Проблем с парно/таралеж на е39

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 24.02.2013
Пол: Мъж

Проблем с парно/таралеж на е39

Мнение от tomaholc » 20 Мар 2013, 9:41

колеги имам проблем с парното дисплея на климатроника работи но вентилатора не върти .. дали проблема е в таралежа ? защото ако беше в вентилатора на последната степен би трябвало да се опитва да завърта ако е клеясал поне така мисля аз , Поздрави

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 2.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е39 520И и Е36 318И
Мечтае да кара: Само БМВ

Re: Проблем с парно/таралеж на е39

Мнение от fori mitev » 20 Мар 2013, 11:34

Според мен проблема е в таралежа.Обърни се към колегата "NAPSTERS" за съвет и евентуален ремонт ако се налага.Малко по-надолу в този раздел ще намериш актуалната тема на този колега за ремонт на таралежа.Успех.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 18.03.2013
Пол: Мъж

Re: Проблем с парно/таралеж на е39

Мнение от 297er » 20 Мар 2013, 11:54

Най-вероятно е от "таралежа", но моя съвет е пробвай с друг преди да си купиш, при мен след смяната му се оказа, че не е той а е моторчето на парното. Успех!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 7.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G30 540i

Re: Проблем с парно/таралеж на е39

Мнение от BAHKATA » 20 Мар 2013, 12:18

tomaholc написа:колеги имам проблем с парното дисплея на климатроника работи но вентилатора не върти .. дали проблема е в таралежа ? защото ако беше в вентилатора на последната степен би трябвало да се опитва да завърта ако е клеясал поне така мисля аз , Поздрави


При мен беше същото и се оказа че е таралеж. Според мен ако е вентилатора преди да се прецака поне ще чуеш някакво скърцане или признак, че се чупи.... Та според мен таралеж. :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 12.03.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Проблем с парно/таралеж на е39

Мнение от peter33 » 20 Мар 2013, 12:22

Колега, моят съвет е първо да пробваш самия вентилатор, пусни му на буксата директно захранване,
да провериш дали ще завърти.
При мен се съмнявах в "таралежа", но всъщност се оказа, че бобинката на вентилатора е прецакана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 367
Регистриран на: 12.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 TDS

Re: Проблем с парно/таралеж на е39

Мнение от Vladocbr » 20 Мар 2013, 13:47

Нагласи климатроника на максимална сила отвори предния капак и свали левия ботуш/въздоховод/ този от филтъра към купето. После бъркаш и с пръст завърташ вентилатора ако тръгне значи е от него.

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 24.02.2013
Пол: Мъж

Re: Проблем с парно/таралеж на е39

Мнение от tomaholc » 24 Мар 2013, 13:58

Vladocbr написа:Нагласи климатроника на максимална сила отвори предния капак и свали левия ботуш/въздоховод/ този от филтъра към купето. После бъркаш и с пръст завърташ вентилатора ако тръгне значи е от него.


тоест ако тръгне значи проблема е в таралежа .а ако не проблема е в самия вентилатор ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем с парно/таралеж на е39

Мнение от oci » 25 Мар 2013, 21:49

tomaholc написа:
Vladocbr написа:Нагласи климатроника на максимална сила отвори предния капак и свали левия ботуш/въздоховод/ този от филтъра към купето. После бъркаш и с пръст завърташ вентилатора ако тръгне значи е от него.


тоест ако тръгне значи проблема е в таралежа .а ако не проблема е в самия вентилатор ?


обратното, ако тръгне проблема е във вентилатора, но може и да не тръгне и пак проблема да е във вентилатора ако е изгорял.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Re: Проблем с парно/таралеж на е39

Мнение от kraininski » 05 Авг 2013, 15:57

И при мен всичко спря отведнъж.Интересното беше че когато вентилатора отказа, светнаха и лампите за АБС/АСЦ.10 мин по-късно лампите угаснаха, но вентилатора все още не работеше.Проблема се оказа следния - таралежа не беше мушнат както трябва на мястото си, стърчеше леко извън дупката.В следствие на това вероятно е прегрявал и кабелите на буксата му се бяха споили на едно, и съответно големия 40А бушон зад жабката беше изгорял.Изолирах кабелите на буксата, смених бушона, наместих таралежа и всичко заспа :) Лампите за АБС/АСЦ, предполагам са светнали заради токовия удар който се е получил при късото съединение, за щастие за сега няма симптоми на изгорели модули :)

Извода е да проверявате този бушон зад жабката.Като легнете в краката на пасажера по гръб, и погледнете нагоре зад жабката ще видите разни модули и букси, там има 2 бушона гледащи нагоре, този който е откъм жабката е за вентилатора.

Поздрави
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 13.10.2012

Re: Проблем с парно/таралеж на е39

Мнение от manastarliev » 15 Окт 2013, 10:40

лагодаря на всички и най вече на NAPSTERS за снимките целия ремонт на тоя таралеж ми отне 1ч поради това че не намерих веднага кой да ми презапои точките иначе 20 мин.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 535
Регистриран на: 15.09.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание

Re: Проблем с парно/таралеж на е39

Мнение от Conqueror » 08 Яну 2014, 6:29

Колеги и при мен се появи станнен проблем със степените на перката като усилвам парното се чува как усилва до средата после само се дигат чертичките на скалата но перката си работи със същата скорост даже като пусна да духа на предния прозорец от копчето в дясно най-горе се чува перката как върти по-слабо от преди.
На какво се дължи това?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: на СЕЛО
Пол: Мъж
Кара: E39 530dA touring,Е30 320i
Мечтае да кара: E30 кабрио с V8

Re: Проблем с парно/таралеж на е39

Мнение от liort » 08 Яну 2014, 10:01

Таралежа колега, този модел си страда от тази болест. Втора ръка е около 40лв. чисто нов 260лв.
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем с парно/таралеж на е39

Мнение от oci » 08 Яну 2014, 12:06

liort написа:Таралежа колега, този модел си страда от тази болест. Втора ръка е около 40лв. чисто нов 260лв.

Е чак пък 260 лв, така цена не бях чувал до сега в Дару кар е 180 лв вчера поръчвах един за един колега.
ето му цената.
Номенклатурен номер : 64116920365
Описание : КРАЙНО СТЪПАЛО SS.64116923204
Ед.цена (с ДДС) : 187.44 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 662
Регистриран на: 17.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Проблем с парно/таралеж на е39

Мнение от Giovanni » 08 Яну 2014, 20:39

А афтърмаркет е 70-80лв ново.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 535
Регистриран на: 15.09.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание

Re: Проблем с парно/таралеж на е39

Мнение от Conqueror » 09 Яну 2014, 19:16

Реших да се разровя да предобия представа къде стои точно ежко и попаднах на толи клип http://www.youtube.com/watch?v=mNKK6ueS_Qs и реших да прегледам релето на перката обаче снимката която показва 2 рата разбирам че над педала на газта обаче самата снимка ми се вижда доста станна , а heater control unit-а какво представлява?Като цяло разбирам че таралежа е Final stage control unit
Изображение

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook