Проблем с интеркулер и турбопътища 320 д фейс
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- русиабн
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 20.01.2012
- Местоположение: Банско
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36, Е46, E61, а сега Passat B8
- Мечтае да кара: BMW
Проблем с интеркулер и турбопътища 320 д фейс
Здравейте колеги,
Онзи ден вкарах колата на канала за да проверя за едно досадно тропане във волана, за което предполагах, че е проблем с рейката, но след като свалих всички кори отдолу бях неприятно изненадан
Та
1. Реших да изчистя боклуците между кулера и радиатора, но какво да видя- няма да го описвам ето направо снимки
Дали е пукнат и каква е оправията
2. Видях едно гадно омасляване по долната част на компресора на климатроника, което идва отгоре над него, но не прави капки защото кората отдолу беше суха ето снимка Чудя се дали не е от турбо пътищата и по точно от някой входовете или изходите му- уплътнение или какво точно има там???
3, А относно гадното претропване във волана установих, че не е от рейката а от кормилния прът и по точно там където влиза в купето- Какво има там каре или???
След всичко което видях, се чудя ако кулера е пукнат и системата губи налягане, има изпускане от някое уплътнение или не знам какво за да омасли компресора /не виждам от къде може да е това омъсляване освен от турбопътищата??????/ пак губи налягане и до скоро единия маркуч преди егр клапана беше пукнат- пак налягане а турбото не е влизало в сервизен режим или поне аз немога да разбера в какво се изразява, но като цяло ми се струва, че вървежа не е като този които се окачва??? Помагайте по установените проблеми как да се справя

Онзи ден вкарах колата на канала за да проверя за едно досадно тропане във волана, за което предполагах, че е проблем с рейката, но след като свалих всички кори отдолу бях неприятно изненадан

1. Реших да изчистя боклуците между кулера и радиатора, но какво да видя- няма да го описвам ето направо снимки

2. Видях едно гадно омасляване по долната част на компресора на климатроника, което идва отгоре над него, но не прави капки защото кората отдолу беше суха ето снимка Чудя се дали не е от турбо пътищата и по точно от някой входовете или изходите му- уплътнение или какво точно има там???
3, А относно гадното претропване във волана установих, че не е от рейката а от кормилния прът и по точно там където влиза в купето- Какво има там каре или???
След всичко което видях, се чудя ако кулера е пукнат и системата губи налягане, има изпускане от някое уплътнение или не знам какво за да омасли компресора /не виждам от къде може да е това омъсляване освен от турбопътищата??????/ пак губи налягане и до скоро единия маркуч преди егр клапана беше пукнат- пак налягане а турбото не е влизало в сервизен режим или поне аз немога да разбера в какво се изразява, но като цяло ми се струва, че вървежа не е като този които се окачва??? Помагайте по установените проблеми как да се справя




Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
ЖЕНА БЕЗ ЦИЦИ Е КАТО СЕЛО БЕЗ НАЧАЛНО УЧИЛИЩЕ-НЯМА ОТ КЪДЕ ДА ЗАПОЧНЕШ !




- русиабн
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 20.01.2012
- Местоположение: Банско
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36, Е46, E61, а сега Passat B8
- Мечтае да кара: BMW
Re: Проблем с интеркулер и турбопътища 320 д фейс
Айде де колеги дайте малко инфо по питанията, лепи ли се кулер или задължително друг, от къде може да е този теч на маслени пари има ли някви гарнитури при турбуто




ЖЕНА БЕЗ ЦИЦИ Е КАТО СЕЛО БЕЗ НАЧАЛНО УЧИЛИЩЕ-НЯМА ОТ КЪДЕ ДА ЗАПОЧНЕШ !




- mustang1986
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 6.12.2009
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M47N
Re: Проблем с интеркулер и турбопътища 320 д фейс
То това омясляване точно на това място май при всички го има 


Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!
- nik4o_83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 6.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на ток
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Проблем с интеркулер и турбопътища 320 д фейс
Има ли загуба на масло?
При мен не е имало никога подобно омасляване. Може да ти хвърля турбината повечко и да има и пробив точно при съединяването на питата с входа и изхода.
Ако ти губи масло може да се окаже, че това омасляване ще те насочи към друг проблем.
При мен не е имало никога подобно омасляване. Може да ти хвърля турбината повечко и да има и пробив точно при съединяването на питата с входа и изхода.
Ако ти губи масло може да се окаже, че това омасляване ще те насочи към друг проблем.
- k_ras_y
-
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 28.08.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e 46 touring
- Мечтае да кара: m// x6
Re: Проблем с интеркулер и турбопътища 320 д фейс
Колега много масло ли имаше в кулева?Защото е нормално да има масло в него но в границите на нормалното
- русиабн
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 20.01.2012
- Местоположение: Банско
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36, Е46, E61, а сега Passat B8
- Мечтае да кара: BMW
Re: Проблем с интеркулер и турбопътища 320 д фейс
k_ras_y написа:Колега много масло ли имаше в кулева?Защото е нормално да има масло в него но в границите на нормалното
Не колега от кулера не капна даже и капка, а от маркуча след него паднаха една две капки. А за маслото до сега 2000км след смяната не е мръднало. И на мен ми се струва, че това омасляване точно там съм го виждал и на други е46ци обаче от какво е

А какво ще кажете за омасляването на компресора на климатроника???
ЖЕНА БЕЗ ЦИЦИ Е КАТО СЕЛО БЕЗ НАЧАЛНО УЧИЛИЩЕ-НЯМА ОТ КЪДЕ ДА ЗАПОЧНЕШ !




- xaxo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 31.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d, E46,150 hp, 2002, automat
- Детайли за колата: facelift
Re: Проблем с интеркулер и турбопътища 320 д фейс
Здравейте,
искам да ви попитам относно размерите на оградения на снимката по-долу маркуч свързващ интеркулера и двигателя. Моя е напукан и искам да знам размерите, какво да търся в магазините. Така като гледам не е някакъв на 90 градуса ... от един сервиз ми казаха, че тези силиконовите, които продават са доста добра алтернатива.
Благодаря предварително.

искам да ви попитам относно размерите на оградения на снимката по-долу маркуч свързващ интеркулера и двигателя. Моя е напукан и искам да знам размерите, какво да търся в магазините. Така като гледам не е някакъв на 90 градуса ... от един сервиз ми казаха, че тези силиконовите, които продават са доста добра алтернатива.
Благодаря предварително.

- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Проблем с интеркулер и турбопътища 320 д фейс
русиабн написа:k_ras_y написа:Колега много масло ли имаше в кулева?Защото е нормално да има масло в него но в границите на нормалното
Не колега от кулера не капна даже и капка, а от маркуча след него паднаха една две капки. А за маслото до сега 2000км след смяната не е мръднало. И на мен ми се струва, че това омасляване точно там съм го виждал и на други е46ци обаче от какво еИма ли опции да се лепи ако се намери пробойна или друг?
А какво ще кажете за омасляването на компресора на климатроника???
Колега,
Реши ли казуса?
Аз също имам омасляване върху компресора на климатика.
След като разглоби майстора препоръча смяна на следния елемент 13712247398 .
Това е гумено уплътнение, с което завършва тръбата излизаща от въздушния филтър и влизаща в предната част на турбото.
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Проблем с интеркулер и турбопътища 320 д фейс
Проблема се решава със сините гумени маркучи с 3на или 4на оплетка. Цената им е около 45лв.
Не пасват съвсем перфектно, но това не е проблем. Може да се закупят от магазина за маркучи/камиони на Ботевградско шосе, непосредствено след Вари 2000.
Не пасват съвсем перфектно, но това не е проблем. Може да се закупят от магазина за маркучи/камиони на Ботевградско шосе, непосредствено след Вари 2000.
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- русиабн
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 20.01.2012
- Местоположение: Банско
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36, Е46, E61, а сега Passat B8
- Мечтае да кара: BMW
Re: Проблем с интеркулер и турбопътища 320 д фейс
vvasilev1 написа:русиабн написа:k_ras_y написа:Колега много масло ли имаше в кулева?Защото е нормално да има масло в него но в границите на нормалното
Не колега от кулера не капна даже и капка, а от маркуча след него паднаха една две капки. А за маслото до сега 2000км след смяната не е мръднало. И на мен ми се струва, че това омасляване точно там съм го виждал и на други е46ци обаче от какво еИма ли опции да се лепи ако се намери пробойна или друг?
А какво ще кажете за омасляването на компресора на климатроника???
Колега,
Реши ли казуса?
Аз също имам омасляване върху компресора на климатика.
След като разглоби майстора препоръча смяна на следния елемент 13712247398 .
Това е гумено уплътнение, с което завършва тръбата излизаща от въздушния филтър и влизаща в предната част на турбото.
Не колега не съм се занимавал вече, защото е едно съвсем леко омасляване, което не влияе на нивото на малсото по никакъв начин. Ти смени ли го това уплътнение за което казваш и изчезна ли омасляването?
ЖЕНА БЕЗ ЦИЦИ Е КАТО СЕЛО БЕЗ НАЧАЛНО УЧИЛИЩЕ-НЯМА ОТ КЪДЕ ДА ЗАПОЧНЕШ !




- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Проблем с интеркулер и турбопътища 320 д фейс
Ами аз го смених преди два дни 
Струва 20 лева оригинално.
Всъщност това е уплътнението към турбото на тръбата, която идва от въздущния филтър и отдушника на маслените пари.
Моето се беше поизпекло и пускаше по някоя друга капка, която падаше точно върху компресора на климатика.
Надявам се сега да е ОК.

Струва 20 лева оригинално.
Всъщност това е уплътнението към турбото на тръбата, която идва от въздущния филтър и отдушника на маслените пари.
Моето се беше поизпекло и пускаше по някоя друга капка, която падаше точно върху компресора на климатика.
Надявам се сега да е ОК.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани