520 с права генерация
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- rangel_9g
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 1.10.2007
- Местоположение: Пловдив ,Дълго поле
- Пол: Мъж
- Кара: E39 да се върти
520 с права генерация
Колеги имам един въпрос относно е39 520 м52б20 , колата е с премахнат катализатор. Отскоро ми се върти в главата да премахна и резонатора и евентуално крайното гърне с оригинално REMUS . Интересува ме някой колега дали е правил такова нещо и какво мога да очаквам откъм вървене и звук . Благодаря предварително
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: 520 с права генерация
От към вървене нищо не очаквай, ама абослютно нищо. От към звук....все едно си подложил добичето на бобена диета
М/у другото, ако си зададеш въпроса в цваген форума, ще имаш повече подръжници на идеята


М/у другото, ако си зададеш въпроса в цваген форума, ще имаш повече подръжници на идеята


Re: 520 с права генерация
Аз пък мисля, че ще има леко подобрение във вървежа, тъй като изпускателната система на 20ката е доста задръстена според мен.. Един колега направи двойна генерация от колекторите до края, като за обезшумители ползва резонатори 4 бр. (по 2 на тръба) и две крайни гърнета... и ефекта не беше идеално лош
, както се изразява той, живва една идея повече във ниските като цяло и не става особено шумна честно казано 


- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: 520 с права генерация
Да по принцип инженерите на BMW са общоизвестни с факта, че харчат повече пари за гърнета и запушват колата, отколкото кварталния арабин с CO-то майстор на кривките и заварката.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- twake
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: 520 с права генерация
ако искаш да дадеш едни 300-400лв, що не си свалиш главата и да си я обслужиш да видиш тогава разлика. Ако пък я и портнеш и сложиш колектор от 28ца (от 25ца много голям ще ти дойде) и ще видиш разлика.
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: 520 с права генерация
u`F`o написа:ако искаш да дадеш едни 300-400лв, що не си свалиш главата и да си я обслужиш да видиш тогава разлика. Ако пък я и портнеш и сложиш колектор от 28ца (от 25ца много голям ще ти дойде) и ще видиш разлика.
Що като гони вървеж направо не си вземе БМВ с нормален двигател а не осакатен още от завода ?
Това да наливаш пари във вървеж на 520ка е загубена кауза

- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1929
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: 520 с права генерация
u`F`o написа:сложиш колектор от 28ца (от 25ца много голям ще ти дойде) и ще видиш разлика.
И точно по какво се различава колектора на 25цата и 28цата с този на 20ката при м52?

До автора, сложи си генерация от 528 единичен ванос, колата ти леко ще се поотпуши, ще свали разхода, и ще стане една идея по-тиха.


Re: 520 с права генерация
Не пипай генерацията на колата...ще я убиеш. На моята 530и и свалих крайното гърне и сложих проходно...и ефекта беше, че все едно съм закачил пълно ремарке отзад...Колата се усещаше адски мудна под 3000 оборота и нагоре нещата не се оправяха...карах я така колата около 2000км и си върнах оригиналното гърне...Един приятел с 330и също махна крайното гърне и сложи 2 тръби...и той после върна оригиналното гърне разочарован 
Докато Венци от Маднес в Пловдив ми чипваше колата направихме и едно замерване без крайно гърне...резултата беше потресаващ...над 10 коня надолу...

Докато Венци от Маднес в Пловдив ми чипваше колата направихме и едно замерване без крайно гърне...резултата беше потресаващ...над 10 коня надолу...
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: 520 с права генерация
Само аз си разбрах, че колегата иска да махне резонатора, да остави права тръба до крайното гърне, което ще е Remus!? Според мен, от такава интервенция, освен бръмчене друго няма какво да се получи
Ако идеята е, колата да реве става, но да се подобри вървежа....това според мен няма да стане с такъв вид тунинг

Ако идеята е, колата да реве става, но да се подобри вървежа....това според мен няма да стане с такъв вид тунинг

- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: 520 с права генерация
Аз скоро сложих на мястото на резонаторното гърне ( което замества катализаотра при мен) права тръба и резултата ми хареса- по плътен звук в ниските обороти и няма дрънчане във високите, каквито имаше преди от резонатора.
- rangel_9g
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 1.10.2007
- Местоположение: Пловдив ,Дълго поле
- Пол: Мъж
- Кара: E39 да се върти
Re: 520 с права генерация
на моята след като и премахнах катализатора точно дрънчене се чува след 3000 оборота . и като гледам клипа който е постнал колегата според мен много добре се е получило с това Magnaflow но неможах да видя дали стои резонатора или но мисля че за този едва ли има резонатор
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: 520 с права генерация
При всичкият опит които имам досега съм забелязал ,че 20-ка + измишльотини по генерацията спъват колата и умарят и без това слабото моторче.
Не искам да засягам никого но просто резултата с гърнета и тръби кви да е ще е плачевен.
Не искам да засягам никого но просто резултата с гърнета и тръби кви да е ще е плачевен.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- Сашо ///Майна
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: 5.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
Re: 520 с права генерация
Много ми е интересно какво ще ви е мнението за това http://www.youtube.com/watch?v=5_OWeejg59M тъй като и аз искам да експериментирам върху 20-ката за малко по хубав звук. За вървене изобщо не се надявам знам, че и за як звук се искат 8 цилиндърчета, но все пак и при 6-така би трябвало да има добър звук естествено с качествени материали
Пък ми стана интересно, че в клипа има само някакъв накрайник без гърне 


- rangel_9g
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 1.10.2007
- Местоположение: Пловдив ,Дълго поле
- Пол: Мъж
- Кара: E39 да се върти
Re: 520 с права генерация
за такова нещо говоря като в клипа даже мисля че и ако го нямаше на тази катализатора като в моя случай ще е още по добре и не мисля че няма ефект от правите генерации защото ако нямаше на по напомпаните коли нямаше да им слагат . мисля че ако се остави само по резонатор колата макар и малко ще се поодпуши
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]