Губи мощност във високи обороти - 330D

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Губи мощност във високи обороти - 330D

Мнение от bscsystem » 21 Мар 2013, 13:36

Колеги, да похвърляме боб заедно.

Колата си работи на място добре, не светят лампи по таблото, не мени обороти, не пуши и не трака различно от обичайното.
Нафтата е сменена, дебитомера не съм го гледал в какво състояние е.

Когато съм в движение и стигна около 3000 оборота, на която и да е предавка (най осезаемо на 3та) колата губи мощност и се държи все едно удря в прекъсвач.

Имам съмнения, че колата 'свири' (турбото) една идея повече от преди.

Диагностика ще направя, исках предварително да се ориентирам къде да търсим проблема

Датчици ?
Дюзи ?
Помпи или нещо друго ?

Благодаря
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold

E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold

N55 335i m-sport, S2+ 331whp

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 30.04.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: на пълна газ
Мечтае да кара: MB SLS AMG

Re: Губи мощност във високи обороти - 330D

Мнение от DiGital » 21 Мар 2013, 13:50

Помпа до филтара най-вероятно.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 9.05.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е38 725tds

Re: Губи мощност във високи обороти - 330D

Мнение от emo_ch » 21 Мар 2013, 16:41

Прилича малко на заминаващо турбо.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 8.10.2010
Местоположение: София/Кюстендил
Пол: Мъж
Кара: Продаде колата
Мечтае да кара: Бързо, голямо и черно BMW

Re: Губи мощност във високи обороти - 330D

Мнение от sshtskv » 21 Мар 2013, 17:10

bscsystem написа:Колеги, да похвърляме боб заедно.

Колата си работи на място добре, не светят лампи по таблото, не мени обороти, не пуши и не трака различно от обичайното.
Нафтата е сменена, дебитомера не съм го гледал в какво състояние е.

Когато съм в движение и стигна около 3000 оборота, на която и да е предавка (най осезаемо на 3та) колата губи мощност и се държи все едно удря в прекъсвач.

Имам съмнения, че колата 'свири' (турбото) една идея повече от преди.

Диагностика ще направя, исках предварително да се ориентирам къде да търсим проблема

Датчици ?
Дюзи ?
Помпи или нещо друго ?

Благодаря


Сблъсквал съм се със същия проблем на същия двигател. При мен беше помпата.
Успех!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 25.06.2011
Местоположение: София/Враца
Пол: Мъж

Re: Губи мощност във високи обороти - 330D

Мнение от ociata » 21 Мар 2013, 17:43

bscsystem написа:Колеги, да похвърляме боб заедно.
Имам съмнения, че колата 'свири' (турбото) една идея повече от преди.


Ако си сигурен в това твърдение прегледай хубаво турбо-пътищата. Аз имах проблеми с тях на няколко пъти. На два пъти ми се вадеше тръбата от въздушния филтър(от другия край е влиза в гума). И двата пъти Димитров ми я закачи и колата се оправи. Наскоро пък ми се сцепи маркуч и имаше някаква тяга, но на около 3000 оборота точно умираше.

Ако всичко по пътищата е наред, вече мисли за другите варианти. Това е най-лекия възможен проблем и ти пожелавам да е в него проблема :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 144
Регистриран на: 19.12.2008
Местоположение: Долна Митрополия
Пол: Мъж
Кара: biturbo wc,Honda cbr929rr
Детайли за колата: Audi A6'12 3.0tdi

Re: Губи мощност във високи обороти - 330D

Мнение от МИТАКА1654 » 21 Мар 2013, 18:10

Аз имах абсолютно идентичен проблем,само че с Леон тди.Поради спекла геометрия,турбото пренадуваше и колата минаваше в сервизен режим при тия обороти някъде,Карах така,докато гръмнах турбото,а после и мотора

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 9.02.2008
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: e36
Мечтае да кара: m5

Re: Губи мощност във високи обороти - 330D

Мнение от bmwdriver1724 » 21 Мар 2013, 18:59

колега моя съвет е да си направиш профилактика на променливата геометрия на турбото и да си провериш инжекторите (дюзите) а и дебитомера да не го забравяме свали ги и го изпъскаи с карбураторен спреи!
bmw forever

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 708
Регистриран на: 3.09.2009
Кара: 466,5 см3 на цилиндър
Мечтае да кара: Нормално

Re: Губи мощност във високи обороти - 330D

Мнение от don't be » 21 Мар 2013, 19:09

Ти си уникален :mhihi:
За милиони-няма закони.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Re: Губи мощност във високи обороти - 330D

Мнение от bscsystem » 22 Мар 2013, 11:09

Четвърти цилиндър - дюза :) и за да не бъде безмислена темата..

Цени:

Вариант 1: около 200лв (сваляне и проверка на дюзите 6бр.) + 250/300лв ремонт на 1 бр. дюза = 450/500лв

Вариант 2: Кръстиш се три пъти, купуваш дюза втора ръка м/у 100/200лв и я заменяш с тази която дава отклонение на диагностика срещу още 20/30лв = 120/230лв
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold

E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold

N55 335i m-sport, S2+ 331whp

ентусиаст
Аватар
Мнения: 893
Регистриран на: 6.12.2009
Местоположение: Димитровград
Пол: Мъж
Кара: E46 M47N

Re: Губи мощност във високи обороти - 330D

Мнение от mustang1986 » 22 Мар 2013, 13:47

Пробвай с една хубава добавка преди това
Изображение

Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Re: Губи мощност във високи обороти - 330D

Мнение от bscsystem » 22 Мар 2013, 14:43

Добавките няма да помогнат, сипах Про Тек преди около 2 седмици (профилактично) но когато проблема е толкова тежък само смяна на дюзите помага.

Днес взех дюза, ще я монтираме и ще видим, какво е положнието.
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold

E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold

N55 335i m-sport, S2+ 331whp

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1850
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Губи мощност във високи обороти - 330D

Мнение от Bexim » 22 Мар 2013, 18:25

Колега, за да си спокоен - рециклирай тази дюза и почисти всички останали (профилактика). Аз като си купих 330-ката преди време точно това направих - ама после и вървеж, и разход, и динамика, и всьо беше перфектно!
Ако вече си купил дюза втора ръка - почисти всичките някъде, където разбират и ще си доволен, гаранция!
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Re: Губи мощност във високи обороти - 330D

Мнение от bscsystem » 22 Мар 2013, 23:38

Да, вече взех една и ще я сложим, защото колата не пали.

Искам да те попитам, чистенето на дюзите в какво се изразява ?
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold

E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold

N55 335i m-sport, S2+ 331whp

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Губи мощност във високи обороти - 330D

Мнение от JTD » 23 Мар 2013, 1:51

bscsystem написа:Четвърти цилиндър - дюза :) и за да не бъде безмислена темата..

Цени:

Вариант 1: около 200лв (сваляне и проверка на дюзите 6бр.) + 250/300лв ремонт на 1 бр. дюза = 450/500лв

Вариант 2: Кръстиш се три пъти, купуваш дюза втора ръка м/у 100/200лв и я заменяш с тази която дава отклонение на диагностика срещу още 20/30лв = 120/230лв

По описаните ти симптоми все си мисля, че няма да е дюзата проблема.
Дано да греша.....
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Губи мощност във високи обороти - 330D

Мнение от Zagy » 23 Мар 2013, 11:16

Ако диагностиката е показала проблем само в едната дюза защо ще сваляш и останалите? Според мен няма смисъл - свали и рециклирай само проблемната дюза.
Si non confectus, non reficiat.

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook