530d или 535/40i ?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
530d или 535/40i ?
Колеги идва момента да се пренеса към раздел Е39
боря се с тези двата модела и ми се иска да подскажете кое е по удачно?
Става дума за поддръжка главно и следователно за горене
(като говорим за газ на бензиновия мотор)
боря се с тези двата модела и ми се иска да подскажете кое е по удачно?
Става дума за поддръжка главно и следователно за горене
(като говорим за газ на бензиновия мотор)

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: 530d или 535/40i ?
Влади, аз не съм от големите разбирачи на е39, но ето какво мисля по въпроса. Мислил съм си ги много пъти тези неща, защото с повечко пари това би била и моята дилема.
530д
+ доказано здрав мотор
+ много въртящ момент, а й дори да ти поумалее, лесно се пипа с един ремап
+ хубав разход за вървежа си, а и все пак караш колата с горивото, за което е предназначена
+ държат си цената по-добре от бензинови
+ по-нисък данък и гражданска
- по-взискателна поддръжка заради турбина, дюзи и други скъпоструващи неща по съвременните дизели
535/540и. Тука 535и мисля, че е излишен избор. Поне аз така мисля - като ще е V8, да е истински V8
+ по-внушителен вдигател
+ по-непретенциозна поддръжка на бенз. агрегат, но пак си има скъпи нещица като съединител примерно...
- по-високи данъци и такси
- по-висок раход, но с газ ще е добре. Не съм фен на тия газови истории, особено на хубави големи двигатели.
Това ми се върти из главата, като съм изцяло за 530д. Просто съм много голем фен на този комънрейл - въртящ момент от всякакви обороти, и добър разход (особено извънградско)
Дано съм ти бил поне малко полезен. Ще следя темата.
530д
+ доказано здрав мотор
+ много въртящ момент, а й дори да ти поумалее, лесно се пипа с един ремап
+ хубав разход за вървежа си, а и все пак караш колата с горивото, за което е предназначена

+ държат си цената по-добре от бензинови
+ по-нисък данък и гражданска
- по-взискателна поддръжка заради турбина, дюзи и други скъпоструващи неща по съвременните дизели
535/540и. Тука 535и мисля, че е излишен избор. Поне аз така мисля - като ще е V8, да е истински V8
+ по-внушителен вдигател
+ по-непретенциозна поддръжка на бенз. агрегат, но пак си има скъпи нещица като съединител примерно...
- по-високи данъци и такси
- по-висок раход, но с газ ще е добре. Не съм фен на тия газови истории, особено на хубави големи двигатели.
Това ми се върти из главата, като съм изцяло за 530д. Просто съм много голем фен на този комънрейл - въртящ момент от всякакви обороти, и добър разход (особено извънградско)
Дано съм ти бил поне малко полезен. Ще следя темата.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: 530d или 535/40i ?
да.. определено имаш интересни аргументи по горе.. аз много се клоня към дизела..
но стана един проблем. почти купих едно което беше автомат. оказа се с повредена кутия и до днешна дата ремонта му е 4100 лв.
ясно е че може да се случи с всяка кола, но ме плаши главно скъпотия по този дизелов модел сравнен с добре познатите по старички бензинови машини
но стана един проблем. почти купих едно което беше автомат. оказа се с повредена кутия и до днешна дата ремонта му е 4100 лв.
ясно е че може да се случи с всяка кола, но ме плаши главно скъпотия по този дизелов модел сравнен с добре познатите по старички бензинови машини

- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: 530d или 535/40i ?
535i/540i бих избрал.
Дизела все в един момент ще се почнат дюзи, турбо и т.н.
Пък и осмака си е осмак
п.с. Карал съм и трите споменати модела.
Дизела все в един момент ще се почнат дюзи, турбо и т.н.
Пък и осмака си е осмак

п.с. Карал съм и трите споменати модела.

- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: 530d или 535/40i ?
Мисля, че имаше стара тема "528 с/щу 530д", където наистина има дилема. При дизела срещу осмака нещата са много различни. Просто трябва да избереш икономия с приличен вървеж или пълния кеф 

bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: 530d или 535/40i ?
520-ката е истината !!! 

- audi_rulzzz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 19.08.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525dA
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: 530d или 535/40i ?
При плюсовете и минусите на 540-ката,защо никой не споменава по скъпата подръжка на окачването ?
Както е видно аз съм фен на дизела.... така,че моя личен избор би било 530-ката само,че с ръчни скорости.Пък и във всеки момент,в който ти омалее откъм вървеж,с не много голяма сума можеш да я засилиш доста прилично
Ето например онзи ден в фацебук-а в страницата на маднес гледах една 525-ца дизел напомпана до 310 коня и 770 нютона въртящ момент.При това правена в Бг
Както е видно аз съм фен на дизела.... така,че моя личен избор би било 530-ката само,че с ръчни скорости.Пък и във всеки момент,в който ти омалее откъм вървеж,с не много голяма сума можеш да я засилиш доста прилично

Ето например онзи ден в фацебук-а в страницата на маднес гледах една 525-ца дизел напомпана до 310 коня и 770 нютона въртящ момент.При това правена в Бг
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: 530d или 535/40i ?
audi_rulzzz написа:При плюсовете и минусите на 540-ката,защо никой не споменава по скъпата подръжка на окачването ?
Както е видно аз съм фен на дизела.... така,че моя личен избор би било 530-ката само,че с ръчни скорости.Пък и във всеки момент,в който ти омалее откъм вървеж,с не много голяма сума можеш да я засилиш доста прилично
Ето например онзи ден в фацебук-а в страницата на маднес гледах една 525-ца дизел напомпана до 310 коня и 770 нютона въртящ момент.При това правена в Бг
О да бе , много е скъпо няма що

Powerflex сменях тая седмица за 110 кинта на задните носачи и всичко е чук , скоро ще сменя и на другите носачи ( не са тръгнали ) и колата става чук от към окачване.
А това за ръчката е абослютна глупост ... аре смени си демп. маховика и съединителя и после ми говори как е оферта да имаш ръчка , при 540 е същото положението.
ГМ кутията (авомата) при 530д-то пак е голяма трагедия , отделно от тва препилване с чипове и т.н. двигател + турбо ще пометнат

- doncheff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 670
- Регистриран на: 20.04.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 2008 X5 30d
- Мечтае да кара: M-power
Re: 530d или 535/40i ?
Абе на над половин милион 530д-та има чипове и препилвания и колко от тях са пометнали? Ае стига говорете на изуст. Зависи от какъв човек ще си купиш колата. Ако е поддържана ще издържи милион километра, ако ли не и 520-ка да е и 540-ка да е, ще плащаш цената.
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: 530d или 535/40i ?
doncheff написа:Абе на над половин милион 530д-та има чипове и препилвания и колко от тях са пометнали? Ае стига говорете на изуст. Зависи от какъв човек ще си купиш колата. Ако е поддържана ще издържи милион километра, ако ли не и 520-ка да е и 540-ка да е, ще плащаш цената.
Има едно такова нещо или си взимаш кола "бегачка" или си взимаш нормална кола.
530-ката е направена за икономия и нормално каране , като искаш да се правиш на "батман" си взимаш 540/м5 и си играеш.
Всякви такива модификации малко или много съкращават живота на двигателя и съответните прилежащи компоненти.
- Brat mu
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 331
- Регистриран на: 10.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2006 330xd, 2008 A8 4.2tdi
- Мечтае да кара: WBS
Re: 530d или 535/40i ?
Всички говорите за ръчка на 540и,но почти не останаха такива за продажба!Колкото до 530д-доста хора вече карат такива с агресивни чипове и грижи нямат!
Дори автомат 540и е по-добър избор според мен!Успех и дано попаднеш на читава колица!
Дори автомат 540и е по-добър избор според мен!Успех и дано попаднеш на читава колица!
- bawarec 73
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 230
- Регистриран на: 4.05.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: купе
Re: 530d или 535/40i ?
С двете ръце съм за 540 независимо дали е ръчка или автомат. Карал съм и двета осмака си е осмак
Дано попаднеш на читава кола.

Дано попаднеш на читава кола.
Re: 530d или 535/40i ?
с тези газови истории...по - добре дизелче.
това е моето скромно мнение по въпроса.
това е моето скромно мнение по въпроса.
- audi_rulzzz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 19.08.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525dA
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: 530d или 535/40i ?
omegaart написа:audi_rulzzz написа:При плюсовете и минусите на 540-ката,защо никой не споменава по скъпата подръжка на окачването ?
Както е видно аз съм фен на дизела.... така,че моя личен избор би било 530-ката само,че с ръчни скорости.Пък и във всеки момент,в който ти омалее откъм вървеж,с не много голяма сума можеш да я засилиш доста прилично
Ето например онзи ден в фацебук-а в страницата на маднес гледах една 525-ца дизел напомпана до 310 коня и 770 нютона въртящ момент.При това правена в Бг
О да бе , много е скъпо няма що
Powerflex сменях тая седмица за 110 кинта на задните носачи и всичко е чук , скоро ще сменя и на другите носачи ( не са тръгнали ) и колата става чук от към окачване.
А това за ръчката е абослютна глупост ... аре смени си демп. маховика и съединителя и после ми говори как е оферта да имаш ръчка , при 540 е същото положението.
ГМ кутията (авомата) при 530д-то пак е голяма трагедия , отделно от тва препилване с чипове и т.н. двигател + турбо ще пометнат
Сега ако те попитам що си сложил пауърфлекс ще ми обясниш,че ти харесва по спортна возия нали




17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани