Проблем с паленето на 530d при топъл двигател
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- angelkormushev
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 15.03.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
Проблем с паленето на 530d при топъл двигател
Здравейте на всички от няколко месеца съм собственик на BMW E39 530d автоматик и наскоро се появи проблем с паленето при топъл двигател проблема е следния когато колата е карана известно време и е загряла на 90 градуса в даден момент не иска изобщо да запали докъто не изстине почти напълно опитах като откачих акумулатора за 20-30 минути единият път ми се получи и запали веднага но втория път не запали докъто не падна температурата. Ще съм благодарен да ме насочите на някъде какъв може да е проблема възможно ли е да е от веригата или горивна помпа мисля че и термостата не е наред защото неможе да държи колата на 90 градуса дали е възможно и той да създава някакви проблеми?
Благодаря Ви предварително!!!
Благодаря Ви предварително!!!
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Проблем с паленето на 530d при топъл двигател
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Проблем с паленето на 530d при топъл двигател
Един датчик ти се е преебал и сега като почнеш да ползваш търсачката и да четеш ще разбереш защото е писано много за него 

- angelkormushev
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 15.03.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
Re: Проблем с паленето на 530d при топъл двигател
Благодаря Ви за помоща според Вас ако е този датчик на разпределителния вал възможно ли е и разхода на гориво да се увеличи?
- rosko3001
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 15.05.2013
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е39 530Д 2002г.
- Мечтае да кара: БМВ Ф10 530хд
Re: Проблем с паленето на 530d при топъл двигател
да възможно е
- shmentikapeli
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 20.02.2013
- Пол: Мъж
Re: Проблем с паленето на 530d при топъл двигател
разтегнала се е ангренажната верига и като загрее колата не пали или трудно пали
решение=даваш предварение на гнп с два градуса /това е временно/
смяна на ангренажна верига и нямаш проблем,а относно термостата не е лошо да го смениш и него
решение=даваш предварение на гнп с два градуса /това е временно/
смяна на ангренажна верига и нямаш проблем,а относно термостата не е лошо да го смениш и него
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Проблем с паленето на 530d при топъл двигател
shmentikapeli написа:разтегнала се е ангренажната верига и като загрее колата не пали или трудно пали
решение=даваш предварение на гнп с два градуса /това е временно/
смяна на ангренажна верига и нямаш проблем,а относно термостата не е лошо да го смениш и него
Би ли ни осветлил, какво е това ГНП в 3.0d...ако пък кажеш как се дава предверение с два градуса на 530d, ще те направя главен администратор на форума



- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
Re: Проблем с паленето на 530d при топъл двигател
shmentikapeli написа:разтегнала се е ангренажната верига и като загрее колата не пали или трудно пали
решение=даваш предварение на гнп с два градуса /това е временно/
смяна на ангренажна верига и нямаш проблем,а относно термостата не е лошо да го смениш и него
А дали не са два термостатите, а!?

- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: Проблем с паленето на 530d при топъл двигател
shmentikapeli написа:разтегнала се е ангренажната верига и като загрее колата не пали или трудно пали
решение=даваш предварение на гнп с два градуса /това е временно/
смяна на ангренажна верига и нямаш проблем,а относно термостата не е лошо да го смениш и него
Говориш шментикапели




- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Проблем с паленето на 530d при топъл двигател
LUBO 555 написа:shmentikapeli написа:разтегнала се е ангренажната верига и като загрее колата не пали или трудно пали
решение=даваш предварение на гнп с два градуса /това е временно/
смяна на ангренажна верига и нямаш проблем,а относно термостата не е лошо да го смениш и него
Говориш шментикапели![]()
![]()
![]()



https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- rosko3001
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 15.05.2013
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е39 530Д 2002г.
- Мечтае да кара: БМВ Ф10 530хд
Re: Проблем с паленето на 530d при топъл двигател
колега и аз имах същия проблем оказа се ,че ми е заминала помпата за високо налягане на горивото, смених я и колата се оправи,но от скоро започна да пали малко по трудно като е топла, смисъл,че стартера върти малко повече от колкото трябва и сигурно пак ще влизам в бокса ,а за съжаление на комп. диагностика излиза че всичко е ок
така, че пиши ако разбереш от какво е 


- angelkormushev
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 15.03.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
Re: Проблем с паленето на 530d при топъл двигател
Оказа се датчик разпределителен вал!
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани