Как?
ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:да кажем от 1.95. е34 94та с евс не съм видял още.
Малко


Колега искам да попитам - подписа ти много ми допада все пак съм има няма 140кг.

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Отстраняване на имобилайзер на 520i (1989) - Как?
От 09.93 се монтира първата версия на Drive Away Protection
EWS I се монтира от 01.94г. - логично е да го има след като има EWS II и т.н.
EWS II се монтира от 01.95г.
EWS III се монтира от 1997г. от различен месец в зависимост от това дали става въпрос за Е39 или Е38.
EWS I се монтира от 01.94г. - логично е да го има след като има EWS II и т.н.

EWS II се монтира от 01.95г.
EWS III се монтира от 1997г. от различен месец в зависимост от това дали става въпрос за Е39 или Е38.
- BlueZone
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 1.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 520i
- Мечтае да кара: BMW M6
Re: Отстраняване на имобилайзер на 520i (1989) - Как?
Има някаква аларма слагана, обаче в сервиза, в който ходя по принцип, я разкачиха от тока още преди една година - не са махали нищо де. При това положение все още ли остава варианта направо "с резачките и в кофата" или?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Отстраняване на имобилайзер на 520i (1989) - Как?
BlueZone написа:Има някаква аларма слагана, обаче в сервиза, в който ходя по принцип, я разкачиха от тока още преди една година - не са махали нищо де. При това положение все още ли остава варианта направо "с резачките и в кофата" или?
Eстествено, че с резачките и в кофата, за какво трябва да си съсипваш излишно нервите повече ?

- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Отстраняване на имобилайзер на 520i (1989) - Как?
Гледай да оправиш нещата, а не да ги изрежеш.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани