2002 Е39 530D 193к.с. проблеми

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

2002 Е39 530D 193к.с. проблеми

Мнение от ръб » 22 Апр 2013, 10:22

Здравейте !

Пиша ви относно следните 2 проблема.

Братовчед ми си купи 530д 193к.с. преди 2-3 седмици и от тогава виси по сервизите (а я взе за 8000лв уж трябваше да няма проблеми) - то не бяха проблеми с аудиото, износени шенкели, тампони, носачи, накрайници, криви джанти, angel eyes и кво ли не. Както и да е. Стигна се до следните 2 проблема сега.

При студен мотор като я запали и тресе по негови думи, а като стопли и започва да работи нормално. Някакви идеи ?
И 2рото - до колкото разбрах за тая Е39ка - има помпа в резервоара, помпа под прага и помпата на мотора. Вярно ли е за 2рата помпа ?
Щото моята Х5ца има само в резервоара подкачваща помпа. (А и интересното е, че като я гаси леко притриса и се чува някакво изтракване в ск. кутия.)

А при него, освен като даде контакт като подкачва, се чува как бучи и при запален мотор и не спира. Някакви идеи за това?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Re: 2002 Е39 530D 193к.с. проблеми

Мнение от Владо » 22 Апр 2013, 10:39

е той по телефона ли я е купил таз кола :roll:
по първия проблем дюзи, датчици, помпа /третата/... ама най-добре да я чуе някой с лаптопче и акъл...
по втория помпата в резервоара работи непрекъснато, ама щом се чува ясно, най-вероятно пътува и тя...

общо взето да не се предава, ще стане колата... ама цената каква ще стане, не е ясно... може да споделите кой ви набута тоз елмаз, ако желаете :banghead:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: 2002 Е39 530D 193к.с. проблеми

Мнение от ръб » 22 Апр 2013, 10:49

ама тоо се чува помпата под прага, не в резервоара :confused:

колата я взе от Берковица, на някакъв човек, който апартамент щял да си купува. Иначе предмите аморт. са чисто нови, черен кожен салон от М5 в наистина перфектно състояние, и като я караш като цяло не тропаше и вървеше много добре. Ама почнаха да излизат нещата..

Не го знам само защо още не я е закачил на диагностика. Днес ще му кажа, че т'ва с дюзите звучи като много тежка присъда толкова рано :confused:

Други идеи?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 27.01.2011
Местоположение: Поморие
Пол: Мъж
Кара: Х5 е70 4.0d
Мечтае да кара: Валяк

Re: 2002 Е39 530D 193к.с. проблеми

Мнение от Niko88 » 22 Апр 2013, 11:08

Да не би да ви се чува вентилатора на печка, моята се включваше на всяко отваряне на вратите и отключване на колата докато не я запаля после спираше...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E39 530D
Детайли за колата: E39 3.0d Touring 07.2001

Re: 2002 Е39 530D 193к.с. проблеми

Мнение от mavro1978 » 22 Апр 2013, 11:24

По вторият проблем може да е помпата под шофьора Моята ту работеше ту спираше и имаше притрисане на мотора студен също и леко придърпване когато я режа Смених я и всичко си дойде на место
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 30.11.2011
Местоположение: Македония
Пол: Мъж
Кара: 525d M-Sport

Re: 2002 Е39 530D 193к.с. проблеми

Мнение от tazzboy » 22 Апр 2013, 12:02

Ако помпата под шофьорската седалка е сменена с НЕоригинална такава, за това бучи (зуе). Аз я смених тази помпа преди един месец, и сложих една од 90 евро (нова, но не оригинална). В BMW сервиза ми искаха 300+ евро. Та и при мен зуе, от като дадеш контакт започва едно ззззззззз, и го има и при запалена кола и се чува доста. Но, ако колата няма проблеми (нема грешки на помпата, след диагностика), тогава нека кара и да не я мисли. А ако много го дразни това зззззззз, тогава нека пести едни 600 лева и да я смени с нова оригинална. Не ти препоръчвам втора употреба щото не се знае и тя кога ще даде фира.
Номенклатурен номер : 16117165590
Описание : ГОРИВНА ПОМПА-СРЕДНА
Ед.цена (с ДДС) : 549.91 BGN
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените

Дакела
Аватар
Мнения: 942
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
Мечтае да кара: F-22 Raptor
Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.

Re: 2002 Е39 530D 193к.с. проблеми

Мнение от DAEL » 22 Апр 2013, 21:09

Помпата под шофьорската седалка при колегата Laviatan е 270 лева, при това оригинална на Пиербург.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: 2002 Е39 530D 193к.с. проблеми

Мнение от ръб » 23 Апр 2013, 0:27

а някой знае ли какво налягане трябва да прави, ако може да я измерим. Тя да си бучи, стига да работи добре :|
днес на подемника излязоха едни тампони едни разбити втулки, биалетки... мамата си е е*ало

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 30.11.2011
Местоположение: Македония
Пол: Мъж
Кара: 525d M-Sport

Re: 2002 Е39 530D 193к.с. проблеми

Мнение от tazzboy » 23 Апр 2013, 1:25

Мисля че (около) 5 bar трябва да е налягането. Може да я видите с INPA колко налягане ще прави. Ето един линк..
http://www.ms-motor-service.com/ximages ... en_web.pdf

Дакела
Аватар
Мнения: 942
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
Мечтае да кара: F-22 Raptor
Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.

Re: 2002 Е39 530D 193к.с. проблеми

Мнение от DAEL » 23 Апр 2013, 18:59

ръб написа:а някой знае ли какво налягане трябва да прави, ако може да я измерим. Тя да си бучи, стига да работи добре :|
днес на подемника излязоха едни тампони едни разбити втулки, биалетки... мамата си е е*ало

Такъв филм да си "бучи" и да работи добре няма! ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 30.11.2011
Местоположение: Македония
Пол: Мъж
Кара: 525d M-Sport

Re: 2002 Е39 530D 193к.с. проблеми

Мнение от tazzboy » 23 Апр 2013, 19:22

DAEL написа:Такъв филм да си "бучи" и да работи добре няма! ;)

Има, ако не е оригинална.. Както при мен, Hoffer е помпата, си "бучи" и си работи ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E39 530D
Детайли за колата: E39 3.0d Touring 07.2001

Re: 2002 Е39 530D 193к.с. проблеми

Мнение от mavro1978 » 24 Апр 2013, 7:12

tazzboy написа:
DAEL написа:Такъв филм да си "бучи" и да работи добре няма! ;)

Има, ако не е оригинална.. Както при мен, Hoffer е помпата, си "бучи" и си работи ;)


Филма да бучи и да не работи добре е само за оригиналните помпи! И моята е неоригинална и доволно си се чува как работи :D
Изображение

Дакела
Аватар
Мнения: 942
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
Мечтае да кара: F-22 Raptor
Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.

Re: 2002 Е39 530D 193к.с. проблеми

Мнение от DAEL » 25 Апр 2013, 20:07

Вие се радвайте, че още правят някакво налягане, че да нема после теми от сорта "колата умре" или " не вдига повече от 3000 об/мин."!? :mhihi:

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: 2002 Е39 530D 193к.с. проблеми

Мнение от boksioraE39 » 26 Апр 2013, 4:20

Това което чувате при гасене на двигателя от скоростите вероятно е разбития маховик...
Една хубава диагностика ще ви спести много предположения коя помпа/дюза/датчик има проблем..
П.П Сподели какъв е тоя салон от М5? :)
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook