Пали трудно сутрин и изпушва сив облак
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- ckrumov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 21.04.2008
- Местоположение: София
- Кара: f31, 320D
- Мечтае да кара: Каквото и да е, но да е BMW :)
Пали трудно сутрин и изпушва сив облак
Колеги, здравейте.
Имам следния проблем. Колата сутрин пали трудно и то с подаване на газ, след което прави един сивкав облак и после всичко е ок... до другата сутрин. Няма нито капка теч на нафта от никъде.
Забелязал съм следните закономерности:
Ако я оставя под наклон с двигателя надолу през нощта, пали без проблем. Ако подам контакт няколко пъти като изчаквам, пак пали без газ и от раз, без да изпушва. Иначе харчи нормално. Върви нормално. През деня не пуши.
Когато сутрин изпуши при палене, ако я оставя да работи на място, продължава да пуши. Ако я изгася няколко минути след това и пак опитам да паля, пак изпушва и пали трудно. Направя ли обаче 1км само, после пали нормално.
Ясно, че проблема е някъде в гориво подаващата система, но между резервоара и двигателя са доста неща. От къде според вас да почна?
Имам следния проблем. Колата сутрин пали трудно и то с подаване на газ, след което прави един сивкав облак и после всичко е ок... до другата сутрин. Няма нито капка теч на нафта от никъде.
Забелязал съм следните закономерности:
Ако я оставя под наклон с двигателя надолу през нощта, пали без проблем. Ако подам контакт няколко пъти като изчаквам, пак пали без газ и от раз, без да изпушва. Иначе харчи нормално. Върви нормално. През деня не пуши.
Когато сутрин изпуши при палене, ако я оставя да работи на място, продължава да пуши. Ако я изгася няколко минути след това и пак опитам да паля, пак изпушва и пали трудно. Направя ли обаче 1км само, после пали нормално.
Ясно, че проблема е някъде в гориво подаващата система, но между резервоара и двигателя са доста неща. От къде според вас да почна?
- another90sm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 13.01.2012
- Местоположение: На всякъде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
- Мечтае да кара: M6
Re: Пали трудно сутрин и изпушва сив облак
Колега, преди да взема мойта е39-ка имах едно дизелово пежо. Сутрин като палих и като беше малко по-студено палеше мн трудно с подаване на газ и изкарваше голяма сива пушилка назад , която миришеше на сурова нафта. Оказа се , че от общо 4 съм палил на една подгряваща свещ. Съветвам те да започнеш от там.
Re: Пали трудно сутрин и изпушва сив облак
Въздух в гориводоставната система, провери за течове. Запушена цедка на подкачващата помпа или неработеща такава, филтър.
- ckrumov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 21.04.2008
- Местоположение: София
- Кара: f31, 320D
- Мечтае да кара: Каквото и да е, но да е BMW :)
Re: Пали трудно сутрин и изпушва сив облак
Свещи не дава на диагностиката. Теч няма. Огледали сме я много добре с монтъора ми. Почвам от филтъра, цедката и подкачващата помпа. Ще пиша пак.
- uko
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 4.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е46 320D '02г. Автоматик
Re: Пали трудно сутрин и изпушва сив облак
И аз съм за свещите, вече 9 години дизел, това го познавам веднага
))

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Пали трудно сутрин и изпушва сив облак
При мен когато имах проблем с теч на нафта, точно ако я оставех с предницата надолу палеше. Наравно или предницата нагоре, нямаше палене. Теча ми беше от вътрешната страна на помпата, към мотора и не се виждаше. Но картера ми беше олят с нафта. Там провери ли за течове?
п.п. Ако е свещи, няма да се влияе от наклона на колата.
п.п. Ако е свещи, няма да се влияе от наклона на колата.

- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: Пали трудно сутрин и изпушва сив облак
Дърпа въздух от ГНП-то, проблема въобще не е в свещите.
- ckrumov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 21.04.2008
- Местоположение: София
- Кара: f31, 320D
- Мечтае да кара: Каквото и да е, но да е BMW :)
Re: Пали трудно сутрин и изпушва сив облак
Картера е сух. ГНП-то също. Огледали сме ги добре няколко пъти.
За да дърпа въздух ГНП-то не трябва ли да има теч на нафта отнякъде? Може ли някоя дюза да не затваря до край и да изтича нафта в двигателя, докато колата стои.
Иначе смених горивния филтър без резултат. Свалих и подкачащата помпа под задната седалка и изтече малко мърсотия от нея. Цедката не беше много мръсна, но мисля, че на помпата може да се направи една профилактика.
Някой може ли да обясни как се почиства горивната помпа? Може ли да се разменят + и - и тя да върти наобратно и така с леген с нафта, редувайки посоката на въртене да се почисти?
Определено мога да кажа, че когато задържа на контакт по- дълго време /поне 7, 8 секунди/, пали по- добре сутрин, но си личи, че нещо не е съвсем наред.
Между другото, ако някой може да ми препоръча човек, моля да пише на лично, защото този проблем май не ми е по силите. Просто искам да отида при някой, който е в час с е46-ците.
Поздрави.
За да дърпа въздух ГНП-то не трябва ли да има теч на нафта отнякъде? Може ли някоя дюза да не затваря до край и да изтича нафта в двигателя, докато колата стои.
Иначе смених горивния филтър без резултат. Свалих и подкачащата помпа под задната седалка и изтече малко мърсотия от нея. Цедката не беше много мръсна, но мисля, че на помпата може да се направи една профилактика.
Някой може ли да обясни как се почиства горивната помпа? Може ли да се разменят + и - и тя да върти наобратно и така с леген с нафта, редувайки посоката на въртене да се почисти?
Определено мога да кажа, че когато задържа на контакт по- дълго време /поне 7, 8 секунди/, пали по- добре сутрин, но си личи, че нещо не е съвсем наред.
Между другото, ако някой може да ми препоръча човек, моля да пише на лично, защото този проблем май не ми е по силите. Просто искам да отида при някой, който е в час с е46-ците.
Поздрави.
- haribo78
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 9.03.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E83 3.0d
- Мечтае да кара: велосипед
Re: Пали трудно сутрин и изпушва сив облак
Здравейте!!!....да не пиша нова тема
....колата пали чудесно.....върви перфектно,....мотора работи супер.....единствено сутрин като я запаля,работейки на място пуши светло син....подчертавам не сив,не бял,а светло син пушк....и това за около 2 минути след което няма да изпуши грам.....форсиране ,в движение никакъв пушек....колата я имам от скоро.....просто се интересувам дали е нормално това .....Мерси предварително 


- stoimenov_1958
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 28.12.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: е46 136к.с.
- Мечтае да кара: х5
Re: Пали трудно сутрин и изпушва сив облак
Към колегите със синия пушек.Ако няма теч на масло проверявайте нивото му и си направете извода .За 10 000км не съм долял и капка.Нивото си стои където трябва.
- georde123000
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 435
- Регистриран на: 22.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 316.BMW E46 320D
- Мечтае да кара: BMW E30 M3
Re: Пали трудно сутрин и изпушва сив облак
за колегата с сивия пушек и трудния студен старт или са свещите или дюза пикае щом пуши сиво значи има не доизгаряне на нафтата запали я и отиди от зад и помириши да видиш че мирише яко на нафта поздрави
за колегата със синия пушек имаш попадане на масло за това пуши така сигурно са тръгнали гумичките на клапаните щом изпушва само при студен старт,може да мернеш и една компресия да видиш състоянието на двигателя и ако всичко е ок, сменяш гумичките поздрави

за колегата със синия пушек имаш попадане на масло за това пуши така сигурно са тръгнали гумичките на клапаните щом изпушва само при студен старт,може да мернеш и една компресия да видиш състоянието на двигателя и ако всичко е ок, сменяш гумичките поздрави

- SHTILL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 12.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: турбо дизел
- Мечтае да кара: би-турбо дизел
Re: Пали трудно сутрин и изпушва сив облак
Retrofit написа:Дърпа въздух от ГНП-то, проблема въобще не е в свещите.
И аз съм на това мнение.
Тия, дет сме търкаляли тдс-и знаем за тоя проблем



- ckrumov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 21.04.2008
- Местоположение: София
- Кара: f31, 320D
- Мечтае да кара: Каквото и да е, но да е BMW :)
Re: Пали трудно сутрин и изпушва сив облак
Колеги почти съм убеден, че проблема ми е в ГНП-то. Изобщо от BOSCH VP44 се оплакват и колеги с други марки коли. Говорих и със специалист по помпи на BOSCH и той ми каза, че трябва да се смени авансатора на ГНП-то, защото той задава необходимото предверение при палене и е износен. Та затова колата пали трудно студена и пуши докато загрее. Каза ми дори и цена за ремонта 450лв. Става въпрос за смяна на авансатора, който струва 200лв и смяна на всички уплътнения, евентуално износени мембрани и т.н. Каза, че трябвало и настройка, но по- скоро ще я закачат на стенда да я тестват дали работа нормално и това е според мен. Колега от форума ми ги е препоръчал, след като и на него са му правили същия ремонт. Дават и 1 година гаранция.
Мисля тези дни да я сваля помпата и да им я пратя. Ще пиша след ремонта.
Мисля тези дни да я сваля помпата и да им я пратя. Ще пиша след ремонта.
- bojky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '08 535d
- Мечтае да кара: F10 M550d
Re: Пали трудно сутрин и изпушва сив облак
Само не долавям тънкия момент как ако е от авансатора, как ще се случва това, което си описал
Авансатора се движи в съвсем различна посокоа, все едно към предна лява и предна дясна гума, няма логика с муцуната надолу колата да пали, а наравно да не пали. Според мен ако е от него няма да пали във всяко положение
А ако задира е логично да задира и след като е запалена, т.е. постоянно и от там няма да може да регулира центровката правилно, а колата ще има проблеми с вървежа и ще пуши бяло. Така, че според мен проблема е в горивото но преди помпата или теч по самата нея, но не и в авансатора. И ако все пак искаш опитай да сложиш 0,2л двутактово масло на 10л нафта в резервоара и покарай малко така. Може и 0,2л бензин.Ако проблема ти е в авансатора така ще се оправи поне временно 
ckrumov написа:Забелязал съм следните закономерности:
Ако я оставя под наклон с двигателя надолу през нощта, пали без проблем. Ако подам контакт няколко пъти като изчаквам, пак пали без газ и от раз, без да изпушва. Иначе харчи нормално. Върви нормално. През деня не пуши.
Авансатора се движи в съвсем различна посокоа, все едно към предна лява и предна дясна гума, няма логика с муцуната надолу колата да пали, а наравно да не пали. Според мен ако е от него няма да пали във всяко положение


33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани