трудно ни е първото палене

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 4.04.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е61 525xd
Мечтае да кара: I8

трудно ни е първото палене

Мнение от tcpf » 30 Мар 2013, 19:45

Здравейте колеги, имам следния проблем с моята е39 520I 99г. - при първо палене когато е стояла по дълго време (7-8) часа се налага да въртя три четири пъти докато запаля. След това дори веднага да я загася и подам на контакт автомобила пали веднага и така до славещият по дълъг престой. Когато пали първия път ми прави впечатление че започва от много ниски обороти (200-300) и ги вдига за секунда две до нормалните. Сменях свещи, филтри, чистих бензиновата помпа, закачаха ми я за диагностика и отчетоха само 2 грешки (в запалването на първи цилиндър и една в едната ламда сонда но тя си е и от преди да започне да прави проблем). Четох из темата за датчиците на коляновия и разпределителния вал че предизвикват подобни проблеми но диагностиката не ги хвана. Ако някой има идеи моля нека сподели.


Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: Peterborough
Кара: CLS350 и Е39

Re: трудно ни е първото палене

Мнение от ivoo » 31 Мар 2013, 0:27

АГУ има ли колата ?

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 4.04.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е61 525xd
Мечтае да кара: I8

Re: трудно ни е първото палене

Мнение от tcpf » 31 Мар 2013, 4:15

Има но не мисля че е от нея. Изчаках да свърши газта и две седмици карах на бензин проблема си остана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: трудно ни е първото палене

Мнение от zvetiko » 31 Мар 2013, 12:30

Колега, има процедура за проверка дали клапан-регулатора задържа налягането в бензиновата рейка при изгасен двигател и дали възвратният клапан на бензиновата помпа е в изправност. Ще бъде добре да ги проверят тези неща. ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 4.04.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е61 525xd
Мечтае да кара: I8

Re: трудно ни е първото палене

Мнение от tcpf » 31 Мар 2013, 17:55

А каква е процедурата колега? Аз мислех да вземам един клапан и да го монтирам след помпата, че ме съмнява понеже я вадих да чистя мрежичката под нея от боклуци (нямаше освен едни петролни мазни налепи) и след като я монтирах един два дена нямах проблеми с паленето но не съм 100% сигурен понеже човърках и из двигателя за някоя откачена букса да не би да има случайно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: трудно ни е първото палене

Мнение от anzak » 31 Мар 2013, 18:51

tcpf написа:Здравейте колеги, имам следния проблем с моята е39 520I 99г. - при първо палене когато е стояла по дълго време (7-8) часа се налага да въртя три четири пъти докато запаля. След това дори веднага да я загася и подам на контакт автомобила пали веднага и така до славещият по дълъг престой. Когато пали първия път ми прави впечатление че започва от много ниски обороти (200-300) и ги вдига за секунда две до нормалните. Сменях свещи, филтри, чистих бензиновата помпа, закачаха ми я за диагностика и отчетоха само 2 грешки (в запалването на първи цилиндър и една в едната ламда сонда но тя си е и от преди да започне да прави проблем). Четох из темата за датчиците на коляновия и разпределителния вал че предизвикват подобни проблеми но диагностиката не ги хвана. Ако някой има идеи моля нека сподели.

затвори си механичния кран на бутилката отзад остави я да работи на газ докато изгасне прехвърли я на бензин запали и изгаси и пробвай сутринта как ще е
Барай шишарката Минкеее ....

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 4.04.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е61 525xd
Мечтае да кара: I8

Re: трудно ни е първото палене

Мнение от tcpf » 01 Апр 2013, 19:22

същата работа - въртях няколко пъти докато запалих, но аз това го пробвах и преди само че изчаках да свърши газта в бутилката :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Re: трудно ни е първото палене

Мнение от Владо » 02 Апр 2013, 9:29

колегата по-горе ти е посочил евентуалния проблем... процедурата може и да бъде по-проста за проверка...
откачаш нагнетателната линия и монтираш манометър на нея... разкачаш линията на обратното гориво и мушкаш маркуча в шише... палиш докато заработи колата, налягането вече ще ти е работното... гасиш, и гледаш: 1/как пада налягането на манометъра; 2/ако изтича гориво в шишето /сменено с ново след загасването/, регулатора ти е за смяна; 3/ако не изтича в шишето, но налягането пада, значи клапана на помпата е здал...
моя опит говори, че вариант 2 е доста рядък, докато вариант 3 е масов... понеже помпата обикновено като цяло си работи, и няма нужда от смяна /манометъра показва дали е така/, то монтирането на еднопосочно клапанче след нея решава проблема... практически как става може да питаш колегата с кап-холдерите... няма начин да няма начин :mhihi: :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: трудно ни е първото палене

Мнение от zvetiko » 04 Апр 2013, 11:30

niki81vd написа:С риск да изтърся някоя глупост :oops: Дай на контакт, изчакай помпата през това време ще компенсира ако има загуба на налягане, би трябвали да се чува, не съм сигурен за BMW, но при други автомобили при определено налягане изключва. Та изчакай известно време само на контакт, преди да въртиш стартера, ако запали от раз, значи пада горивото.


Колега, помпата се включва само когато завъртиш стартера и не работи когато колата е на контакт. Идеята е била при катастрофа да не се получи барбекю с главни участници пътуващите в колата. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: трудно ни е първото палене

Мнение от zvetiko » 04 Апр 2013, 18:10

Шоковите датчици са за други неща- отварят еърбеците, отключват колата. При запалване на колата, трябва да се завърти стартера, за да заработи помпата, после когато двигателя работи, може да се чуе и помпата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: трудно ни е първото палене

Мнение от turbo » 04 Апр 2013, 19:01

При 320и М50Б20 Ванос си спомням, че помпата бълваше литри бензин само на контакт (пробвано инцидентно), а ЕКУ-то я спира след някакви секунди и вероятността при Е39 1999 година да е пак така я има.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: трудно ни е първото палене

Мнение от NAPSTERS » 04 Апр 2013, 23:00

смени си бензиновата помпа ;)
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: трудно ни е първото палене

Мнение от zvetiko » 05 Апр 2013, 17:39

turbo написа:При 320и М50Б20 Ванос си спомням, че помпата бълваше литри бензин само на контакт...


ИзображениеИзображениеИзображение

Колега, сигурен съм, че се шегуваш. ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 232
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520i '96
Мечтае да кара: non-stop

Re: трудно ни е първото палене

Мнение от Lawmaker » 07 Апр 2013, 13:33

zvetiko написа:
turbo написа:При 320и М50Б20 Ванос си спомням, че помпата бълваше литри бензин само на контакт...


ИзображениеИзображениеИзображение

Колега, сигурен съм, че се шегуваш. ;)

Помпата върти при мен на контакт няколко секунди после спира и като завъртя стартера пак тръгва/ м52б20 /

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook