трудно ни е първото палене
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- tcpf
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 525xd
- Мечтае да кара: I8
трудно ни е първото палене
Здравейте колеги, имам следния проблем с моята е39 520I 99г. - при първо палене когато е стояла по дълго време (7-8) часа се налага да въртя три четири пъти докато запаля. След това дори веднага да я загася и подам на контакт автомобила пали веднага и така до славещият по дълъг престой. Когато пали първия път ми прави впечатление че започва от много ниски обороти (200-300) и ги вдига за секунда две до нормалните. Сменях свещи, филтри, чистих бензиновата помпа, закачаха ми я за диагностика и отчетоха само 2 грешки (в запалването на първи цилиндър и една в едната ламда сонда но тя си е и от преди да започне да прави проблем). Четох из темата за датчиците на коляновия и разпределителния вал че предизвикват подобни проблеми но диагностиката не ги хвана. Ако някой има идеи моля нека сподели.
- tcpf
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 525xd
- Мечтае да кара: I8
Re: трудно ни е първото палене
Има но не мисля че е от нея. Изчаках да свърши газта и две седмици карах на бензин проблема си остана.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: трудно ни е първото палене
Колега, има процедура за проверка дали клапан-регулатора задържа налягането в бензиновата рейка при изгасен двигател и дали възвратният клапан на бензиновата помпа е в изправност. Ще бъде добре да ги проверят тези неща. 

- tcpf
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 525xd
- Мечтае да кара: I8
Re: трудно ни е първото палене
А каква е процедурата колега? Аз мислех да вземам един клапан и да го монтирам след помпата, че ме съмнява понеже я вадих да чистя мрежичката под нея от боклуци (нямаше освен едни петролни мазни налепи) и след като я монтирах един два дена нямах проблеми с паленето но не съм 100% сигурен понеже човърках и из двигателя за някоя откачена букса да не би да има случайно.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: трудно ни е първото палене
tcpf написа:Здравейте колеги, имам следния проблем с моята е39 520I 99г. - при първо палене когато е стояла по дълго време (7-8) часа се налага да въртя три четири пъти докато запаля. След това дори веднага да я загася и подам на контакт автомобила пали веднага и така до славещият по дълъг престой. Когато пали първия път ми прави впечатление че започва от много ниски обороти (200-300) и ги вдига за секунда две до нормалните. Сменях свещи, филтри, чистих бензиновата помпа, закачаха ми я за диагностика и отчетоха само 2 грешки (в запалването на първи цилиндър и една в едната ламда сонда но тя си е и от преди да започне да прави проблем). Четох из темата за датчиците на коляновия и разпределителния вал че предизвикват подобни проблеми но диагностиката не ги хвана. Ако някой има идеи моля нека сподели.
затвори си механичния кран на бутилката отзад остави я да работи на газ докато изгасне прехвърли я на бензин запали и изгаси и пробвай сутринта как ще е
Барай шишарката Минкеее ....
- tcpf
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 525xd
- Мечтае да кара: I8
Re: трудно ни е първото палене
същата работа - въртях няколко пъти докато запалих, но аз това го пробвах и преди само че изчаках да свърши газта в бутилката 

- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: трудно ни е първото палене
колегата по-горе ти е посочил евентуалния проблем... процедурата може и да бъде по-проста за проверка...
откачаш нагнетателната линия и монтираш манометър на нея... разкачаш линията на обратното гориво и мушкаш маркуча в шише... палиш докато заработи колата, налягането вече ще ти е работното... гасиш, и гледаш: 1/как пада налягането на манометъра; 2/ако изтича гориво в шишето /сменено с ново след загасването/, регулатора ти е за смяна; 3/ако не изтича в шишето, но налягането пада, значи клапана на помпата е здал...
моя опит говори, че вариант 2 е доста рядък, докато вариант 3 е масов... понеже помпата обикновено като цяло си работи, и няма нужда от смяна /манометъра показва дали е така/, то монтирането на еднопосочно клапанче след нея решава проблема... практически как става може да питаш колегата с кап-холдерите... няма начин да няма начин

откачаш нагнетателната линия и монтираш манометър на нея... разкачаш линията на обратното гориво и мушкаш маркуча в шише... палиш докато заработи колата, налягането вече ще ти е работното... гасиш, и гледаш: 1/как пада налягането на манометъра; 2/ако изтича гориво в шишето /сменено с ново след загасването/, регулатора ти е за смяна; 3/ако не изтича в шишето, но налягането пада, значи клапана на помпата е здал...
моя опит говори, че вариант 2 е доста рядък, докато вариант 3 е масов... понеже помпата обикновено като цяло си работи, и няма нужда от смяна /манометъра показва дали е така/, то монтирането на еднопосочно клапанче след нея решава проблема... практически как става може да питаш колегата с кап-холдерите... няма начин да няма начин


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: трудно ни е първото палене
niki81vd написа:С риск да изтърся някоя глупостДай на контакт, изчакай помпата през това време ще компенсира ако има загуба на налягане, би трябвали да се чува, не съм сигурен за BMW, но при други автомобили при определено налягане изключва. Та изчакай известно време само на контакт, преди да въртиш стартера, ако запали от раз, значи пада горивото.
Колега, помпата се включва само когато завъртиш стартера и не работи когато колата е на контакт. Идеята е била при катастрофа да не се получи барбекю с главни участници пътуващите в колата.

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: трудно ни е първото палене
Шоковите датчици са за други неща- отварят еърбеците, отключват колата. При запалване на колата, трябва да се завърти стартера, за да заработи помпата, после когато двигателя работи, може да се чуе и помпата.
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: трудно ни е първото палене
При 320и М50Б20 Ванос си спомням, че помпата бълваше литри бензин само на контакт (пробвано инцидентно), а ЕКУ-то я спира след някакви секунди и вероятността при Е39 1999 година да е пак така я има.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: трудно ни е първото палене
смени си бензиновата помпа 

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: трудно ни е първото палене
turbo написа:При 320и М50Б20 Ванос си спомням, че помпата бълваше литри бензин само на контакт...



Колега, сигурен съм, че се шегуваш.

- Lawmaker
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i '96
- Мечтае да кара: non-stop
Re: трудно ни е първото палене
zvetiko написа:turbo написа:При 320и М50Б20 Ванос си спомням, че помпата бълваше литри бензин само на контакт...
Колега, сигурен съм, че се шегуваш.
Помпата върти при мен на контакт няколко секунди после спира и като завъртя стартера пак тръгва/ м52б20 /
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани