520 с права генерация
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: 520 с права генерация
Имама много пресен случай, в който един приятел си беше махнал генерацията и се оплакваше , че колата не се движи толкова добрез, както преди и то само след махането на краините гърнета не на цялата генерация. 

- МИТАКА1654
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 19.12.2008
- Местоположение: Долна Митрополия
- Пол: Мъж
- Кара: biturbo wc,Honda cbr929rr
- Детайли за колата: Audi A6'12 3.0tdi
Re: 520 с права генерация
На моята 528 си правих експеримент,при махането на оригиналните задни гърнета,покарах без задно гърне,колата чувствително върви повече,след 4000об направо "откача",след слагането на задно проходно гърне,вървенето също е по-добре от с оригиналните гърнето.Колата е със налични катализатори,интересуваше ме главно звукът на мотора.
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: 520 с права генерация
Аз,на 528 съм без задно(крайно) гърне.Шумът е много приятен и плътен и въобще не пречи.Купето е доста добре обезшумено.В моят случай,точно това беше търсеният резултат.Не съм се и надявал,че ще се усети разлика в мощността.За тези,които си мислят че са усетили повече мощност,мисля,че по-скоро е ефект плацебо
- rangel_9g
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 1.10.2007
- Местоположение: Пловдив ,Дълго поле
- Пол: Мъж
- Кара: E39 да се върти
Re: 520 с права генерация
Другата седмица възнамерявам да направя експеримента и ще споделя какъв е резултата 

- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: 520 с права генерация
Генерацията е сметната според кубатурата на мотора със цел да це получи завихряне на газовете, и по този начин да се ихвърлят най бързо. Всяка ганъовса намеса може да доведе до нарушаване на завихрянето и задържане на газовете в генерацията, което води до по-малко вървеж.
Ако беше толкова лесно нямаше спортните генерации да струват по една шапка пари.
Ако беше толкова лесно нямаше спортните генерации да струват по една шапка пари.
- lud fen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 1.05.2012
- Местоположение: варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Мечтае да кара: BMW M6 G-power
- Детайли за колата: Не е перфектна,но си я обичам..;pp
Re: 520 с права генерация
Ще използвам темата на колегата.
Колеги,аз като си купих моята колата и катализатора беше премахнат и мястото му е заварено,смисъл гърнето си стои,но е заварено от долу и колата доста бръмчи,особено след 2000 оборота,та въпроса ми е дали,ако се отрежи мястото на катализатора и се завари тръба там,звука ще се оправи,поне това бръмчене,че доста ме дразни..
А и ако има други начини,моля споделете,че не съм много разбиращ от коли

Колеги,аз като си купих моята колата и катализатора беше премахнат и мястото му е заварено,смисъл гърнето си стои,но е заварено от долу и колата доста бръмчи,особено след 2000 оборота,та въпроса ми е дали,ако се отрежи мястото на катализатора и се завари тръба там,звука ще се оправи,поне това бръмчене,че доста ме дразни..
А и ако има други начини,моля споделете,че не съм много разбиращ от коли


- rangel_9g
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 1.10.2007
- Местоположение: Пловдив ,Дълго поле
- Пол: Мъж
- Кара: E39 да се върти
Re: 520 с права генерация
Колега моята е с тръба на мястото на катализатора и се чува точно дрънчене след 3000
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: 520 с права генерация
По принцип е коментирано и преди. Трябва да се сложи резонаторно гърне, за да спре това дрънчене и бръмчене. Както горе е казано - газовете трябва да се управляват как и с каква скорост преминават и излизат през изпускателната система. Не става само с тръби. Трябва си човек/фирма дето да си разбират от работата.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
Re: 520 с права генерация
LUBO 555 написа:Аз,на 528 съм без задно(крайно) гърне.Шумът е много приятен и плътен и въобще не пречи.Купето е доста добре обезшумено.В моят случай,точно това беше търсеният резултат.Не съм се и надявал,че ще се усети разлика в мощността.За тези,които си мислят че са усетили повече мощност,мисля,че по-скоро е ефект плацебо
Колега става въпрос за това голямото последно гърне под задната броня нали ... Какво сложи на негово място ?!?
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: 520 с права генерация
Sesko написа:LUBO 555 написа:Аз,на 528 съм без задно(крайно) гърне.Шумът е много приятен и плътен и въобще не пречи.Купето е доста добре обезшумено.В моят случай,точно това беше търсеният резултат.Не съм се и надявал,че ще се усети разлика в мощността.За тези,които си мислят че са усетили повече мощност,мисля,че по-скоро е ефект плацебо
Колега става въпрос за това голямото последно гърне под задната броня нали ... Какво сложи на негово място ?!?
На негово място сложих малко спортно гърне,но то е за парлама.Само заради документите с които върви.Вътре е право.Не играе никаква роля.Но без него и документите му в Испания не можех да мина преглед.Махнах двата кютука дето тежаха около 25-30кг

- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
- rangel_9g
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 1.10.2007
- Местоположение: Пловдив ,Дълго поле
- Пол: Мъж
- Кара: E39 да се върти
Re: 520 с права генерация
Нека някой ако го е направил преди мен да сложи снимки и видео ако може да видим как се е получило
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: 520 с права генерация
rangel_9g написа:Нека някой ако го е направил преди мен да сложи снимки и видео ако може да видим как се е получило
Ако говориш за елиминиране на задното гърне,всеки,който си има хабер от тази работа,знае къде и как да среже,за да е на удобно място снадката.
Как се е получило???Има толкова варианти,колкото различни(размери) задни гърнета има на пазара.Или пък без него и т.н.
Не виждам смисъл от видео,тъй като на запис ще чуеш нещо съвсем различно от реалното.Правил съм видео и знам,че звука няма нищо общо
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани