Дърпане във волана при неравности
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Achkata_ci
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 18.07.2011
- Местоположение: Плевен , Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530XI
- Мечтае да кара: M5 f10
Re: Дърпане във волана при неравности
Да застава леко настрани , но не много , а върви направо.. Добре ще пробвам мерси
- divino
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 24.02.2010
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
Re: Дърпане във волана при неравности
Колеги и аз ще се включа в отбора с "дърпащите волани" ... карам е36 купе и гумите са 225/45/17 колата буквално си търси пътя сама,ако пусна волана се върти самичък все едно има полтаргайст в колата, лудница.. скъсва ми нервната система... преди зимата смених шарнири и единия накрайник, че бяха разбити и пак дърпа волана.. Сега са ми заминали амортисьорите и предни и задни и колата се люлее като титаник,но не знам дали това е фактор за дърпането на волана, има и лек луфт във волана и стои малко на една страна не е центриран както трябва и не знам каква е причината за да дърпа волана.. Дайте акЪл




- bogo_iliev
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 15.11.2011
- Местоположение: PB,X
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316 i,1.9l,1999
- Мечтае да кара: Летяща чиния
Re: Дърпане във волана при неравности
Утре ще сменям предни биалети,заден аморт. ,гуми-зимни с летни и т.н. и ще споделя какъв е ефектът 

- bogo_iliev
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 15.11.2011
- Местоположение: PB,X
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316 i,1.9l,1999
- Мечтае да кара: Летяща чиния
Re: Дърпане във волана при неравности
Значиии всичко гореспоменато е сменено и колата е чук
няма дърпане ,няма тракане няма връткане 


Re: Дърпане във волана при неравности
bogo_iliev написа:Значиии всичко гореспоменато е сменено и колата е чукняма дърпане ,няма тракане няма връткане
С какъв размер гуми караш?
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- cHaunepucTa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 19.08.2010
- Пол: Мъж
Re: Дърпане във волана при неравности
Не е проблема в размера, а в качеството!
Имах същия проблем с гуми втора ръка
, сложих нови отпред и се оправи !!!
Имах същия проблем с гуми втора ръка

Re: Дърпане във волана при неравности
cHaunepucTa написа:Не е проблема в размера, а в качеството!
Имах същия проблем с гуми втора ръка, сложих нови отпред и се оправи !!!
За мен проблема е в размера. И технически мога да се обоснова.
Ако ми кажеш как с 2км/ч ми дърпа волана от скапаните ми чисто нови гуми, технически обоснована теза, ще приема мнението ти.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- cHaunepucTa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 19.08.2010
- Пол: Мъж
Re: Дърпане във волана при неравности
JTD написа:cHaunepucTa написа:Не е проблема в размера, а в качеството!
Имах същия проблем с гуми втора ръка, сложих нови отпред и се оправи !!!
За мен проблема е в размера. И технически мога да се обоснова.
Ако ми кажеш как с 2км/ч ми дърпа волана от скапаните ми чисто нови гуми, технически обоснована теза, ще приема мнението ти.
При мен не беше размера, щото и в двата случая бях с 205/55/16...Не мога да ти го обясня научно

Просто преди да сменя гумите беше мъка да карам, после колата стана мн стабилна и не дърпа волана от коловози, дупки и т.н.

Re: Дърпане във волана при неравности
cHaunepucTa написа:JTD написа:cHaunepucTa написа:Не е проблема в размера, а в качеството!
Имах същия проблем с гуми втора ръка, сложих нови отпред и се оправи !!!
За мен проблема е в размера. И технически мога да се обоснова.
Ако ми кажеш как с 2км/ч ми дърпа волана от скапаните ми чисто нови гуми, технически обоснована теза, ще приема мнението ти.
При мен не беше размера, щото и в двата случая бях с 205/55/16...Не мога да ти го обясня научно
Просто преди да сменя гумите беше мъка да карам, после колата стана мн стабилна и не дърпа волана от коловози, дупки и т.н.
Хайде сложи минимум 225 широчина и тогава ще се сетиш пак за тази тема.
С 205 не дърпа въобще по принцип.

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
Re: Дърпане във волана при неравности
И аз имам същия проблем откакто сложих 17-ките,всичко по предницата ми е идеално,гумите са хубави,но имам много лек луфт в рейката почти неуловим,не се усеща на дупки и т.н.,дори на подемник трудно се хваща отдолу,според мен проблема си е в рейката,явно и е46 страда от рейка както е39,проблема в никакъв случай не е от гуми втора ръка,всички коли си карам с гуми втора ръка всякакви размери и цолажи и до сега такъв проблем не съм имал.Мисля че трябва да търсим решение на проблема с рейката,поне за мен това е най логичното обяснение 

/// 6>4




Re: Дърпане във волана при неравности
Рейка, рейка, рейка! Вече няколко пъти го споменаваме този момент но никой не слуша!
Особено при "увличане" при много ниска скорост е от рейка/вкл. накрайници - вътрешни и външни/ и после шарнири! При високи скорости имат ефект шарки на гумата, налягане и тогава гореспоменатите...

- Nedialkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 174
- Регистриран на: 7.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Детайли за колата: BMW
Re: Дърпане във волана при неравности
Рейка звучи най правдоподобно.
НО проблема с рейките при Е46 го има и то в най гадния му вариант. Почти всички разбити рейки са с луфт в гребена, за който не се препоръчва рециклаж.
НО проблема с рейките при Е46 го има и то в най гадния му вариант. Почти всички разбити рейки са с луфт в гребена, за който не се препоръчва рециклаж.
- ангелски
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
- Пол: Мъж
- Кара: 330xdА
- Детайли за колата: Става все още.
Re: Дърпане във волана при неравности
Здравейте колеги, една кола дърпа настрани от следните причини:
1. Луфтове в окачването / предно и задно /
2. Луфтове в кормилната система / обърнете внимание на налягането на хидравличната помпа /
3. Криви гуми и джанти / лош избор, размер, цолаж,налягане.../
4. Неправилно регулиране на геометрията на колата / преден, заден мост, височина на кормилната кутия.../
Това е в общи линии и колеги които проблем с дърпането и нямат луфтове и криви гуми, и имат извадка от центровката на предница, да я покажат, може там да е проблема. Разбира се, ако е пълна / правена на професионален стенд с всички ъгли/
Успех на всички.
1. Луфтове в окачването / предно и задно /
2. Луфтове в кормилната система / обърнете внимание на налягането на хидравличната помпа /
3. Криви гуми и джанти / лош избор, размер, цолаж,налягане.../
4. Неправилно регулиране на геометрията на колата / преден, заден мост, височина на кормилната кутия.../
Това е в общи линии и колеги които проблем с дърпането и нямат луфтове и криви гуми, и имат извадка от центровката на предница, да я покажат, може там да е проблема. Разбира се, ако е пълна / правена на професионален стенд с всички ъгли/
Успех на всички.
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
Re: Дърпане във волана при неравности
Nedialkov написа:Рейка звучи най правдоподобно.
НО проблема с рейките при Е46 го има и то в най гадния му вариант. Почти всички разбити рейки са с луфт в гребена, за който не се препоръчва рециклаж.
А какъв е най-удачния вариант за рейката колега?
/// 6>4




- Nedialkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 174
- Регистриран на: 7.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Детайли за колата: BMW
Re: Дърпане във волана при неравности
Много малко хора занимаващи се със сервизи предлагат услуга рециклаж на гребен и го правят с наваряване... Всеки сам преценява до колко е рисковано това. Удачен вариант няма или втора ръка като се надяваш, че няма да има луфт или ....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани