Е39 неможе да запали
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- Stoichkov1988
-
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 19.02.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- Мечтае да кара: neshto novo
Е39 неможе да запали
Здравеите колеги имам Е39 520 96г. сменям двигатела с 2.8 пак от Е39 99г. вземам цялата инсталация с комп. имобилайзер чип.Слагам мотора компа чипа но немога да намеря кутииката на имобилаизера никаде я няма и няма палене отдолу под жабката намерих кутиика с три букси бяла. букса става става с на имобилаизера от 2.8-та но пак не пали някакви идеи и благодаря предварително
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Е39 неможе да запали
Върти ли стартера ,имаш ли бензин на рейката ?
То на буксата на евс-а си пише какво е не е нужно да гадаеш
То на буксата на евс-а си пише какво е не е нужно да гадаеш

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Е39 неможе да запали
Stoichkov1988 написа:Здравеите колеги имам Е39 520 96г. сменям двигатела с 2.8 пак от Е39 99г. вземам цялата инсталация с комп. имобилайзер чип.Слагам мотора компа чипа но немога да намеря кутииката на имобилаизера никаде я няма и няма палене отдолу под жабката намерих кутиика с три букси бяла. букса става става с на имобилаизера от 2.8-та но пак не пали някакви идеи и благодаря предварително
ако колата ти наистина е 96-а кутийката на имобилайзера си точно зад жабката само че е малко навряна черна със жълта букса свали цялата пластмаса на която са закачени модулите и ще го видиш обаче 96-а е евс 2 а мотора ти щом е 99-а е (евс 3 бяла кутийка ) и няма да стане просто да го закачиш там буксата е различна .... подредбата на пиновете е различна има разлика с пръстена който приема сигнала от имобилайзера в ключа.... и долу под жабката тази бяла кутия с 3 букси ти е ГМ модула и там няма как да има букса която да пасне на буксата на имобилайзера от мотор 99-а я сложи една снимка на този имобилайзер който са ти дали с мотора ... че нещо ме съмнява дали са ти дали въобще имобилайзер
Барай шишарката Минкеее ....
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Е39 неможе да запали
Stoichkov1988 написа:Здравеите колеги имам Е39 520 96г. сменям двигатела с 2.8 пак от Е39 99г. вземам цялата инсталация с комп. имобилайзер чип.Слагам мотора компа чипа но немога да намеря кутииката на имобилаизера никаде я няма и няма палене отдолу под жабката намерих кутиика с три букси бяла. букса става става с на имобилаизера от 2.8-та но пак не пали някакви идеи и благодаря предварително
След като имаш инсталацията, за мен най-лесният начин е към ECU- то на новият двигател да вържеш новият имобилайзер /трябва да е бяла кутийка, на която пише EWS / или по схемата на новият двигател или така както си ги свалил от донора, за да тръгне управлението на инжекторите бобините. Свързваш и ринга- антената към EWS пак по гореописаният метод, после пъхаш в ринга ключа с транспондера или го вадиш от ключа и лепиш за нея. После остава да решиш как да вържеш стартера- или през имобилайзера или да го изключиш от него.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Е39 неможе да запали
zvetiko написа:Stoichkov1988 написа:Здравеите колеги имам Е39 520 96г. сменям двигатела с 2.8 пак от Е39 99г. вземам цялата инсталация с комп. имобилайзер чип.Слагам мотора компа чипа но немога да намеря кутииката на имобилаизера никаде я няма и няма палене отдолу под жабката намерих кутиика с три букси бяла. букса става става с на имобилаизера от 2.8-та но пак не пали някакви идеи и благодаря предварително
След като имаш инсталацията, за мен най-лесният начин е към ECU- то на новият двигател да вържеш новият имобилайзер /трябва да е бяла кутийка, на която пише EWS / или по схемата на новият двигател или така както си ги свалил от донора, за да тръгне управлението на инжекторите бобините. Свързваш и ринга- антената към EWS пак по гореописаният метод, после пъхаш в ринга ключа с транспондера или го вадиш от ключа и лепиш за нея. После остава да решиш как да вържеш стартера- или през имобилайзера или да го изключиш от него.
пак нищо не каза майсторе ....
Барай шишарката Минкеее ....
- Stoichkov1988
-
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 19.02.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- Мечтае да кара: neshto novo
Re: Е39 неможе да запали
а някой може ли да ми даде някаква схема на ивс 3 за да мога да го подваржа към неговия си комп!или да даде някакша идеч да речем как да го направя...?zvetiko написа:Stoichkov1988 написа:Здравеите колеги имам Е39 520 96г. сменям двигатела с 2.8 пак от Е39 99г. вземам цялата инсталация с комп. имобилайзер чип.Слагам мотора компа чипа но немога да намеря кутииката на имобилаизера никаде я няма и няма палене отдолу под жабката намерих кутиика с три букси бяла. букса става става с на имобилаизера от 2.8-та но пак не пали някакви идеи и благодаря предварително
След като имаш инсталацията, за мен най-лесният начин е към ECU- то на новият двигател да вържеш новият имобилайзер /трябва да е бяла кутийка, на която пише EWS / или по схемата на новият двигател или така както си ги свалил от донора, за да тръгне управлението на инжекторите бобините. Свързваш и ринга- антената към EWS пак по гореописаният метод, после пъхаш в ринга ключа с транспондера или го вадиш от ключа и лепиш за нея. После остава да решиш как да вържеш стартера- или през имобилайзера или да го изключиш от него.
- Stoichkov1988
-
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 19.02.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- Мечтае да кара: neshto novo
Re: Е39 неможе да запали
намерих кутииката под жапката тая вечер след работа ще има проби и ще кажа какво е станало благодаря за помоща 

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Е39 неможе да запали
колега да преминеш от евс 2 към евс 3 не е толкова просто търси кабелните диаграми ВДС в гугъл там има всичко ама ... по добре не барай сам ...
Барай шишарката Минкеее ....
- Stoichkov1988
-
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 19.02.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- Мечтае да кара: neshto novo
Re: Е39 неможе да запали
Проблема е решен може да се изтрива темата
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Е39 неможе да запали
Stoichkov1988 написа:Проблема е решен може да се изтрива темата
И как го реши, сигурно е някаква тайна. Теми от форума не се трият, за да бъдат в помощ на други колеги с подобни проблеми, за това е желателно, ако е намерен проблема и решението му, да се пише в темата.
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Е39 неможе да запали
То реално дали е ЕВС 2 или ЕВС 3 като гледам при е38/39 разликата е че го няма допълнителния модул който управлява сигнала от антената .
По спомен 4 или 5 кабела се връзваха като може да се прескочи защитата със веригата на стартера .
Имаше сигнал към компа ,захранване от контакт ,маса и сигнала от антената към ЕВС-а ,другите останали кабели мисля бяха за диагностиката .
По спомен 4 или 5 кабела се връзваха като може да се прескочи защитата със веригата на стартера .
Имаше сигнал към компа ,захранване от контакт ,маса и сигнала от антената към ЕВС-а ,другите останали кабели мисля бяха за диагностиката .

- Stoichkov1988
-
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 19.02.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- Мечтае да кара: neshto novo
Re: Е39 неможе да запали
Проблемат беше че не били различни ЕВЦ ами че на този по незнаини причини докато беше на колата работеше а докато го транспортирам до моята кола едно краче беше разпоено вътре в кутииката запоиха ми го сложих го и всичко запали е с помоща на лаптоп че си търси автоматичната кутия
днес направих първите километри с 2.8 много съм очарован

12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани