Губи мощност във високи обороти - 330D
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
51 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Губи мощност във високи обороти - 330D
Колеги, да похвърляме боб заедно.
Колата си работи на място добре, не светят лампи по таблото, не мени обороти, не пуши и не трака различно от обичайното.
Нафтата е сменена, дебитомера не съм го гледал в какво състояние е.
Когато съм в движение и стигна около 3000 оборота, на която и да е предавка (най осезаемо на 3та) колата губи мощност и се държи все едно удря в прекъсвач.
Имам съмнения, че колата 'свири' (турбото) една идея повече от преди.
Диагностика ще направя, исках предварително да се ориентирам къде да търсим проблема
Датчици ?
Дюзи ?
Помпи или нещо друго ?
Благодаря
Колата си работи на място добре, не светят лампи по таблото, не мени обороти, не пуши и не трака различно от обичайното.
Нафтата е сменена, дебитомера не съм го гледал в какво състояние е.
Когато съм в движение и стигна около 3000 оборота, на която и да е предавка (най осезаемо на 3та) колата губи мощност и се държи все едно удря в прекъсвач.
Имам съмнения, че колата 'свири' (турбото) една идея повече от преди.
Диагностика ще направя, исках предварително да се ориентирам къде да търсим проблема
Датчици ?
Дюзи ?
Помпи или нещо друго ?
Благодаря
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- DiGital
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Губи мощност във високи обороти - 330D
Помпа до филтара най-вероятно.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
- emo_ch
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 9.05.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725tds
Re: Губи мощност във високи обороти - 330D
Прилича малко на заминаващо турбо.
- sshtskv
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 8.10.2010
- Местоположение: София/Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: Продаде колата
- Мечтае да кара: Бързо, голямо и черно BMW
Re: Губи мощност във високи обороти - 330D
bscsystem написа:Колеги, да похвърляме боб заедно.
Колата си работи на място добре, не светят лампи по таблото, не мени обороти, не пуши и не трака различно от обичайното.
Нафтата е сменена, дебитомера не съм го гледал в какво състояние е.
Когато съм в движение и стигна около 3000 оборота, на която и да е предавка (най осезаемо на 3та) колата губи мощност и се държи все едно удря в прекъсвач.
Имам съмнения, че колата 'свири' (турбото) една идея повече от преди.
Диагностика ще направя, исках предварително да се ориентирам къде да търсим проблема
Датчици ?
Дюзи ?
Помпи или нещо друго ?
Благодаря
Сблъсквал съм се със същия проблем на същия двигател. При мен беше помпата.
Успех!

- ociata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: София/Враца
- Пол: Мъж
Re: Губи мощност във високи обороти - 330D
bscsystem написа:Колеги, да похвърляме боб заедно.
Имам съмнения, че колата 'свири' (турбото) една идея повече от преди.
Ако си сигурен в това твърдение прегледай хубаво турбо-пътищата. Аз имах проблеми с тях на няколко пъти. На два пъти ми се вадеше тръбата от въздушния филтър(от другия край е влиза в гума). И двата пъти Димитров ми я закачи и колата се оправи. Наскоро пък ми се сцепи маркуч и имаше някаква тяга, но на около 3000 оборота точно умираше.
Ако всичко по пътищата е наред, вече мисли за другите варианти. Това е най-лекия възможен проблем и ти пожелавам да е в него проблема

- МИТАКА1654
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 19.12.2008
- Местоположение: Долна Митрополия
- Пол: Мъж
- Кара: biturbo wc,Honda cbr929rr
- Детайли за колата: Audi A6'12 3.0tdi
Re: Губи мощност във високи обороти - 330D
Аз имах абсолютно идентичен проблем,само че с Леон тди.Поради спекла геометрия,турбото пренадуваше и колата минаваше в сервизен режим при тия обороти някъде,Карах така,докато гръмнах турбото,а после и мотора
- bmwdriver1724
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 9.02.2008
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: e36
- Мечтае да кара: m5
Re: Губи мощност във високи обороти - 330D
колега моя съвет е да си направиш профилактика на променливата геометрия на турбото и да си провериш инжекторите (дюзите) а и дебитомера да не го забравяме свали ги и го изпъскаи с карбураторен спреи!
bmw forever
- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Губи мощност във високи обороти - 330D
Четвърти цилиндър - дюза
и за да не бъде безмислена темата..
Цени:
Вариант 1: около 200лв (сваляне и проверка на дюзите 6бр.) + 250/300лв ремонт на 1 бр. дюза = 450/500лв
Вариант 2: Кръстиш се три пъти, купуваш дюза втора ръка м/у 100/200лв и я заменяш с тази която дава отклонение на диагностика срещу още 20/30лв = 120/230лв

Цени:
Вариант 1: около 200лв (сваляне и проверка на дюзите 6бр.) + 250/300лв ремонт на 1 бр. дюза = 450/500лв
Вариант 2: Кръстиш се три пъти, купуваш дюза втора ръка м/у 100/200лв и я заменяш с тази която дава отклонение на диагностика срещу още 20/30лв = 120/230лв
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- mustang1986
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 6.12.2009
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M47N
Re: Губи мощност във високи обороти - 330D
Пробвай с една хубава добавка преди това

Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Губи мощност във високи обороти - 330D
Добавките няма да помогнат, сипах Про Тек преди около 2 седмици (профилактично) но когато проблема е толкова тежък само смяна на дюзите помага.
Днес взех дюза, ще я монтираме и ще видим, какво е положнието.
Днес взех дюза, ще я монтираме и ще видим, какво е положнието.
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Губи мощност във високи обороти - 330D
Колега, за да си спокоен - рециклирай тази дюза и почисти всички останали (профилактика). Аз като си купих 330-ката преди време точно това направих - ама после и вървеж, и разход, и динамика, и всьо беше перфектно!
Ако вече си купил дюза втора ръка - почисти всичките някъде, където разбират и ще си доволен, гаранция!
Ако вече си купил дюза втора ръка - почисти всичките някъде, където разбират и ще си доволен, гаранция!
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Губи мощност във високи обороти - 330D
Да, вече взех една и ще я сложим, защото колата не пали.
Искам да те попитам, чистенето на дюзите в какво се изразява ?
Искам да те попитам, чистенето на дюзите в какво се изразява ?
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
Re: Губи мощност във високи обороти - 330D
bscsystem написа:Четвърти цилиндър - дюзаи за да не бъде безмислена темата..
Цени:
Вариант 1: около 200лв (сваляне и проверка на дюзите 6бр.) + 250/300лв ремонт на 1 бр. дюза = 450/500лв
Вариант 2: Кръстиш се три пъти, купуваш дюза втора ръка м/у 100/200лв и я заменяш с тази която дава отклонение на диагностика срещу още 20/30лв = 120/230лв
По описаните ти симптоми все си мисля, че няма да е дюзата проблема.
Дано да греша.....
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Губи мощност във високи обороти - 330D
Ако диагностиката е показала проблем само в едната дюза защо ще сваляш и останалите? Според мен няма смисъл - свали и рециклирай само проблемната дюза.
Si non confectus, non reficiat.
51 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани