Губи мощност във високи обороти - 330D
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
51 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Губи мощност във високи обороти - 330D
За проблеми в тези обороти е трудно да се говори, ако не прекъсва осезаемо. Все пак дизела, след тези обороти си умира и без да има проблеми 

E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
Re: Губи мощност във високи обороти - 330D
bscsystem написа:За проблеми в тези обороти е трудно да се говори, ако не прекъсва осезаемо. Все пак дизела, след тези обороти си умира и без да има проблеми
Дизела трябва да усетиш спад на дърпането след 4500 оборота.
До тогава трябва да си тегли равномерно.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- русиабн
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 20.01.2012
- Местоположение: Банско
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36, Е46, E61, а сега Passat B8
- Мечтае да кара: BMW
Re: Губи мощност във високи обороти - 330D
JTD написа:bscsystem написа:За проблеми в тези обороти е трудно да се говори, ако не прекъсва осезаемо. Все пак дизела, след тези обороти си умира и без да има проблеми
Дизела трябва да усетиш спад на дърпането след 4500 оборота.
До тогава трябва да си тегли равномерно.
Точно за това питах аз- Нормално ли е до 3000 оборота да дърпа като луда, а след това пак има ускорение, но плавно и не толкова усезаемо

ЖЕНА БЕЗ ЦИЦИ Е КАТО СЕЛО БЕЗ НАЧАЛНО УЧИЛИЩЕ-НЯМА ОТ КЪДЕ ДА ЗАПОЧНЕШ !




- bat_pesho
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 11.12.2010
- Местоположение: павликени
- Пол: Мъж
- Кара: е46 330д
Re: Губи мощност във високи обороти - 330D
сблъсквал съм се вече с този проблем помпата под шофьорската седалка 

- MonsteR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 9.12.2011
- Мечтае да кара: SR-71 Blackbird
Re: Губи мощност във високи обороти - 330D
русиабн написа:JTD написа:bscsystem написа:За проблеми в тези обороти е трудно да се говори, ако не прекъсва осезаемо. Все пак дизела, след тези обороти си умира и без да има проблеми
Дизела трябва да усетиш спад на дърпането след 4500 оборота.
До тогава трябва да си тегли равномерно.
Точно за това питах аз- Нормално ли е до 3000 оборота да дърпа като луда, а след това пак има ускорение, но плавно и не толкова усезаемоПри диагностка ще излезне ли ако има нещо?
Колегата ти го е казал. Не е нормално, трябва да дърпа до към 4500. Ако не дърпа проблем....


- русиабн
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 20.01.2012
- Местоположение: Банско
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36, Е46, E61, а сега Passat B8
- Мечтае да кара: BMW
Re: Губи мощност във високи обороти - 330D
Ще се ходи на диагностика та да видим и ще споделя какъв е резултата. Прости изчаквам един познат да си отвори сервиза /чака машините/ и май ще съм му първия клиент 

ЖЕНА БЕЗ ЦИЦИ Е КАТО СЕЛО БЕЗ НАЧАЛНО УЧИЛИЩЕ-НЯМА ОТ КЪДЕ ДА ЗАПОЧНЕШ !




- bochogogogo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 381
- Регистриран на: 22.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: M6
Re: Губи мощност във високи обороти - 330D
Колеги при 320д 136к.с. има ли такава помпа там?Моята на магистралата забива на 130км.в час и буквално няма фурсаж по нагоре...Това го прави само на моменти 

- bigfinger
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 18.06.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316i E46 N42B18
Re: Губи мощност във високи обороти - 330D
Колега на 136 к.с. няма така помпа под купето!
Няма ненаказано добро!!!! Китайска поговорка.
- SlipX
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 19.09.2012
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: ШЕ 330d (manual)
- Мечтае да кара: bmw f10 m5
- Детайли за колата: M-packet Mtech 1
Re: Губи мощност във високи обороти - 330D
Колеги вдигам стара тема. Преди няколко дни и на мен ми направи тоя номер с паленето на ОМВ след като заредих. Но се разминах с малко след няколко въртения колата запали и върви като пушка. Имах едно маркуче което беше заминало към помпата та го сменихме и мислех, че проблема ще е бил от там евентуално ако е засмукала въздух от него. Обаче не, днес си я карах няколко пъти но вечерта не успя да запали. След няколко телефони разговора с майстори, не успях да запаля. Накрая дойде 1 майстор на място свали кората под седалката удари я няколко пъти и колата запали. След това карах колата около 30 минути, понеже акумулатора ми падна от въртенето и да го позаредя малко... Въпроса ми е следния: Обезателно ли е за смяна тази помпа, или може да е от проблем в бушон, реле и т.н. Колата след като запали си въреше както преди (като бясна) не ми забива. След това я прибрах в гаража изгасих я и после пак я запалих нямаше проблем.
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Губи мощност във високи обороти - 330D
SlipX написа:Колеги вдигам стара тема. Преди няколко дни и на мен ми направи тоя номер с паленето на ОМВ след като заредих. Но се разминах с малко след няколко въртения колата запали и върви като пушка. Имах едно маркуче което беше заминало към помпата та го сменихме и мислех, че проблема ще е бил от там евентуално ако е засмукала въздух от него. Обаче не, днес си я карах няколко пъти но вечерта не успя да запали. След няколко телефони разговора с майстори, не успях да запаля. Накрая дойде 1 майстор на място свали кората под седалката удари я няколко пъти и колата запали. След това карах колата около 30 минути, понеже акумулатора ми падна от въртенето и да го позаредя малко... Въпроса ми е следния: Обезателно ли е за смяна тази помпа, или може да е от проблем в бушон, реле и т.н. Колата след като запали си въреше както преди (като бясна) не ми забива. След това я прибрах в гаража изгасих я и после пак я запалих нямаше проблем.
Има реле което управлява помпата,намира се зад жабката. Но ако от удар тръгва най вероятно е самата помпа.
- SlipX
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 19.09.2012
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: ШЕ 330d (manual)
- Мечтае да кара: bmw f10 m5
- Детайли за колата: M-packet Mtech 1
Re: Губи мощност във високи обороти - 330D
Подлежи ли на ремонт, примерно ако е запушена някоя цедка или направо нова да се взема?
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Губи мощност във високи обороти - 330D
SlipX написа:Подлежи ли на ремонт, примерно ако е запушена някоя цедка или направо нова да се взема?
До колкото аз зная,не. Хубаво е ако взимаш нова да е от престижен производител а не китайче. Успех

- D.K.BMW
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 12.08.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 320d
- Мечтае да кара: m3 e46
Re: Губи мощност във високи обороти - 330D
+1 геометрия на турбото 

- SlipX
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 19.09.2012
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: ШЕ 330d (manual)
- Мечтае да кара: bmw f10 m5
- Детайли за колата: M-packet Mtech 1
Re: Губи мощност във високи обороти - 330D
Извинявам се, че връщам темата, колеги, но не мога да разбера за коя помпа става въпрос?
Май това ще се окаже решението и за моя проблем, някой може ли да обясни за какво точно става въпрос

Май това ще се окаже решението и за моя проблем, някой може ли да обясни за какво точно става въпрос

51 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани