Не пали м54
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Не пали м54
Здравейте,
Вече почти месец ме гони този проблем и не мога да го реша. Ето едно видео.
Накратко проблема. Колата има ГИ симгаз. Сутрин като паля върти, но не пали. Правя втори опит, където припомпвам педала
на газта /не знам дали има значение/ и колата пали. След това си пали напълно нормално от 1/4 оборот без абсолютно никакъв проблем.
Колата като запали, загрява по същия начин, върви нормално, харчи нормално /малко :-) /
Мине ли някакво време - примерно 30-40минутки отново започва да пали трудно. Пробвах когато е загряла, да я загася и след 40-60мин.
да я запаля директно като газ - абсолютния по съшия начин не иска. Бях в един сервиз, където не можаха да ми решат проблема, но
са направили следните проби:
Акумулатор дава 11-11.5 волта на контакт преди палене /оригинален, не е сменян, като чета колата с инпа или дис имам същите стойности/
Проверка налягане бензиновата помпа преди опит за палене - 3.5- 3.7 бара.
Чистене на дюзи с ултразвук
Пробване с изключен дебитомер
Пръскане по и около колектора със спрей /мотора не си променя работата изобщо/
В сервиза ми казаха, че датчик на температура /не разбрах кой/ показвал постоянно +25 градуса и нещо го ресетнали/програмирали
и се е оправил т.е. вече показзвал реални стойности.
Промени, които аз съм правил с времето.
Сменяна с чистоа нова бенз помпа ВДО по спомен.
Сменян горивен филтър преди ~10 000км
Пробвах 15л. 100 октанов бензин + добавка, никаква разлика.
Утре през ДИС-а ще се пробвам да ги проверя всичките термо датчици.
Да ме насочите какво още да проверя ?
Проблема е доста дразнещ вече :-)
Вече почти месец ме гони този проблем и не мога да го реша. Ето едно видео.
Накратко проблема. Колата има ГИ симгаз. Сутрин като паля върти, но не пали. Правя втори опит, където припомпвам педала
на газта /не знам дали има значение/ и колата пали. След това си пали напълно нормално от 1/4 оборот без абсолютно никакъв проблем.
Колата като запали, загрява по същия начин, върви нормално, харчи нормално /малко :-) /
Мине ли някакво време - примерно 30-40минутки отново започва да пали трудно. Пробвах когато е загряла, да я загася и след 40-60мин.
да я запаля директно като газ - абсолютния по съшия начин не иска. Бях в един сервиз, където не можаха да ми решат проблема, но
са направили следните проби:
Акумулатор дава 11-11.5 волта на контакт преди палене /оригинален, не е сменян, като чета колата с инпа или дис имам същите стойности/
Проверка налягане бензиновата помпа преди опит за палене - 3.5- 3.7 бара.
Чистене на дюзи с ултразвук
Пробване с изключен дебитомер
Пръскане по и около колектора със спрей /мотора не си променя работата изобщо/
В сервиза ми казаха, че датчик на температура /не разбрах кой/ показвал постоянно +25 градуса и нещо го ресетнали/програмирали
и се е оправил т.е. вече показзвал реални стойности.
Промени, които аз съм правил с времето.
Сменяна с чистоа нова бенз помпа ВДО по спомен.
Сменян горивен филтър преди ~10 000км
Пробвах 15л. 100 октанов бензин + добавка, никаква разлика.
Утре през ДИС-а ще се пробвам да ги проверя всичките термо датчици.
Да ме насочите какво още да проверя ?
Проблема е доста дразнещ вече :-)
Re: Не пали м54
Незнам ама на Е36 съм имал проблем с темп. датчик и със смяната му се оправи колата. Тука (при Е46) незнам с това програмиране дали наистина може, но си мисля че веднъж направи ли мизерия пак ще продължи да я прави.
- slav4o974
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330XI
Re: Не пали м54
Аз бих посъветвал колегата да покара само на бензин 2-3 дни и после пак да пише за резултата. Интересното е че веднъж запалила, работи добре макар и студена.
- landolin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 25.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 535ix, 2012
Re: Не пали м54
Може да имаш проблеми с датчици - на колянов или разпределителни валове. Аз залагам на на колянов вал, но който и да е трябва да ти излезе като грешка в ДИС-а.
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Не пали м54
Покарай малко на бензин. Аз също го имах този проблем, при мен колебанието на запалване беше около 5-6 сек. Оправи се, незнайно как. С колегата, Oci обсъждахме това колебание и се стигна до бензиновата помпа. 

Re: Не пали м54
Срещал съм из форумите, че точно датчик на разп. вал, Но си спомням, че той не излиза на диагностика.
Не ми пречи ще покарам, но по-скоро ме навежда мисълта на някой датчик - или температурен или разпр/колянов вал.
Отделно си мисля, че ако се стопли времето това ще изчезне като проблем.
@vavilon
При тебе кога се оправи - като се постопли ?
Не ми пречи ще покарам, но по-скоро ме навежда мисълта на някой датчик - или температурен или разпр/колянов вал.
Отделно си мисля, че ако се стопли времето това ще изчезне като проблем.
@vavilon
При тебе кога се оправи - като се постопли ?
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Не пали м54
Ники - що не си огледаш хубаво клемите на акумулатора и масите по купето?
Si non confectus, non reficiat.
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Не пали м54
nikolae написа:Срещал съм из форумите, че точно датчик на разп. вал, Но си спомням, че той не излиза на диагностика.
Не ми пречи ще покарам, но по-скоро ме навежда мисълта на някой датчик - или температурен или разпр/колянов вал.
Отделно си мисля, че ако се стопли времето това ще изчезне като проблем.
@vavilon
При тебе кога се оправи - като се постопли ?
Като застуди се оправи.
Ами аз така си обеснявам нещата. В по студенто се кара малко повече на бензин и помпата работи по-дълго време. Датчика на разпредилителният се изразява при трудно палене. Но по спомен колегата Слитер (Жоро), беше споменал в една тема, че дори да не работи този датчик в компа били заложени заводски настройки за него и се отчитат от там. Датчика на коляновия вал се изразява в тотално не запалвне. Поне в гугъл и форуми така съм чел, също така и от практика естественно.
Re: Не пали м54
Досега четох колата. Около 30 часа не беше палена.
Където успях да видя датчик или нещо свързано с температура в диса, го пуснах за тест.
Всички показваха стойности от 7 до 12 градуса при външна ~7 градуса.
Къде що ръчках това съобщения излиза на няколко места, при интерес ще сложа и
долния екран. Другото е това.
Сменях бенз. помпа преди година и нещо. Един авер ме накара да проверя в скритото меню (6 точка) показва 000071
т.е. че имам 7литра и така трябва да ги показва, без стойности в лято (в случай, че имам под половин резервоар)
Нещо друго конкретно с ДИС, което да проверя преди палене ?
Където успях да видя датчик или нещо свързано с температура в диса, го пуснах за тест.
Всички показваха стойности от 7 до 12 градуса при външна ~7 градуса.
Къде що ръчках това съобщения излиза на няколко места, при интерес ще сложа и
долния екран. Другото е това.
Сменях бенз. помпа преди година и нещо. Един авер ме накара да проверя в скритото меню (6 точка) показва 000071
т.е. че имам 7литра и така трябва да ги показва, без стойности в лято (в случай, че имам под половин резервоар)
Нещо друго конкретно с ДИС, което да проверя преди палене ?
- landolin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 25.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 535ix, 2012
Re: Не пали м54
nikolae написа:Срещал съм из форумите, че точно датчик на разп. вал, Но си спомням, че той не излиза на диагностика.
Не ми пречи ще покарам, но по-скоро ме навежда мисълта на някой датчик - или температурен или разпр/колянов вал.
Отделно си мисля, че ако се стопли времето това ще изчезне като проблем.
@vavilon
При тебе кога се оправи - като се постопли ?
Всички проблеми с датчици излизат на диагностика, на мен в рамките на няколко месеца ми сдадоха багажа и двата датчика на разпределителните валове и като се замисля когато се скапа този на изпускателния вал понякога имах трудно палене. При мен и двата пъти си излезнаха като грешки и на ДИС и в ИНПА.
Re: Не пали м54
2-3 дена колата не беше палена. При първо
палене - от ряз, никакъв проблем, като
позагрее същата история. Същото се повтори
и този уикенд.
Възможно ли е ги инсталацията да влияе
на проблема ?
палене - от ряз, никакъв проблем, като
позагрее същата история. Същото се повтори
и този уикенд.
Възможно ли е ги инсталацията да влияе
на проблема ?
- slav4o974
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330XI
Re: Не пали м54
Ще разбереш, ако покараш няколко дни само на бензин.
Re: Не пали м54
колеги аз имам същия проблем колата не пали докато карам светкат лампите гасне и след това като клипцчето на колегата стартера върти но не пали
благодаря предварително.


Re: Не пали м54
И ти ли имаш газчица ?
п.с. моята ще влиза в бокса и след време ще мога да пробвам това-нова.
Един колега пусна интересен материал с боклуци в бенз. помпа.
п.с. моята ще влиза в бокса и след време ще мога да пробвам това-нова.
Един колега пусна интересен материал с боклуци в бенз. помпа.
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Не пали м54
Ако говориш за датчик температура входящ въздух- той определя колко богата да е сместа!Нормално е при студено да няма проблем(богата смес! При Е46 не е в дебитомера като по-новите модели , а е отделен и няма ресетване/коригиране - не е скъп!
13621739510 Номер 3 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... fg=40&hl=7

13621739510 Номер 3 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... fg=40&hl=7

25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани