Проблем с тдс-а.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: Проблем с тдс-а.

Мнение от alchohol » 30 Мар 2013, 19:47

Щом добавката не помага, почисти плочката и не наливай нищо друго освен нафта в резервоара. Това с маслото са пълни глупости. Аз съм на принципа, каквото ми е по силите си го правя сам, че се навъдиха майстори :ranting: ........ едно прави три разваля. Казал ти е така, защото знае какъв е "ефекта" от това упражнение и колко ще лапне от следващото ти посещение при него.

Успех :bchug:
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Проблем с тдс-а.

Мнение от Zubcho » 30 Мар 2013, 21:41

Опитай с 1 шише газ за лампи на 20л нафта и я изгори. Да видим дали ще се прочисти.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 22.10.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: E-34 tds комби

Re: Проблем с тдс-а.

Мнение от evga » 31 Мар 2013, 9:38

Проблема е,че резервоара ми е почти пълен. Днес ще проверя клапана на помпата да не прави номера. В една тема колега с подобен проблем пиши,че на диагностиката му е излязло проблем с датчика за скоростта. На мен не ми работеше километража, след като го оправих тогава ми започнаха проблемите. :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем с тдс-а.

Мнение от zvetiko » 31 Мар 2013, 11:06

Понеже преди осем месеца правих профилактика на помпата и майстора каза да слагам переодично по малко масло. Но може да съм поприкалил малко.


Слага се нископепелно масло за двутактови двигател и наистина има ефект. ;)

Опитай с 1 шише газ за лампи на 20л нафта и я изгори.


И аз съм го пробвал това и става. ;) Иво какво става с твоята кола- върви ли или граняса напълно от това олио. Няма ли вече да си докараш една Е38-ца.

Пробвах с добавка ,но ефекта беше временен. Както работи добре и се вижда как с налягане влиза нафтата в пластмасовия филтър постепенно налягането започва да спада и двг-то започва да прекъсва. Гасне , запалвам пак и за около 30 сек. работи перфектно.


Колега, откачи маркуча след конзолата на филтъра, подай + на 23 бушон с един кабел от акумулатор и премери дебита на помпата- колко гориво качва за 1мин. :paranoid: ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Проблем с тдс-а.

Мнение от Пресиян Василев » 31 Мар 2013, 15:54

alchohol написа:Щом добавката не помага, почисти плочката и не наливай нищо друго освен нафта в резервоара. Това с маслото са пълни глупости. Аз съм на принципа, каквото ми е по силите си го правя сам, че се навъдиха майстори :ranting: ........ едно прави три разваля. Казал ти е така, защото знае какъв е "ефекта" от това упражнение и колко ще лапне от следващото ти посещение при него.

Успех :bchug:

Сипва се двутактово ,или хидравлично масло.Целта е повишена смазочност , а не някои да си напълни джоба.
То че има палячовци има ,ама едвали има умисъл тук.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 22.10.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: E-34 tds комби

Re: Проблем с тдс-а.

Мнение от evga » 01 Апр 2013, 10:42

Трябва да си търся датчик за маховика, че се поизпили отпред. Без него не можах да подкарам подкачващата помпа :dummy:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Проблем с тдс-а.

Мнение от vladobate » 01 Апр 2013, 12:44

evga написа:Трябва да си търся датчик за маховика, че се поизпили отпред. Без него не можах да подкарам подкачващата помпа :dummy:

:shock: Ново 20. Това пък откъде накъде, какво общо има датчика . И защо се е изпилил , ако опира ще ти свети лампата на таблото и оборотите ще ги търсиш като погледнеш нагоре ако запалиш изобщо. Въобще не мога да разбера какво искаш да кажеш. Ти като намериш нов на какво разстояние ще го монтираш ми е интересно кат се е изпилил стария .... реперите стоят ли си я виж :mhihi: .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 22.10.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: E-34 tds комби

Re: Проблем с тдс-а.

Мнение от evga » 02 Апр 2013, 8:57

Понеже го извадих да го почистя,ама накрая го очистих буквално :dummy:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 22.10.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: E-34 tds комби

Re: Проблем с тдс-а.

Мнение от evga » 08 Апр 2013, 20:32

Смених датчика. Като подам + на бушон 23 помпата в резервоара не сработва, но докато работи двг-то като извадя въпросния бушон нафтата спира. :dunno: Май нещата отиват към отваряне на гнп-то :banghead:

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 12.10.2010
Пол: Мъж
Кара: E46 compact, e38, e65, s1000rr,
Мечтае да кара: Всички BMW-та

Re: Проблем с тдс-а.

Мнение от IMPULS » 18 Апр 2013, 0:23

Здрасти колега,какво стана с твоя проблем?И аз съм с подобен проблем.След като и сложих масло без да съм го разбивал в туба с нафта,дадох и газ по един баир и колата огасна,след това се помъчих да я запаля и едва запали на пълна гас.На ниски обороти прекъсва жестоко мени обороти,и ако и пусна гаста угасва,ако я задържа на по високи обороти изчиства.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем с тдс-а.

Мнение от zvetiko » 18 Апр 2013, 9:46

IMPULS написа:Здрасти колега,какво стана с твоя проблем?И аз съм с подобен проблем.След като и сложих масло без да съм го разбивал в туба с нафта,дадох и газ по един баир и колата огасна,след това се помъчих да я запаля и едва запали на пълна гас.На ниски обороти прекъсва жестоко мени обороти,и ако и пусна гаста угасва,ако я задържа на по високи обороти изчиства.


Когато двигателя се мъчи, диагностиката какво показва като живи данни на количеството на подаваното гориво.

Като подам + на бушон 23 помпата в резервоара не сработва, но докато работи двг-то като извадя въпросния бушон нафтата спира. Май нещата отиват към отваряне на гнп-то


Пробвай като дадеш на контакт и тогава подай + на бушон 23.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 22.10.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: E-34 tds комби

Re: Проблем с тдс-а.

Мнение от evga » 18 Апр 2013, 15:02

Отварях помпата,почистих плочката и всички цедки. Центровах плочката и колата работи като часовник няколко часа, и изведнъж пак същия проблем. Но сега и центровката не помага. Като отварях помпата втулката за която се закача палеца на плочката задираше.

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 12.10.2010
Пол: Мъж
Кара: E46 compact, e38, e65, s1000rr,
Мечтае да кара: Всички BMW-та

Re: Проблем с тдс-а.

Мнение от IMPULS » 18 Апр 2013, 21:02

evga написа:Отварях помпата,почистих плочката и всички цедки. Центровах плочката и колата работи като часовник няколко часа, и изведнъж пак същия проблем. Но сега и центровката не помага. Като отварях помпата втулката за която се закача палеца на плочката задираше.

Шайбата трябва да се движи по оста много спокойно и мазно.Да не би добавката да е дигнала утаики в помпата,и да са влезли между оста и шайбата?



zvetiko написа:
IMPULS написа:Здрасти колега,какво стана с твоя проблем?И аз съм с подобен проблем.След като и сложих масло без да съм го разбивал в туба с нафта,дадох и газ по един баир и колата огасна,след това се помъчих да я запаля и едва запали на пълна гас.На ниски обороти прекъсва жестоко мени обороти,и ако и пусна гаста угасва,ако я задържа на по високи обороти изчиства.


Когато двигателя се мъчи, диагностиката какво показва като живи данни на количеството на подаваното гориво.

Ами пада до 0.8 mg,и беше записана грешка "driving potentiometer" което предполагам е потенциометъра на газта.А като се пребирам от гаража ми премигна и лапата на умната дюза.След като я угаасих напомпих 5 пъти педала на газта да видя каква е грешката,грешка 5 под името "injectioon start sensor 4cyl" ,което си е умната дюза.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Проблем с тдс-а.

Мнение от vladobate » 18 Апр 2013, 23:02

Това няма да е причината маслото. Може с нещо да е спомогнало на надигащ с проблем ама не е основна причина. Литри масло съм пуснал в 4 тдс-а до сега и с никой проблем никакъв. Та първо за милиграмите дет си писал :mhihi: , това означава много гориво не малко. Второ за грешките , проблем дори и елементарен довежда до абсолютна заблуда на дде в някой момент и той почва да се шашка , тогава не умни дюзи ами и егн-то ще ти изкара на бъдещата ти жена :mhihi: . Клапана за горивото на ГНП ми беше изгорял и ми даваше кви ли не грешки , гаснеше , трудно палеше , пълна лудница , та всички датчици изброи ама проблема беше смешен - клапанче. Тй че осигурете си сигурно гориво подаване , ако трябва директно с шишенце или подобно и при махнат клапан примерно па тогава пускайте диагностики. Авансатора също трябва да работи коректно .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем с тдс-а.

Мнение от zvetiko » 19 Апр 2013, 7:43

IMPULS написа:
zvetiko написа:
IMPULS написа:Здрасти колега,какво стана с твоя проблем?И аз съм с подобен проблем.След като и сложих масло без да съм го разбивал в туба с нафта,дадох и газ по един баир и колата огасна,след това се помъчих да я запаля и едва запали на пълна гас.На ниски обороти прекъсва жестоко мени обороти,и ако и пусна гаста угасва,ако я задържа на по високи обороти изчиства.


Когато двигателя се мъчи, диагностиката какво показва като живи данни на количеството на подаваното гориво.

Ами пада до 0.8 mg,и беше записана грешка "driving potentiometer" което предполагам е потенциометъра на газта.А като се пребирам от гаража ми премигна и лапата на умната дюза.След като я угаасих напомпих 5 пъти педала на газта да видя каква е грешката,грешка 5 под името "injectioon start sensor 4cyl" ,което си е умната дюза.


Колега, зависимоста е обратна. ;) Както vladobate ти казва, тези 0.8 са много, не малко, при това много-много. ;)
Фабричните стойности са от 5-7, коя стойност да се нагласи се избира в зависимост от износването на двигателя, за да върви добре колата се пуска около 3, това 0.8 е много голямо количество гориво и трябва да го намалиш до 3-5. Може и от това да ти идват останалите грешки.

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook