Четирилъчев мулти волан с лентов кабел под бега?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Четирилъчев мулти волан с лентов кабел под бега?

Трябва ми точна снимка или описание на мулти волан с четирите лъча и как е позициониран лентовия кабел на него/не на пръта/? До колкото разбрах са от производство 96-99 година.Търсих информация но не успявам да се ориентирам при показано окабеляване. Някои имат много кабели, други не толкова:help:
Този бег от мулти волан на снимката такъв ли е?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Четирилъчев мулти волан с лентов кабел под бега?
kagebista написа:Колеги привет![]()
Трябва ми точна снимка или описание на мулти волан с четирите лъча и как е позициониран лентовия кабел на него/не на пръта/? До колкото разбрах са от производство 96-99 година.Търсих информация но не успявам да се ориентирам при показано окабеляване. Някои имат много кабели, други не толкова:help:
Този бег от мулти волан на снимката такъв ли е?
Този е от кола от 96-99 година

- fori mitev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 2.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е39 520И и Е36 318И
- Мечтае да кара: Само БМВ
Re: Четирилъчев мулти волан с лентов кабел под бега?
Здравей,колега.Това е снимка от бег на четерилъчев мулти волан от кола Е39 1997 год.
Re: Четирилъчев мулти волан с лентов кабел под бега?
Трябва ми за вграждане в Е36! Показах само бега, а става въпрос за целия волан заедно. Но получавам отговор, че това не ставало
Въпреки, че навсякъде във форума казват че трябва да е 96-99 година и лентовия кабел да е на волана под бега.
Е.ати чудото неясно

Е.ати чудото неясно

Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
Re: Четирилъчев мулти волан с лентов кабел под бега?
Колега първо, лентовия кабел се фиксира на самия волан от задната страна разбира се посредством 3 болтчета, след това трябва да знаеш, че ако си решил да слагаш мулти волан на е36 ще имаш нужда от малко повече инфо тъй като има волани с продуктов диапазон 95 до 9/96, при които има разлика спрямо тези след тази дата. А самия лентов кабел се слага с издаденото чопче към лоста за мигачите, тъй като то ги изключва след връщане на волана в изходна позиция, над това чопче има 2 ушички на лентовия кабел между, които трябва да влезе едно пластмасово бяло пинче намиращо се на кормилната конзола, което фиксира самия лентов за да не мърда целия а само вътрешната му част (закрепената към волана). тези лентови кабели, които са с повече кабели на тях са мултифункционалните, а тези с по-малко са без мулти.
Re: Четирилъчев мулти волан с лентов кабел под бега?
Колеги имам доста странен проблем и ще се радвам ако ме насочите към правилната посока.
Става въпрос за четирилъчевия мултифункционален волан от Е39/38 (96г) с буксата на самия волан. Свързвам го както трябва , но към бутоните постъпва напрежение от порядъка на 6-7волта. На крайната букса на лентовия кабел си има 13.5 волта , на буксата след лентовия кабел стигат 6-7 волта - това когато бутоните са включени. Като ги изключа от буксата на нея меря и си има 13.5 волта
Премерих всички писти на лентовия кабел , но на всички показва почти 0 съпротивление и са си наред. Отделно разглобих и почистих целия лентов кабел , на някой места имаше леко намачкано , но никъде прекъснато !
Дали има някъде кофти връзка и се получава някаква капацитивна разтройка, когато включa бутоните , защото като са си изключени напрежението си е точно колко трябва ?
Мерси за помощта
Става въпрос за четирилъчевия мултифункционален волан от Е39/38 (96г) с буксата на самия волан. Свързвам го както трябва , но към бутоните постъпва напрежение от порядъка на 6-7волта. На крайната букса на лентовия кабел си има 13.5 волта , на буксата след лентовия кабел стигат 6-7 волта - това когато бутоните са включени. Като ги изключа от буксата на нея меря и си има 13.5 волта

Премерих всички писти на лентовия кабел , но на всички показва почти 0 съпротивление и са си наред. Отделно разглобих и почистих целия лентов кабел , на някой места имаше леко намачкано , но никъде прекъснато !
Дали има някъде кофти връзка и се получава някаква капацитивна разтройка, когато включa бутоните , защото като са си изключени напрежението си е точно колко трябва ?
Мерси за помощта

Re: Четирилъчев мулти волан с лентов кабел под бега?
То така най-лесно колега и на мен ми дойде на ума.
Но мерих всички писти и всичките си даваха контакт, което ще рече , че не са прекъснати. Отделно разглобих целия лентов кабел и нямаше видимо разкъсани места.
Просто като включа някакъв товар(в случая бутоните) и напрежението незнайно пада от 12V на 6V
Но мерих всички писти и всичките си даваха контакт, което ще рече , че не са прекъснати. Отделно разглобих целия лентов кабел и нямаше видимо разкъсани места.
Просто като включа някакъв товар(в случая бутоните) и напрежението незнайно пада от 12V на 6V

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Четирилъчев мулти волан с лентов кабел под бега?
Колеги аз съм с волан след 99, лентовия кабел е на колонката, не на волана. Нещо ми прави номера и прекъсва еърбега. Някой разглобявал ли е, лемонтират ли се, лесно ли се разглобява? Ако може някой да даде насоки! Мерси! 


- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Четирилъчев мулти волан с лентов кабел под бега?
Разглобих го, при интерес ще направя и снимки.
Лентовия кабел как е навит вътре в кутията където седи? Мислех си че трябва да е навит последователно и така да се развива, ама моя е навит различно от това което си мисля. Вътре прави два три обратни завоя, така ли трябва да е?
п.п. Колко горе долу струва "фейсов" лентов кабел?
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 2
Лентовия кабел как е навит вътре в кутията където седи? Мислех си че трябва да е навит последователно и така да се развива, ама моя е навит различно от това което си мисля. Вътре прави два три обратни завоя, така ли трябва да е?
п.п. Колко горе долу струва "фейсов" лентов кабел?
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 2

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани