Губи мощност във високи обороти - 330D
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
51 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Губи мощност във високи обороти - 330D
При мен - едната дюза показваше отклонения, когато купувах колата. За да съм спокоен - рециклирах я нея, а останалите ги свалиха, почистиха на ултразвук и мисля че смениха някои или всички разпръсквачи.. Общо взето - това е.. Не съм им стоял на главата, но на сервиза му имах доверие и така.. Това беше преди 2-3 години и всичко ми стъпи на под 300лв по спомен. 

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Губи мощност във високи обороти - 330D
Греда
Колата изгасна и не пали, закарах я в сервиз в който ми казаха, че няма налягане в рейла.
В момента сменят датчика на ЕГР-а или там както се нарича за да видят дали ще запали, ако не запали ми предложиха да търсят проблем в самата помпа !?
С две думи, до проблем с дюзите още не сме стигнали. Сега се чудя съвпадение ли бяха симптомите, които ме водеха към дюзите (потвърдени от колегата Димитрофф) или симптомите са били за помпа ?!
Btw: Колегата Димитрофф е страшен пич, който разбира много, но е на другия край на София и когато колата не пали няма как да стигна за по малко от 100лв до него
))
Детайли: няма налягане в рейла, уплътненията около дюзите са били яко твърди, колата не пали и от днес свети DDE лампата
Най-лесно ми е да се доверя на майсторите в сервиза, но от некадърно диагностициране на проблемите съм си патил много и много пари са отишли по дяволите и за това се консултирам с вас междувременно

В момента сменят датчика на ЕГР-а или там както се нарича за да видят дали ще запали, ако не запали ми предложиха да търсят проблем в самата помпа !?
С две думи, до проблем с дюзите още не сме стигнали. Сега се чудя съвпадение ли бяха симптомите, които ме водеха към дюзите (потвърдени от колегата Димитрофф) или симптомите са били за помпа ?!
Btw: Колегата Димитрофф е страшен пич, който разбира много, но е на другия край на София и когато колата не пали няма как да стигна за по малко от 100лв до него

Детайли: няма налягане в рейла, уплътненията около дюзите са били яко твърди, колата не пали и от днес свети DDE лампата
Най-лесно ми е да се доверя на майсторите в сервиза, но от некадърно диагностициране на проблемите съм си патил много и много пари са отишли по дяволите и за това се консултирам с вас междувременно
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Губи мощност във високи обороти - 330D
Проблема за сега е решен! Подкачаща помпа, тази която стои под шоф. седалка.
Дизела не се дава
Дизела не се дава

E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- DiGital
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Губи мощност във високи обороти - 330D
След 2 дена стигна до истината 

WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
Re: Губи мощност във високи обороти - 330D
bscsystem написа:Проблема за сега е решен! Подкачаща помпа, тази която стои под шоф. седалка.
Дизела не се дава
Добре, че не се нави да ти свалят дюзите и да "кихаш" излишни пари.
Проблема по описания начин нямаше шанс да ти е от дюзи, особено от един брой.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Губи мощност във високи обороти - 330D
160лв я взех помпата втора ръка.


E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- sshtskv
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 8.10.2010
- Местоположение: София/Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: Продаде колата
- Мечтае да кара: Бързо, голямо и черно BMW
- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Губи мощност във високи обороти - 330D
Колега, губи ли мощност във високите с новата помпа? 

- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Губи мощност във високи обороти - 330D
Ще разбера по-късно, когато взема колата от сервиза днес. Предполагаш, че прекъсването няма да се оправи от помата ли ?
Лошо, ако е така.. това значи, че сме имали съвпадение по едно и също време на два проблема.
Лошо, ако е така.. това значи, че сме имали съвпадение по едно и също време на два проблема.
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Губи мощност във високи обороти - 330D
Четвърти ден без проблеми. Не плете във високите обороти и не губи мощност.
Само да кажа, че помпата не е била тази в резервоара, която съм снимал горе. Помпата беше под шоф. седалка
Само да кажа, че помпата не е била тази в резервоара, която съм снимал горе. Помпата беше под шоф. седалка
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- sshtskv
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 8.10.2010
- Местоположение: София/Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: Продаде колата
- Мечтае да кара: Бързо, голямо и черно BMW
Re: Губи мощност във високи обороти - 330D
bscsystem написа:Четвърти ден без проблеми. Не плете във високите обороти и не губи мощност.
Само да кажа, че помпата не е била тази в резервоара, която съм снимал горе. Помпата беше под шоф. седалка
Точно това се опитах да ти кажа по-рано в постовете. Това е хроничен проблем. Имал съм го аз, имали са го и други, вероятно ще го имат и още много...

- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Губи мощност във високи обороти - 330D
Вълк написа:bscsystem написа:Четвърти ден без проблеми. Не плете във високите обороти и не губи мощност.
Само да кажа, че помпата не е била тази в резервоара, която съм снимал горе. Помпата беше под шоф. седалка
Точно това се опитах да ти кажа по-рано в постовете. Това е хроничен проблем. Имал съм го аз, имали са го и други, вероятно ще го имат и още много...
Промяна във вървежа има ли? Аз имам съмнения също - при мен някакси (или си внушавам) след 3-3500 не тегли така добре, но предполагам това с помпата лесно може да се хване на Диагностика.
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Губи мощност във високи обороти - 330D
Не! Вървежа си е същия, но аз не съм показател, защотото имам турбо лаг и не мога да преценя кога върви повече и кога не.
Проблема е, че тоя турбо лаг за да го диагностицират добрите майстори сигурно ще вдигна кръвно 10 пъти и ще дам 500лв за тестове...
Проблема е, че тоя турбо лаг за да го диагностицират добрите майстори сигурно ще вдигна кръвно 10 пъти и ще дам 500лв за тестове...
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Губи мощност във високи обороти - 330D
bscsystem написа:Не! Вървежа си е същия, но аз не съм показател, защотото имам турбо лаг и не мога да преценя кога върви повече и кога не.
Проблема е, че тоя турбо лаг за да го диагностицират добрите майстори сигурно ще вдигна кръвно 10 пъти и ще дам 500лв за тестове...
Твойта имаше ли мап?
- русиабн
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 20.01.2012
- Местоположение: Банско
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36, Е46, E61, а сега Passat B8
- Мечтае да кара: BMW
Re: Губи мощност във високи обороти - 330D
Здравейте колеги, извинявайте че се набърквам при 3ка дизелите, но и аз може да си внушавам де ама найстина към 3-3500оборота колата не е същата. Преди тези обороти направо къса "хамута" и там някъде вече не е същото. Мотора е 2,0д М47Н 150коня. Дали може да има такъв проблем и при мен и дали диагностика може да го подскаже. Други оплаквания нямам абсолютно никакви 

ЖЕНА БЕЗ ЦИЦИ Е КАТО СЕЛО БЕЗ НАЧАЛНО УЧИЛИЩЕ-НЯМА ОТ КЪДЕ ДА ЗАПОЧНЕШ !




51 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани